Strona 3 z 3

Re: Tłoki Wiseco, co i jak?

: ndz, 7 lut 2010, 16:58
autor: mx4fun
Mój kuzyn wkłada tłoki WISECO do Hondy CRF 250 2008 r.
Narazie nie miał problemów.

Pzdr. mx positiv

Re: Tłoki Wiseco, co i jak?

: ndz, 14 lut 2010, 00:58
autor: Blazejofo
Nie polecam tych tłoków są za twarde, wsadziłem w nowy nieużywany cylinder -nie po nikasilu tylko oryginalny i po 30 mh wytarł cylek pod selekcje D.

Re: Tłoki Wiseco, co i jak?

: ndz, 14 lut 2010, 09:48
autor: rydzyk673
Wytarło cylek bo to była jakas podróbka :roll: albo poprostu miałes duzego pecha i faktycznie była jakas wada w tłoku badz cylindrze.

ja mam akutalnie wiseco w crf 250 i nic sie nie dzieje. dodam ze luz miedzy tłokiem a cylem ma jakies 0.06 mm
Jakosc wykonania na bardzo wysokim poziomie.

mówi sie ze wossner jest bardzsiej pod zeliwo ale pod nicasilem tez bedzie OK ! Wiseco natomiast jest typowo pod nicasil.

pozdr.

Re: Tłoki Wiseco, co i jak?

: ndz, 14 lut 2010, 09:52
autor: kuba #9
Mam bardzo podobne doświadczenie co do Wiseco , jeżeli chodzi o tłok do kx to nie mają nawiercanych otworów w miejscu okna wydechowego , co na pewno nie wpływa dobrze na smarowanie . Jeśli chodzi o kx125 polecam tłoki oryginalne , kosztują troche więcej , ale co fabryka to fabryka .