Honda cr 250 89r kicha po tulejowaniu cylka.
-
Autor tematuzawijaczszos
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 18
- Rejestracja: wt, 16 cze 2009, 19:02
- Motocykl: Honda cr 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Borkowo k. Nasielska
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Honda cr 250 89r kicha po tulejowaniu cylka.
Witam. Tulejowałem cylek w motor-techu + tłoczek wossner spasowany również w motor-techu. Po złożeniu motocykla przez znajomego mechanika okazało się, że odpalenie z kopki kończy się kichaniem i zalaną świecą. Z popychu odpala ale gaśnie po niżej 1/4 gazu, w wysokie obroty ją nie wkręcałem bo nie chce uszkodzić tłoka. Poproszę o jakieś rady gdzie zajżeć, co podkręcić albo dokręcić by było dobrze jak przed remontem.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 317
- Rejestracja: śr, 29 sie 2007, 23:38
- Motocykl: Motobi Wilga 65/50 ;)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Prabuty
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Honda cr 250 89r kicha po tulejowaniu cylka.
zawór wydechowy - od niego zacząć, gaźnik, zapłon. Mechanik a nie sprawdził podstawowych rzeczy tylko odpala
na pych??
na pych??
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 13
- Rejestracja: pn, 28 wrz 2009, 21:49
- Motocykl: EXC 520
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Honda cr 250 89r kicha po tulejowaniu cylka.
Sprawdź też membranę i właściwe ustawienie zapłonu.
Coś słabiuutki ten mechanik skoro nie wie co jest grane w tak prostym silniku jak 2T. :butthead:
Coś słabiuutki ten mechanik skoro nie wie co jest grane w tak prostym silniku jak 2T. :butthead:
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1168
- Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
- Motocykl: EXC 400 '12
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Honda cr 250 89r kicha po tulejowaniu cylka.
Czyli pseudo mechanik :rolleyes:pytlar pisze:Mechanik a nie sprawdził podstawowych rzeczy tylko odpala
na pych??
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"
-
Autor tematuzawijaczszos
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 18
- Rejestracja: wt, 16 cze 2009, 19:02
- Motocykl: Honda cr 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Borkowo k. Nasielska
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Honda cr 250 89r kicha po tulejowaniu cylka.
Zapomniałem że to mechanik samochodowy z motorami w zyciu mało wspólnego miał. Zawór wydechowy składałem sam mniej wiecej tak jak był wcześniej, czyli gdzieś od połowy otwarcia zaczyna spręzyna stawiać opór chyba, że powinien inaczej być ustawiony.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 217
- Rejestracja: pt, 24 paź 2008, 23:10
- Motocykl: YZ250F 05r Husqa CR125 05r
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Pszczyna
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Honda cr 250 89r kicha po tulejowaniu cylka.
norma byle poskładać odpalić i pchać do przodu
jednym słowem masakra, aż sie boje co tam w środku bd miał
PS moze założył na odwrót tłok, szczałką do gaźnika
jednym słowem masakra, aż sie boje co tam w środku bd miał
PS moze założył na odwrót tłok, szczałką do gaźnika
"kiedy siedzę na maszynie totalny czuje luz, włączam silnik daje kopa za mna tylko kurz..."
Emil.
Emil.
-
Autor tematuzawijaczszos
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 18
- Rejestracja: wt, 16 cze 2009, 19:02
- Motocykl: Honda cr 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Borkowo k. Nasielska
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Honda cr 250 89r kicha po tulejowaniu cylka.
A co do tłoka jest prawdopodobnie założony strzałką do wydechu bo pytałem jak tłok był włożony.
-
Autor tematuzawijaczszos
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 18
- Rejestracja: wt, 16 cze 2009, 19:02
- Motocykl: Honda cr 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Borkowo k. Nasielska
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Honda cr 250 89r kicha po tulejowaniu cylka.
Dziś rozkręciłem i wyczyściłem ładnie calutki gaźnik i sprężarką przedmuchałem każdy otwór, membrankę też wyjełem i wygląda ok, ale motocykl nadal kicha. Do zapłonu też zajrzałem i myśle, że jest raczej dobrze ustawiony, zimer od strony zapłonu nie przecieka jest sucho.
Jeżeli coś to pomoże to powiem że kicha na ssaniu przy całkowicie opuszczonym gazie. Przy otwartym gazie ze ssaniem i bez ssania zero reakcji.
Jeżeli coś to pomoże to powiem że kicha na ssaniu przy całkowicie opuszczonym gazie. Przy otwartym gazie ze ssaniem i bez ssania zero reakcji.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 58
- Rejestracja: ndz, 7 gru 2008, 14:50
- Motocykl: YZ 250F 2008
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Nowy Targ
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Honda cr 250 89r kicha po tulejowaniu cylka.
Cześć
A świece sprawdzałeś? Bo może mechanik upuścił głowicę z wkręconą świecą i coś jej się stało?
Czasem też na czas demontarzu jak elementy silnika leżą w pudełku świeca może ulec uszkodzeniu.
A świece sprawdzałeś? Bo może mechanik upuścił głowicę z wkręconą świecą i coś jej się stało?
Czasem też na czas demontarzu jak elementy silnika leżą w pudełku świeca może ulec uszkodzeniu.
-
Autor tematuzawijaczszos
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 18
- Rejestracja: wt, 16 cze 2009, 19:02
- Motocykl: Honda cr 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Borkowo k. Nasielska
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
-
- Mistrz prostej
- Posty: 53
- Rejestracja: wt, 31 mar 2009, 22:46
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Honda cr 250 89r kicha po tulejowaniu cylka.
Myślę ze uszczelka pod cylindrem albo pod głowica jest nie w porządku, cylinder i głowice nie dokręcone prawidłowo albo za mocno i któraś szpilka zerwała sie , ewentulanie połączenie króciec -cylinder. co to znaczy zero reakcji ? czy to że wcale nie wchodzi na obroty czy to że wtedy nie kicha?
-
- Mistrz prostej
- Posty: 58
- Rejestracja: ndz, 7 gru 2008, 14:50
- Motocykl: YZ 250F 2008
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Nowy Targ
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Honda cr 250 89r kicha po tulejowaniu cylka.
Tak mi się właśnie przypomniało że kiedyś miałem identyczny problem w starym Ktm'ie 250GS. też chodził tylko na wysokich obrotach strzelał w wydech i ciężko odpalał. Powodem tego był odwrotnie założony tłok w którym okno skierowane było w stronę wydechu i wypuszczało ciśnienie z wału do rury. Jako że masz nową tuleje i tłoka sprawdź czy oby na pewno jest dobrze założony bo szkoda go zniszczyć. Jak tylko zagrzejesz mocniej silnik pierścień może spuchnąć i zaczepi zamkiem o kanał (gdyby był odwrotnie) i cały remont od nowa..