Jak zużywają się zawory?
Re: Jak zużywają się zawory?
MXdawid#767 pisze:pamiętam że mój kumpel kiedyś ściągał sobie 3 nowe ssące stalowe z USA i wyszły go 500 zł za komplet a że jeszcze jeden znajomy potrzebował ssące do rmz 250 i tez wychaczył okazję w USA to ściągnęli je razem i wiem że po chyba 6 dniach mieli je w domu. wszyscy byliśmy w szoku że tak szybko dlatego warto też tam poszperać hehe
Chyba to bylo dawno temu ( w ogleglej galaktyce ), kiedys celnicy brali losowo iles tam paczek, ktore przychodzi ze stanow i je clili, teraz cli sie wszystko i nie dosc, ze trzeba zaplacic odpowiedni podatek(zalezy od czego, przy czesciach VAT 22%) to jeszcze skur.... potrafia trzymac 3 tygodnie paczke!!! czlowiek placi za express, pisze ze paczke w 3-4dni, a tu paczka przychodzi po miesiacu przez naszych urzedasow
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1168
- Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
- Motocykl: EXC 400 '12
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Jak zużywają się zawory?
Narzekacie na naszych celników, ale to dzięki nim utrzymują się polskie sklepy z akcesoriami, czy częściami. Nikt by u Nas nie handlował, gdyby wszystko szło z importu Chociaż również jestem za obniżeniem cła Nie zbaczajmy z tematu. Pozdrawiam.
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"
-
- Mistrz prostej
- Posty: 54
- Rejestracja: ndz, 29 cze 2008, 20:38
- Motocykl: RMZ 250 K4
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Kozy
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Jak zużywają się zawory?
Prosze http://moto.allegro.pl/item893958308_pr ... zawor.html
było CR 125 99
yzf 250 03
kxf 450 06
jest Rmz 250 k4
yzf 250 03
kxf 450 06
jest Rmz 250 k4
Re: Jak zużywają się zawory?
Ja tu nie narzekam, bo wiadomo przeciez oni tez musza zarabiac, przeciez w stanach tez sprzedawcy musza zarabiac, a roznica cen jest taka a nie inna, bo u nas sa duze podatki i importer chcac cos sprowadzic to musi zaplacic podatek i jeszcze zarobic, a jak podatek jest nizszy to wiadomo cena tez, niestety nie u nas . Dobra koniec narzekania juzMateusz_MX pisze:Narzekacie na naszych celników, ale to dzięki nim utrzymują się polskie sklepy z akcesoriami, czy częściami. Nikt by u Nas nie handlował, gdyby wszystko szło z importu Chociaż również jestem za obniżeniem cła Nie zbaczajmy z tematu. Pozdrawiam.
Pozdro
PS
w serwisowce jest wszystko ladnie opisane i niby da sie sprawdzic czy zawor nadaje sie jeszcze do uzytku, ale to musilbys miec go przy sobie i jechac do jakies specjalistycznego warsztatu gdzie maja bardzo dokladne narzedzia pomiarowe o ile pamietam to trzeba do tego troche, bo byla tam srednicowka, mikromierz i jeszcze chyba jakis inne, takze gdybys chcial kupic takie narzedzia to by wszylo drozej niz zawory ale czy to sens? ja bym nie ryzykowal, ale decyzja nalezy do Ciebie.rafalsnt pisze:Co myślicie o tych używkach z allegro, można jakoś sprawdzić ich stan? Trzeba szlifować głowice (pod zawory) przy ich wymianie?
Pozniej jeszcze po zmianie zaworow trzeba dotrzec je w gniazdach, nie wiem czy mozna to zrobic samemu za pomoca pasty zaworowej, czy trzeba tez zawiesc gdzies gdzie to robia, ja jak regenerowalem to wymianialem cale gniazda i prowadnice takze mi tez dotarli w firmie Autotechn w Mikołowie, polecam zrobili naprawde dobrze.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 85
- Rejestracja: sob, 10 sty 2009, 17:49
- Motocykl: Crf 450'08
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Jak zużywają się zawory?
Nie dajmy się zwariować. Jakie używane zawory??? Widziałem też aukcje gdzie gość sprzedawał kosz sprzęgłowy tak wyjechany że ja bym swój stary do kubła wywalił lub bym komuś za darmo oddał-czyli dla mnie bezużyteczny!!! Czemu ktoś sprzedaje używane zawory??? Przecież pisze że są jeszcze dobre??? To po jaką cholere je wymieniał??!!! Decydując się na motocykl wyczynowy niestety musimy brać pod uwagę koszta z tym związane i tu nie chodzi tylko o koszty związane z zakupem i naprawą motocykla ale również że co sezon trzeba kilka gratów wymienić na nowe!!!Taki sport i wyścig technologii!!!Pozdrawiam.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 131
- Rejestracja: pt, 17 lis 2006, 12:34
- Motocykl: CRF250 '05
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Tarnów/Lubaszowa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Jak zużywają się zawory?
Konon chyba nie mówisz o tytanowych zaworach i ich docieraniu?
Przecież to jest kosmos jakiś i z tego co wiem czegoś takiego się nie robi.
Przecież to jest kosmos jakiś i z tego co wiem czegoś takiego się nie robi.
"Racing is life.Anything that happens before or after is just waiting." Steve McQueen
Re: Jak zużywają się zawory?
No glowy nie daje, bo jak mowilem ja tego nie robilem, tez gdzies slyzalem cos o tym, ze sie tytanow nie dociera, inni mowili ze tylko troche, sam nie wiem zreszta juz mnie to interesuje bo jak zmieniac to na stalRafQ pisze:Konon chyba nie mówisz o tytanowych zaworach i ich docieraniu?
Przecież to jest kosmos jakiś i z tego co wiem czegoś takiego się nie robi.
mysle ze nie ma co ciagnac tematu, wszystko zostalo ladnie wyjasnione
Pozdro
-
- Mistrz prostej
- Posty: 85
- Rejestracja: sob, 10 sty 2009, 17:49
- Motocykl: Crf 450'08
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Jak zużywają się zawory?
Nie chce przeciągać. Krótko o zaworach tytanowych tak dla wyjaśnienia. Nie docieramy ich z prostej przyczyny , cały zawór nie jest z tytanu bo byłby piekielnie drogi , jest on wykonany z innego materiału a tylko powierzchnia styku z gniazdem zaworowym powleczona jest cienką warstwą tytanu którą jak zechcemy dotrzeć to po prostu zeszlifujemy ją skracając żywotność zaworu. Pozdrawiam.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 131
- Rejestracja: pt, 17 lis 2006, 12:34
- Motocykl: CRF250 '05
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Tarnów/Lubaszowa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Jak zużywają się zawory?
Tak - luz zaworowy koryguje się wkładając płytkę grubszą lub cieńszą w zależności od tego jaki luz masz.Wiadomo że wraz z zużywaniem się zaworu konieczne są coraz to cieńsze płytki.
"Racing is life.Anything that happens before or after is just waiting." Steve McQueen