Honda cr 250 89r kicha po tulejowaniu cylka.
-
Autor tematuzawijaczszos
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 18
- Rejestracja: wt, 16 cze 2009, 19:02
- Motocykl: Honda cr 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Borkowo k. Nasielska
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Honda cr 250 89r kicha po tulejowaniu cylka.
Zero reakcji to znaczy, że nawet nie kicha przy próbie odpalenia z kopki. Jutro odkręce głowice i sprawdzę czy aby napewno tłok jest dobrze założony i czy nie jest zerwana żadna szpilka. Czy źle ustawiony zawór wydechowy ma aż tak duże znaczenie, że motor nie chce odpalić?
-
- Mistrz prostej
- Posty: 53
- Rejestracja: wt, 31 mar 2009, 22:46
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Honda cr 250 89r kicha po tulejowaniu cylka.
To ile razy będziesz odkręcał i przykręcał tę głowicę na tą samą uszczelkę ? Zawór źle ustawiony może mieć znaczenie. tzn jesli ustawiony na otwarty podczas odpalaniazawijaczszos pisze:Zero reakcji to znaczy, że nawet nie kicha przy próbie odpalenia z kopki. Jutro odkręce głowice i sprawdzę czy aby napewno tłok jest dobrze założony i czy nie jest zerwana żadna szpilka. Czy źle ustawiony zawór wydechowy ma aż tak duże znaczenie, że motor nie chce odpalić?
-
- Mistrz prostej
- Posty: 58
- Rejestracja: ndz, 7 gru 2008, 14:50
- Motocykl: YZ 250F 2008
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Nowy Targ
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Honda cr 250 89r kicha po tulejowaniu cylka.
Co do zaworu to raczej nie było by takich problemów jest to 250 więc czułbyś spadek mocy w dolnym zakresie obrotów gdyby był ciągle otwarty, lub nie wkręcił by się do końca gdyby był zamknięty. Piszesz że motor wogóle nie chce pracować więc trzeba zająć się ważniejszymi elementami silnika, Stawiam na źle założonego tłoka jeżeli nie będzie to jego wina pomyślimy dalej.. Zdejmij cylinder i daj znać....
-
Autor tematuzawijaczszos
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 18
- Rejestracja: wt, 16 cze 2009, 19:02
- Motocykl: Honda cr 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Borkowo k. Nasielska
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Honda cr 250 89r kicha po tulejowaniu cylka.
Dziś zdjołem głowice i tłok jest założony dobrze strzałką do okna wydechowego. Po półgodzinnym upartym nieustannym kopaniu i czyszczeniu mokrej świecy udało mi się raz ją z kopki odpalić, ale tyle się nakopałem że stopy nie czuje 8)
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 267
- Rejestracja: ndz, 8 lut 2009, 00:07
- Motocykl: Kawsaki KX 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Głogów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Honda cr 250 89r kicha po tulejowaniu cylka.
Sprawdź iskrę na świecy. Ja też się nakopałem kiedyś, a okazało się, że świeca mimo że daje iskrę, to ma przebicie i nie pali.
Pisałeś, że wkładałeś 3 świece, ale sprawdzałeś jakość iskry? jeśli się nie mylę, powinna być biało-niebieska, żółta to już problem, tak samo jeśli ucieka gdzieś na bok.
Dyfuzor i wszelkie połączenia rozumiem, że są szczelne i sprawdziłeś to zanim napisałeś.
A jeszcze coś mi się przypomina wątek o tym, jak komuś za wysoko tuleję osadzili - kompresji nie było właściwej, bo okno wydechowe nie chowało się odpowiednio pod tłok. Poszukaj, bo problemy podobne z opisu.
Pisałeś, że wkładałeś 3 świece, ale sprawdzałeś jakość iskry? jeśli się nie mylę, powinna być biało-niebieska, żółta to już problem, tak samo jeśli ucieka gdzieś na bok.
Dyfuzor i wszelkie połączenia rozumiem, że są szczelne i sprawdziłeś to zanim napisałeś.
A jeszcze coś mi się przypomina wątek o tym, jak komuś za wysoko tuleję osadzili - kompresji nie było właściwej, bo okno wydechowe nie chowało się odpowiednio pod tłok. Poszukaj, bo problemy podobne z opisu.
BANDIT
-
Autor tematuzawijaczszos
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 18
- Rejestracja: wt, 16 cze 2009, 19:02
- Motocykl: Honda cr 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Borkowo k. Nasielska
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Honda cr 250 89r kicha po tulejowaniu cylka.
Dziś zdejmowałem sprzęgło bo sprężynę od kopki trochę chciałem rozciągnąć bo kopka czasem omykała. Przed założeniem dyfuzora postanowiłem kopnąć pare razy by się upewnić czy wszysto dobrze złozłem i prawie za każdym kopnięciem wywalał ogień z cylindra z otworu wydechowego. Jeżeli to jest wina złe ustawionego zapłonu to mamy chyba rozwiązanie problemu.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 386
- Rejestracja: ndz, 28 cze 2009, 16:23
- Motocykl: '05 YZ 250
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Zagwiździe
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Honda cr 250 89r kicha po tulejowaniu cylka.
Jeśli dostałby sie płyn chłodniczy do cylindra, to objawy sa jak napisałeś. Uszczelka pod głowica i cylidrem jest napewno dobrze założona? Czy na tłoku lub w cylindrze nie ma choćby znikomych ilości płynu?
-
Autor tematuzawijaczszos
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 18
- Rejestracja: wt, 16 cze 2009, 19:02
- Motocykl: Honda cr 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Borkowo k. Nasielska
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Honda cr 250 89r kicha po tulejowaniu cylka.
Ręce mi opadaja, poprostu już niewiem co zrobić żeby ten motocykl normalnie uruchomić.