Honda cr 250 89r kicha po tulejowaniu cylka.

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
zawijaczszos
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 18
Rejestracja: wt, 16 cze 2009, 19:02
Motocykl: Honda cr 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Borkowo k. Nasielska
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Honda cr 250 89r kicha po tulejowaniu cylka.

Post autor: zawijaczszos » śr, 3 mar 2010, 20:56

Witam. Tulejowałem cylek w motor-techu + tłoczek wossner spasowany również w motor-techu. Po złożeniu motocykla przez znajomego mechanika okazało się, że odpalenie z kopki kończy się kichaniem i zalaną świecą. Z popychu odpala ale gaśnie po niżej 1/4 gazu, w wysokie obroty ją nie wkręcałem bo nie chce uszkodzić tłoka. Poproszę o jakieś rady gdzie zajżeć, co podkręcić albo dokręcić by było dobrze jak przed remontem.

pytlar
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 317
Rejestracja: śr, 29 sie 2007, 23:38
Motocykl: Motobi Wilga 65/50 ;)
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Prabuty
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Honda cr 250 89r kicha po tulejowaniu cylka.

Post autor: pytlar » czw, 4 mar 2010, 11:23

zawór wydechowy - od niego zacząć, gaźnik, zapłon. Mechanik a nie sprawdził podstawowych rzeczy tylko odpala
na pych??
:)

tm85
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 13
Rejestracja: pn, 28 wrz 2009, 21:49
Motocykl: EXC 520
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Honda cr 250 89r kicha po tulejowaniu cylka.

Post autor: tm85 » czw, 4 mar 2010, 14:48

Sprawdź też membranę i właściwe ustawienie zapłonu.
Coś słabiuutki ten mechanik skoro nie wie co jest grane w tak prostym silniku jak 2T. :butthead:
:wink:

Mateusz_MX
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1168
Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
Motocykl: EXC 400 '12
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:
Status : Offline

Re: Honda cr 250 89r kicha po tulejowaniu cylka.

Post autor: Mateusz_MX » czw, 4 mar 2010, 15:28

pytlar pisze:Mechanik a nie sprawdził podstawowych rzeczy tylko odpala
na pych??
Czyli pseudo mechanik :rolleyes:
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"

Autor tematu
zawijaczszos
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 18
Rejestracja: wt, 16 cze 2009, 19:02
Motocykl: Honda cr 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Borkowo k. Nasielska
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Honda cr 250 89r kicha po tulejowaniu cylka.

Post autor: zawijaczszos » czw, 4 mar 2010, 18:18

Zapomniałem że to mechanik samochodowy z motorami w zyciu mało wspólnego miał. Zawór wydechowy składałem sam mniej wiecej tak jak był wcześniej, czyli gdzieś od połowy otwarcia zaczyna spręzyna stawiać opór chyba, że powinien inaczej być ustawiony.

Joker
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 217
Rejestracja: pt, 24 paź 2008, 23:10
Motocykl: YZ250F 05r Husqa CR125 05r
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Pszczyna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Honda cr 250 89r kicha po tulejowaniu cylka.

Post autor: Joker » czw, 4 mar 2010, 18:40

norma :) byle poskładać odpalić i pchać do przodu

jednym słowem masakra, aż sie boje co tam w środku bd miał

PS moze założył na odwrót tłok, szczałką do gaźnika :D
"kiedy siedzę na maszynie totalny czuje luz, włączam silnik daje kopa za mna tylko kurz..."

Emil.

Autor tematu
zawijaczszos
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 18
Rejestracja: wt, 16 cze 2009, 19:02
Motocykl: Honda cr 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Borkowo k. Nasielska
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Honda cr 250 89r kicha po tulejowaniu cylka.

Post autor: zawijaczszos » czw, 4 mar 2010, 19:32

A co do tłoka jest prawdopodobnie założony strzałką do wydechu bo pytałem jak tłok był włożony.

Autor tematu
zawijaczszos
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 18
Rejestracja: wt, 16 cze 2009, 19:02
Motocykl: Honda cr 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Borkowo k. Nasielska
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Honda cr 250 89r kicha po tulejowaniu cylka.

Post autor: zawijaczszos » pt, 5 mar 2010, 14:00

Dziś rozkręciłem i wyczyściłem ładnie calutki gaźnik i sprężarką przedmuchałem każdy otwór, membrankę też wyjełem i wygląda ok, ale motocykl nadal kicha. Do zapłonu też zajrzałem i myśle, że jest raczej dobrze ustawiony, zimer od strony zapłonu nie przecieka jest sucho.
Jeżeli coś to pomoże to powiem że kicha na ssaniu przy całkowicie opuszczonym gazie. Przy otwartym gazie ze ssaniem i bez ssania zero reakcji.

G_r_a_c_u_s
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 58
Rejestracja: ndz, 7 gru 2008, 14:50
Motocykl: YZ 250F 2008
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Nowy Targ
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Honda cr 250 89r kicha po tulejowaniu cylka.

Post autor: G_r_a_c_u_s » sob, 6 mar 2010, 10:18

Cześć
A świece sprawdzałeś? Bo może mechanik upuścił głowicę z wkręconą świecą i coś jej się stało?
Czasem też na czas demontarzu jak elementy silnika leżą w pudełku świeca może ulec uszkodzeniu.

Autor tematu
zawijaczszos
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 18
Rejestracja: wt, 16 cze 2009, 19:02
Motocykl: Honda cr 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Borkowo k. Nasielska
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Honda cr 250 89r kicha po tulejowaniu cylka.

Post autor: zawijaczszos » sob, 6 mar 2010, 17:05

Świece były trzy wkręcane z czego jedna nowa była.

klubowicz
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 53
Rejestracja: wt, 31 mar 2009, 22:46
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Honda cr 250 89r kicha po tulejowaniu cylka.

Post autor: klubowicz » sob, 6 mar 2010, 21:09

Myślę ze uszczelka pod cylindrem albo pod głowica jest nie w porządku, cylinder i głowice nie dokręcone prawidłowo albo za mocno i któraś szpilka zerwała sie , ewentulanie połączenie króciec -cylinder. co to znaczy zero reakcji ? czy to że wcale nie wchodzi na obroty czy to że wtedy nie kicha?

G_r_a_c_u_s
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 58
Rejestracja: ndz, 7 gru 2008, 14:50
Motocykl: YZ 250F 2008
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Nowy Targ
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Honda cr 250 89r kicha po tulejowaniu cylka.

Post autor: G_r_a_c_u_s » sob, 6 mar 2010, 23:15

Tak mi się właśnie przypomniało że kiedyś miałem identyczny problem w starym Ktm'ie 250GS. też chodził tylko na wysokich obrotach strzelał w wydech i ciężko odpalał. Powodem tego był odwrotnie założony tłok w którym okno skierowane było w stronę wydechu i wypuszczało ciśnienie z wału do rury. Jako że masz nową tuleje i tłoka sprawdź czy oby na pewno jest dobrze założony bo szkoda go zniszczyć. Jak tylko zagrzejesz mocniej silnik pierścień może spuchnąć i zaczepi zamkiem o kanał (gdyby był odwrotnie) i cały remont od nowa..

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”