WLD_Wlodi pisze: ]daj do honowania
Musiałby zebrać przy honowaniu 4 setki żeby cylinder nie był taki jak teraz.
PS. Jaki przebieg może mieć ten tłoczek?? :
http://bikepics.com/pictures/1618202/
no a co innego zrobisz jak nie honowanie, mozna dac nowy niskasyl ale to drogie rozwiązanie.[/quote]
Czyli na starcie będziesz musiał wrzucić czwartą selekcje, a ile w ogóle ma selekcji ten sprzęt?[/quote]
Koledzy z całym szacunkiem do znajomości techniki ale kto robi honowanie w nikasilu????
No przeciez tam fabryczna powłoka jest grubosci ok 0,1 mm, to z czego tam szlifowac ????
Przez takie podpowiedzi wprowadzamy gościa w maliny.
Zróbmy symulację.
Przy śr. cylindra 54.0 i luzie tłoka w cylindrze 0,06mm tłoki np. w hondzie 92-01 sa w rozmiarach od 53,94 do 53,97. w twoim przypadku 54,00+0,04=54,04
54,04-0,06(luz)=53,98
I teraz sie zgodze z wlodim , jesli cylinder nie ma przetarć nikasilu do aluminium załóż ostatnią dostępna selekcję i będzie ok.
Przemek, wgląd przez kanał wydechowy do cylindra nie może być podstawa do oceny na ile ten tłok w sx jest zużyty. jedyna metoda to zdjęcie cylindra wraz z głowica i wtedy obejrzenie całego zestawu tłok +cylinder. Ja juz kiedys miałem przypadek ze przez okno wydechowe tłok wyglądał ładnie a niedługo potem zabezpieczenie sworznia wypadło i uszkodziło cylinder.
Z tego co widac tłoczek i ujście kanału wydechowego jakies takie białe, podejrzanie czyste .
3 możliwości - 1 tłok niedawno mieniany, 2woda spod uszczelki, 3piasek z filtra powietrza .
pozdrawiam