Wibracje oraz nie prawidłowa praca silnika po wymianie wału.

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
WLD_Wlodi
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1040
Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
Motocykl: Różnie to bywa.
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Wibracje oraz nie prawidłowa praca silnika po wymianie wału.

Post autor: WLD_Wlodi » pt, 16 kwie 2010, 15:11

Kropek pisze: Tak Włodi, wkładałem łożyska jeszcze przed wymianą wału. Nie wydaje mi się, że rozpołowienie silnika kwalifikuje je do wymiany, skoro nie wykazywały żadnego zużycia...
W KTMie z lewej strony(od strony magneta) wstawileś łożysko walcowe czy zwykłe?

Autor tematu
Kropek
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 254
Rejestracja: czw, 5 kwie 2007, 23:37
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Wibracje oraz nie prawidłowa praca silnika po wymianie wału.

Post autor: Kropek » pt, 16 kwie 2010, 15:18

Oczywiście, że walcowe :wink:

LesniK
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 60
Rejestracja: ndz, 28 sie 2005, 20:39
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: DSW
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Wibracje oraz nie prawidłowa praca silnika po wymianie wału.

Post autor: LesniK » pt, 16 kwie 2010, 17:14

Kropek pisze:Co do różnic z tego co wiem, jest to tylko wykorbienie.
Niezłe "tylko" :?
Różnica w skoku tłoka prawie 6mm, czyli tłok w GMP niecałe 3mm niżej, w DMP o tyle samo wyżej. W efekcie masz mniejszy stopień sprężania i mniejszą pojemność skokową.
Przyzwoicie działać to nie ma prawa (zapłon i rozrząd zaprojektowane do optymalnej pracy przy innych parametrach, niż obecne).
--
l

WLD_Wlodi
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1040
Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
Motocykl: Różnie to bywa.
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Wibracje oraz nie prawidłowa praca silnika po wymianie wału.

Post autor: WLD_Wlodi » pt, 16 kwie 2010, 18:14

LesniK pisze:
Kropek pisze:Co do różnic z tego co wiem, jest to tylko wykorbienie.
Niezłe "tylko" :?
Różnica w skoku tłoka prawie 6mm, czyli tłok w GMP niecałe 3mm niżej, w DMP o tyle samo wyżej. W efekcie masz mniejszy stopień sprężania i mniejszą pojemność skokową.
Przyzwoicie działać to nie ma prawa (zapłon i rozrząd zaprojektowane do optymalnej pracy przy innych parametrach, niż obecne).
--
l
Tu tylko chodzi o długość samej korby, oraz większą średnice samego sworznia na tłoku. Wymieniasz korbe na taką od 200 i wszystko jest jak powinno.

LesniK
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 60
Rejestracja: ndz, 28 sie 2005, 20:39
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: DSW
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Wibracje oraz nie prawidłowa praca silnika po wymianie wału.

Post autor: LesniK » pt, 16 kwie 2010, 18:45

Za skok tłoka odpowiada wyłącznie odległość między osią wału a osią dolnego sworznia (chyba że masz korbowód zmieniający swoją długość w trakcie pracy).

WLD_Wlodi
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1040
Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
Motocykl: Różnie to bywa.
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Wibracje oraz nie prawidłowa praca silnika po wymianie wału.

Post autor: WLD_Wlodi » pt, 16 kwie 2010, 21:36

LesniK pisze:Za skok tłoka odpowiada wyłącznie odległość między osią wału a osią dolnego sworznia (chyba że masz korbowód zmieniający swoją długość w trakcie pracy).
Faktycznie, zajrzałem w serwisówke i jest 10mm różnicy skoku .

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”