Suzuki RM 85 2008r. - muli od dołu, zalewa świece

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Awatar użytkownika
Autor tematu
Jarosikowski
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 4
Rejestracja: ndz, 2 maja 2010, 01:37
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Suzuki RM 85 2008r. - muli od dołu, zalewa świece

Post autor: Jarosikowski » pn, 3 maja 2010, 10:39

Witam, mam problem z silnikiem w Suzuki RM 85 z roku 2008. Problem polega na tm, iż motocykl odpala, chodzi na biegu jałowym, po energicznym odkręceniu manetki muli, buczy w tłumik, strasznie kopci. Jak już wejdze na wysokie obroty ciagnie bez zarzutu. Dodam iż, przeprowadziłem czyszczenie gaźnika, regulacji wg zaleceń producenta (mieszanka 1,25 obrotu, iglica 2 poziom), sprawdziłem membrane, wszysko ok. Nowa świeca po wykreceniu, czarna, mokra. Czy macie jakieś propozycje rozwiązania problemu?? Byłbym wdzięczny za rade.

Awatar użytkownika
Autor tematu
Jarosikowski
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 4
Rejestracja: ndz, 2 maja 2010, 01:37
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Suzuki RM 85 2008r. - muli od dołu, zalewa świece

Post autor: Jarosikowski » śr, 12 maja 2010, 22:51

Nowa informacja, iskra jest jakas niewyraźna, raczej czerowna jak niebieska, rece opadaja, nie wiem co jest grane

Awatar użytkownika
amator
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 1162
Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
Motocykl: KXF250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
Podziękował: 2 razy
Podziękowania: 3 razy
Status : Offline

Re: Suzuki RM 85 2008r. - muli od dołu, zalewa świece

Post autor: amator » pt, 14 maja 2010, 12:13

Jarosikowski pisze:Witam, mam problem z silnikiem w Suzuki RM 85 z roku 2008. Problem polega na tm, iż motocykl odpala, chodzi na biegu jałowym, po energicznym odkręceniu manetki muli, buczy w tłumik, strasznie kopci. Jak już wejdze na wysokie obroty ciagnie bez zarzutu. Dodam iż, przeprowadziłem czyszczenie gaźnika, regulacji wg zaleceń producenta (mieszanka 1,25 obrotu, iglica 2 poziom), sprawdziłem membrane, wszysko ok. Nowa świeca po wykreceniu, czarna, mokra. Czy macie jakieś propozycje rozwiązania problemu?? Byłbym wdzięczny za rade.
Jarosikowski pisze:Nowa informacja, iskra jest jakas niewyraźna, raczej czerowna jak niebieska, rece opadaja, nie wiem co jest grane
założ stara swiece , wyczyśc filter powietrza , jaki olej jest do mieszanki wlany i ile?
być może zawór wydechowy jest zablokowany w pozycji otwartej dlatego jak już wejdzie na wysokie obroty to chodzi, trzeba to sprawdzić .

Awatar użytkownika
Autor tematu
Jarosikowski
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 4
Rejestracja: ndz, 2 maja 2010, 01:37
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Suzuki RM 85 2008r. - muli od dołu, zalewa świece

Post autor: Jarosikowski » pt, 14 maja 2010, 13:58

Swieca wymieniona, filtr wyczyszczony, olej Repsol syntetyk Off road, mieszanka 1:40, zawór wydechowy wyczyszczony, ładnie pracuje. Wymieniłem już nawet tłok na świeży. Dalej obiawy te same :(

Awatar użytkownika
Ryjek
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 66
Rejestracja: pt, 5 paź 2007, 19:32
Motocykl: kilka
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sanok/ Lublin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Suzuki RM 85 2008r. - muli od dołu, zalewa świece

Post autor: Ryjek » pt, 14 maja 2010, 23:00

spróbuj zapalić go bez tłumika, ściągnij kolektor i zobacz czy dalej jest tak samo.

Awatar użytkownika
Lanrets
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 445
Rejestracja: sob, 31 paź 2009, 22:21
Motocykl: CRF 250 '06
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ruda Śląska
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Suzuki RM 85 2008r. - muli od dołu, zalewa świece

Post autor: Lanrets » ndz, 16 maja 2010, 09:38

Sprawdź wysokość pływaka.

Awatar użytkownika
dominikos
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 105
Rejestracja: pt, 4 lip 2008, 12:57
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Suzuki RM 85 2008r. - muli od dołu, zalewa świece

Post autor: dominikos » ndz, 23 maja 2010, 22:07

Witam
Sorry że wtrącam się w Twój temat ale nie chciałem zakładać nowego.
Mam takie pytanie pływak jak jest wyżej to będzie mniej Paliwa w komorze pływakowej czy więcej?
Bo jak go uniosłem to motor przejechał jakieś metrów i zalało go.
Bo chodzi oto że na 1 biegu i na 2 biegu tak zamulał na końcu i powiedziano mi że mam za dużo paliwa w komorze i teraz nie wiem jak to po ustawiać.

Awatar użytkownika
Mateusz_MX
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1168
Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
Motocykl: EXC 400 '12
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Suzuki RM 85 2008r. - muli od dołu, zalewa świece

Post autor: Mateusz_MX » pn, 24 maja 2010, 19:53

dominikos pisze:Witam
Sorry że wtrącam się w Twój temat ale nie chciałem zakładać nowego.
Mam takie pytanie pływak jak jest wyżej to będzie mniej Paliwa w komorze pływakowej czy więcej?
Bo jak go uniosłem to motor przejechał jakieś metrów i zalało go.
Bo chodzi oto że na 1 biegu i na 2 biegu tak zamulał na końcu i powiedziano mi że mam za dużo paliwa w komorze i teraz nie wiem jak to po ustawiać.

Pływak wyżej = większa ilość paliwa w komorze pływakowej. Pływak podnosi się do ustawionego poziomu, a potem blokuje dalszy dopływ paliwa poprzez zamknięcie zaworkiem iglicowym.
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"

Awatar użytkownika
Autor tematu
Jarosikowski
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 4
Rejestracja: ndz, 2 maja 2010, 01:37
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Suzuki RM 85 2008r. - muli od dołu, zalewa świece

Post autor: Jarosikowski » czw, 27 maja 2010, 00:36

Po dwóch tygodniach grzebania, oddawania do róznych mechaników przyczyna została w koncu znaleziona. Uszczelniacz wału od strony skrzyni puścił, olej ze skrzyni leciał do mieszanki która była tak bogata w olej, że nie przepalał. Dlatego mulił, kopcił na potęge. Dzięki wszystkim za pomoc

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”