Wibracje oraz nie prawidłowa praca silnika po wymianie wału.
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1040
- Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
- Motocykl: Różnie to bywa.
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Wibracje oraz nie prawidłowa praca silnika po wymianie wału.
W KTMie z lewej strony(od strony magneta) wstawileś łożysko walcowe czy zwykłe?Kropek pisze: Tak Włodi, wkładałem łożyska jeszcze przed wymianą wału. Nie wydaje mi się, że rozpołowienie silnika kwalifikuje je do wymiany, skoro nie wykazywały żadnego zużycia...
-
- Mistrz prostej
- Posty: 60
- Rejestracja: ndz, 28 sie 2005, 20:39
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: DSW
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Wibracje oraz nie prawidłowa praca silnika po wymianie wału.
Niezłe "tylko"Kropek pisze:Co do różnic z tego co wiem, jest to tylko wykorbienie.
Różnica w skoku tłoka prawie 6mm, czyli tłok w GMP niecałe 3mm niżej, w DMP o tyle samo wyżej. W efekcie masz mniejszy stopień sprężania i mniejszą pojemność skokową.
Przyzwoicie działać to nie ma prawa (zapłon i rozrząd zaprojektowane do optymalnej pracy przy innych parametrach, niż obecne).
--
l
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1040
- Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
- Motocykl: Różnie to bywa.
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Wibracje oraz nie prawidłowa praca silnika po wymianie wału.
Tu tylko chodzi o długość samej korby, oraz większą średnice samego sworznia na tłoku. Wymieniasz korbe na taką od 200 i wszystko jest jak powinno.LesniK pisze:Niezłe "tylko"Kropek pisze:Co do różnic z tego co wiem, jest to tylko wykorbienie.
Różnica w skoku tłoka prawie 6mm, czyli tłok w GMP niecałe 3mm niżej, w DMP o tyle samo wyżej. W efekcie masz mniejszy stopień sprężania i mniejszą pojemność skokową.
Przyzwoicie działać to nie ma prawa (zapłon i rozrząd zaprojektowane do optymalnej pracy przy innych parametrach, niż obecne).
--
l
-
- Mistrz prostej
- Posty: 60
- Rejestracja: ndz, 28 sie 2005, 20:39
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: DSW
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Wibracje oraz nie prawidłowa praca silnika po wymianie wału.
Za skok tłoka odpowiada wyłącznie odległość między osią wału a osią dolnego sworznia (chyba że masz korbowód zmieniający swoją długość w trakcie pracy).
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1040
- Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
- Motocykl: Różnie to bywa.
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Wibracje oraz nie prawidłowa praca silnika po wymianie wału.
Faktycznie, zajrzałem w serwisówke i jest 10mm różnicy skoku .LesniK pisze:Za skok tłoka odpowiada wyłącznie odległość między osią wału a osią dolnego sworznia (chyba że masz korbowód zmieniający swoją długość w trakcie pracy).