Spalanie 250 2T

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Awatar użytkownika
danzel
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 222
Rejestracja: czw, 20 lis 2008, 22:42
Motocykl: minimum jeden
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Spalanie 250 2T

Post autor: danzel » czw, 29 kwie 2010, 22:25

jak Wy to sprawdzacie spuszczacie paliwo ze zbiornika?
LIDZBARK WARMIŃSKI -
STOLICA MOTOCROSS'u!

Awatar użytkownika
Joker
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 217
Rejestracja: pt, 24 paź 2008, 23:10
Motocykl: YZ250F 05r Husqa CR125 05r
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Pszczyna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Spalanie 250 2T

Post autor: Joker » czw, 29 kwie 2010, 23:08

ja mam zrobione na zbiorniku taki małe podziałki od 1 l do 8 :) wiec wiem dokładnie ile, zrobiłem je cyrklem zeby nie było widać, potem wlewałem do baku po 1 l az dojechałem pod korek :)
aa i mam oczywoście plastikowy bak przez który widać co nie co
"kiedy siedzę na maszynie totalny czuje luz, włączam silnik daje kopa za mna tylko kurz..."

Emil.

Awatar użytkownika
beluss
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 29
Rejestracja: śr, 20 maja 2009, 21:53
Motocykl: CRF450R
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Śląsk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Spalanie 250 2T

Post autor: beluss » pt, 30 kwie 2010, 10:52

Myślę ze jeśli jak sam piszesz nie wykorzystujesz potencjału 250 2t to żeby zmniejszyć spalanie sprzedaj je i kup sobie 125
albo rower, spala najmniej.

To jest maszyna wyczynowa i będzie dużo palić, w sportowym samochodzie też zmniejszałbyś spalanie ??

Awatar użytkownika
boczek59
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 11
Rejestracja: pt, 1 sty 2010, 18:06
Motocykl: narazie brak
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Spalanie 250 2T

Post autor: boczek59 » pt, 30 kwie 2010, 11:08

heh moja rm 250 jak jezdzilem po lesie itp to tez tyle spalila :) poltora godziny jazdy i baku nie bylo (kumpel musial do domu sie wrocic (mial 4t) zeby mi paliwo dowiezc bo pchac mi sie nie chcialo) a jak tam gaznik to nie wiem ale motor byl w dobrej kondycji
wiec dlatego teraz szukam enduro
jakby ktos wiedzial o jakiejs yamasze tt 350 albo xt 350 moze byc dr 350 albo honda XR 250 albo KLX 250/300 to podeslijcie do mnie :) najlepiej z okolic slaska
byl rm 250, w planach enduro

Przewóz osób na lotniska, rozwozenie z wesel, kawalerskie, imprezki, koncerty, przewozy na dyskoteki do pobliskich czech itp samochód siedmio osobowy z kierowca

Awatar użytkownika
michal_dh
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 207
Rejestracja: pt, 3 paź 2008, 08:54
Motocykl: SX 250, CBR 600
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Zamość
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Spalanie 250 2T

Post autor: michal_dh » pt, 30 kwie 2010, 12:16

grayfox pisze:1. Wykręć świece. Jaki kolor?
2. Manual w dłoń. Sprawdź na jakiej wysokości mieszkasz, wyjrzyj przez okno zobacz na termometr ile stopni wskazuje. Zobacz jakie dysze są zalecane.
3.Sprawdź jakie masz, w razie braku zgodności zmień.
4.W jakim stanie jest silnik?
5.Może masz za duży poziom paliwa w komorze i się przelewa. Przy 45 stopniach pochyłu jeszcze nie powinno nic lecieć.
Pkt 2 Mieszkam na 10 pietrze w bloku wiec zmieniam dysze :D
KTM SX 250 2008r

Awatar użytkownika
Joker
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 217
Rejestracja: pt, 24 paź 2008, 23:10
Motocykl: YZ250F 05r Husqa CR125 05r
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Pszczyna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Spalanie 250 2T

Post autor: Joker » pt, 30 kwie 2010, 20:34

i dlatego nie mecze mojego 2t po lesie na prostych :) bo nie do tego on jest stworzony :) wole podjazdy, skocznie i bandy :) wtedy na baku jeździ sie o wiele wiecej ;p nawet tyle ze ręce nie dawają rady ;p
"kiedy siedzę na maszynie totalny czuje luz, włączam silnik daje kopa za mna tylko kurz..."

Emil.

Awatar użytkownika
keny150
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 44
Rejestracja: czw, 25 gru 2008, 10:54
Motocykl: KTM 520 EXC 01'
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Spalanie 250 2T

Post autor: keny150 » ndz, 2 maja 2010, 11:06

Moja CR250 pali..... 8 literków na ..... 1godz. i 20 minut ...., jeździliśmy ostatnio na poligonie (czołgowiska itp.) manetka na max. (ogień z rury cały czas). Pali od kopa, zero problemów z silnikiem, moc ok. , a z kolei koledzy mają ćwiary (KTM, KX) i spalają połowę paliwa co ja. Trza przywyknąć do tankowania :lol:

Awatar użytkownika
BsK
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 77
Rejestracja: ndz, 15 lis 2009, 21:16
Motocykl: KX250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: sb
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Spalanie 250 2T

Post autor: BsK » ndz, 2 maja 2010, 11:28

Moja YZ 250 po jeździe na polu(żadnych skoczni, tylko 2 bandy) paliła mi 2,5L na około 40minut jazdy, ciekaw jestem ile mi spali na torze 8)

Awatar użytkownika
michal_dh
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 207
Rejestracja: pt, 3 paź 2008, 08:54
Motocykl: SX 250, CBR 600
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Zamość
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Spalanie 250 2T

Post autor: michal_dh » ndz, 2 maja 2010, 18:27

Chlopaki ja juz nawet nie patrze ile sprzet mi pali biore zapas benzyny i jezdze ile daje rade kiedys moze i patrzylem ale teraz juz chyba z tego wyroslem :)
KTM SX 250 2008r

Awatar użytkownika
Joker
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 217
Rejestracja: pt, 24 paź 2008, 23:10
Motocykl: YZ250F 05r Husqa CR125 05r
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Pszczyna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Spalanie 250 2T

Post autor: Joker » ndz, 2 maja 2010, 20:36

hehe ja kupuje 30 l Pb98 leje 1 litr castrola i jeźdze ;) powiem wam koledzy jak sie jeździ cwiara z głową tzn nie pałuje na prostych itd to "mało pali" ! wczoraj z ekipa wybraliśmy sie na hołdy ( Sx 125 04 Kx 125 06 i Rm 80 07 ) do czechowic, mamy do niech jakiś 20 km przez pola, jak wyjeźdzaliśmy z bazy to każdy tankował do pełna ja brałem do plecaka jeszcze 5l paliwa bo to mój pierwszy wyjazd w teren, a jak koledzy pisza o swoich spalaniach w ćwiarach to nawet byłem pewien ze tej 5l banki też braknie :) ale nie jest zle !! jestem strasze ale to strasznie zaskoczony spalaniem, gdy przyjechałem na hołdy to spaliła prawie tyle samo jak w 125, moja Rm ma niesamowity dół praktycznie w drodze na hołdy nie odkrecałem max do połowy w zupłeności wystarczało zeby nadążyć za 125, jechaliśmy max 60-70 wiecej nie było potrzeby. jechaliśmy tam godzine, na hołdach wiadomo cały czas ogień na podjazdach na 2 i 3 biegu potem dalekie skoki ogólnie to jeździliśmy tam ok 2 godz. gdy już kazdy był wykończony zjechaliśmy na dół zeby jechać do domu. I tu mnie moja Rm zdziwiła strasznie, kolaga na swoim SX 125 w którym wymienił tłok i nie zaliczał zadnego podjazdy nie krecił maszyny tylko spokojnie sobie skakał bo chciał go docierać spalił ok 3/4 baku, KX który dostawał troche bardziej w dupe bo cały czas go musiał kręcić zeby zaliczać podjazdy skakać itd spaliła mu też ok 3/4 baku, o rm 80 nie pisze bo to na powiertzu jeździ :p moja RM zaskoczyła wszystkich, spaliła w drodze na hołdy i na hołdach 1/2 baku !! było wyraźnie widać różnice w poziomie paliwa. po przyjeździe do domu zatankowałem ok 7 l wiec strasznie mało. Dodam ze na prostych i w drodze na hołdy nie żaden z nas nie piłował motora na wysokich obrotach, oprócz przejażdżki przez miasto bo musieliśmy to zrobić szybko i sprawnie ;p jestem zadowolony ze spalania ! i motocykla również :) zdjęcia w najbliższym czasie i odpowiednim dziale :)
"kiedy siedzę na maszynie totalny czuje luz, włączam silnik daje kopa za mna tylko kurz..."

Emil.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”