Przepustnica gaźnika w silniku czterosuwowym.

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
Mateusz_MX
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1168
Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
Motocykl: EXC 400 '12
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:
Status : Offline

Przepustnica gaźnika w silniku czterosuwowym.

Post autor: Mateusz_MX » sob, 27 lut 2010, 22:27

Witajcie,

Mam pytanie. Dlaczego do przepustnicy gaźnika w silniku czterosuwowym biegną dwa cięgna od rolgazu? W przypadku 2T linka jest pojedyncza. Czy jest to spowodowane tym, że silnik czterosuwowy po odpuszczeniu gazu zaczyna hamować silnikiem i druga linka pełni rolę "opóźniacza"? Następuje wtedy łagodniejszy spadek obrotów? Proszę o odpowiedź, ewentualnie potwierdzenie czy dobrze rozumuję :wink:

Pozdrawiam,
Mateusz_MX
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"

Big
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 362
Rejestracja: pn, 16 kwie 2007, 12:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: w lesie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Przepustnica gaźnika w silniku czterosuwowym.

Post autor: Big » ndz, 28 lut 2010, 02:16

:roll: No nie . Jako opózniacz to nie działa. Zastanów sie Mateusz ,co to był by za silnik ???
Śmieszny taki raczej.

Po prostu raczej dlatego że w gazniku 4T konstrukcjia spręzyny jest dlikatniejsza. I dlatego jest wspomaganie " na powrocie "

Poza tym w razie zacięcia linki na full obrotach 4T by sie rozsypało. A 2T sie nie rozsypie.

Swoja droga , ale wymyslasz problemy po nocy ??? :axe:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”