Duże spalanie od razu po remoncie generalnym|sx 125

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
bzyk_na_secie
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 95
Rejestracja: śr, 18 lis 2009, 16:25
Motocykl: KTM SX 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ziemia Lubuska
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Duże spalanie od razu po remoncie generalnym|sx 125

Post autor: bzyk_na_secie » wt, 23 mar 2010, 23:24

Przed remontem miałem 175 a po nim założył mi mechanik 195 i moto słabo sie wkręca na obroty nie dlatego że jest nieprzepalone czy niedogrzane, ale dlatego że dostaje za dużo paliwa do cylindra.On uważa se za boga i wie wszystko (może tak jest, ja w to nie wnikam) ale spieprzył robote z gaźnikiem, bo sie nie wkręca tak jak to robił wcześniej.Dlatego chcę wymienić dysze, żeby dostawał mniej paliwa do cylka i sie ładniej wkręcał.

amator
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 1173
Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
Motocykl: YZF250, KXF250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
Podziękował: 3 razy
Podziękowania: 3 razy
Status : Offline

Re: Duże spalanie od razu po remoncie generalnym|sx 125

Post autor: amator » śr, 24 mar 2010, 12:13

bzyk_na_secie pisze:Przed remontem miałem 175 a po nim założył mi mechanik 195 i moto słabo sie wkręca na obroty nie dlatego że jest nieprzepalone czy niedogrzane, ale dlatego że dostaje za dużo paliwa do cylindra.On uważa se za boga i wie wszystko (może tak jest, ja w to nie wnikam) ale spieprzył robote z gaźnikiem, bo sie nie wkręca tak jak to robił wcześniej.Dlatego chcę wymienić dysze, żeby dostawał mniej paliwa do cylka i sie ładniej wkręcał.
Widzę ze nasza porady nie są Ci potrzebne bo Masz swoje utarte zdanie na ten temat . W swoim poście zadałem Ci masę pytań i sugestii żeby łatwiej było dojść do sedna sprawy ale pofatygowałeś się tylko na 4 linijki ble, ble, ble . Rozumiem też że 23.30 to nie czas na odpisywanie ale mam nadzieję ze się poprawisz :shock:

Marcin17
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 39
Rejestracja: wt, 8 wrz 2009, 19:33
Motocykl: RM 125 1995r.
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: okolice olsztyna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Duże spalanie od razu po remoncie generalnym|sx 125

Post autor: Marcin17 » czw, 25 mar 2010, 18:50

Ma ktoś może takie ustawienie gaźnika do RM 125 1995r?Bo w mojej serwisowce nie ma.
Pozdrawiam Marcin

superpimp
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Duże spalanie od razu po remoncie generalnym|sx 125

Post autor: superpimp » wt, 13 kwie 2010, 23:40

bzyk_na_secie pisze:2001 a 2005 to jednak jestróżnica.Odnoszę wrażenie że nie wszyscy wiedzą jak wygląda sx z 2001 roku.On nie ma membrany a ta tabelka do niego jest nieco inna.Pozmieniane są rozmiry dysz na od 142 do 170, a nie jak w 2005 od 188.Jest różnica.Ja zamawiam 170, a jak bedzie coś nie tak to kupie inną.

Ej sory ale nie mogłem "sx niema membrany" :mrgreen: To ja w exc z 98 miałem :finga:
Bez membrany to on by nawet nie odpalił.... ja miałem małe pękniecie i ledwo palił nie wchodził na obroty.

Autor tematu
bzyk_na_secie
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 95
Rejestracja: śr, 18 lis 2009, 16:25
Motocykl: KTM SX 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ziemia Lubuska
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Duże spalanie od razu po remoncie generalnym|sx 125

Post autor: bzyk_na_secie » śr, 14 kwie 2010, 19:50

superpimp pisze:Ej sory ale nie mogłem "sx niema membrany" :mrgreen: To ja w exc z 98 miałem :finga:
Bez membrany to on by nawet nie odpalił.... ja miałem małe pękniecie i ledwo palił nie wchodził na obroty.
Chodziło mi o to że nie ma membrany V-force.
Swoją drogą jakoś nigdy jeszcze nie widziałem crossa 2T bez membrany.

tonku
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 167
Rejestracja: czw, 3 lip 2008, 15:06
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Duże spalanie od razu po remoncie generalnym|sx 125

Post autor: tonku » śr, 14 kwie 2010, 22:46

bzyk_na_secie pisze: Swoją drogą jakoś nigdy jeszcze nie widziałem crossa 2T bez membrany.
CZ.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”