suzuki RM250 94r płyn chłodniczy na tłoku
-
Autor tematubilon2968
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 31
- Rejestracja: ndz, 23 lis 2008, 22:16
- Motocykl: suzuki RM 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: szczecin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
suzuki RM250 94r płyn chłodniczy na tłoku
Witam serdecznie mam problem taki jak w tytule wymieniłem uszczelki na nowe pod głowicą i pod cylindrem a płyn cały czas leci na tłok co jest nie tak ???
-
- Mistrz prostej
- Posty: 121
- Rejestracja: pt, 30 sty 2009, 17:25
- Motocykl: crf250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Nowy Targ
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: suzuki RM250 94r płyn chłodniczy na tłoku
Głowica przypadkiem nie była krzywa? Sprawdź też uszczelniacze pompy wody.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 53
- Rejestracja: wt, 31 mar 2009, 22:46
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: suzuki RM250 94r płyn chłodniczy na tłoku
pod głowice idą uszczelki czy oringi? gdzie kupiłeś te uszczelki ?bilon2968 pisze:Witam serdecznie mam problem taki jak w tytule wymieniłem uszczelki na nowe pod głowicą i pod cylindrem a płyn cały czas leci na tłok co jest nie tak ???
te uszczelniacze pompy wody to dość ciekawa teoria , może ją trochę rozwińrafalsnt pisze:Głowica przypadkiem nie była krzywa? Sprawdź też uszczelniacze pompy wody.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 204
- Rejestracja: ndz, 4 paź 2009, 14:20
- Motocykl: Honda XR 600
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: 3-miasto
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: suzuki RM250 94r płyn chłodniczy na tłoku
Witam tak jak kolega wyżej napisał zacznij od sprawdzenie głowicy i uszczelniaczy na pompie,ale raczej na 75% krzywa głowica i oringi nie trzymają.
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1168
- Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
- Motocykl: EXC 400 '12
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: suzuki RM250 94r płyn chłodniczy na tłoku
Witajcie,
Po pierwsze, to uszczelniacze pompy wodnej nie mają tutaj nic wspólnego. Między głowicą, a cylindrem idą 2 oringi (nie uszczelka jak piszesz). Podstawowe pytanie, to czy dokręcasz głowicę kluczem dynamometrycznym? Jeżeli tak, to z jakim momentem? Możliwe, że to co napisali koledzy jest prawdą (krzywa głowica). Trzeba ją w takim razie splanować - wyrównać.
Pozdrawiam,
Mateusz_MX
Po pierwsze, to uszczelniacze pompy wodnej nie mają tutaj nic wspólnego. Między głowicą, a cylindrem idą 2 oringi (nie uszczelka jak piszesz). Podstawowe pytanie, to czy dokręcasz głowicę kluczem dynamometrycznym? Jeżeli tak, to z jakim momentem? Możliwe, że to co napisali koledzy jest prawdą (krzywa głowica). Trzeba ją w takim razie splanować - wyrównać.
Pozdrawiam,
Mateusz_MX
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"
-
Autor tematubilon2968
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 31
- Rejestracja: ndz, 23 lis 2008, 22:16
- Motocykl: suzuki RM 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: szczecin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: suzuki RM250 94r płyn chłodniczy na tłoku
Witam te uszczelki kupiłem na allegro od http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=12389955 wymieniłem dokładnie dwa oringi pod głowicą i uszczelkę pod cylindrem co do głowicy to nie dokręcałem kluczem dynamometrycznym a cała sytuacja zaistniała przez niski poziom płynu chłodzącego ale dojechałem do domu lecz gdy ją zgasiłem to już nie odpaliła
A co do tych uszczelniaczy na pompie to nie za bardzo wiem o co chodzi przecież pompa jest na wale od strony sprzęgła i jak by poszły te uszczelniacze to by był płyn w oleju
A czy mogło pójść coś w karterach lub w cylindrze
A co do tych uszczelniaczy na pompie to nie za bardzo wiem o co chodzi przecież pompa jest na wale od strony sprzęgła i jak by poszły te uszczelniacze to by był płyn w oleju
A czy mogło pójść coś w karterach lub w cylindrze
-
- Mistrz prostej
- Posty: 53
- Rejestracja: wt, 31 mar 2009, 22:46
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: suzuki RM250 94r płyn chłodniczy na tłoku
Troche dodałeś wyjaśnień do tematu dzięki za to.bilon2968 pisze: sytuacja zaistniała przez niski poziom płynu chłodzącego ale dojechałem do domu lecz gdy ją zgasiłem to już nie odpaliła
A co do tych uszczelniaczy na pompie to nie za bardzo wiem o co chodzi przecież pompa jest na wale od strony sprzęgła i jak by poszły te uszczelniacze to by był płyn w oleju
A czy mogło pójść coś w karterach lub w cylindrze
Może być że to własnie z powodu niskiego poziomu płynu cylinder zagrzał się i oringi straciły swoje własciwosci i znowu puszczają plyn na tłok. Trzeba je wymienić ponownie . Mogles tez podczas montazu nie zauwazyć że w ostatniej chwili oring od strony wewnętrznej wyskoczył z kanału i głowica przycisnela go ale on nie uszczelnia , możliwe też jest pęknięcie cylindra w okolicy ucha do przykręcenia cylindra z silnikiem (honda cr 125>98-99. Dzieje sie tak szczególnie kiedy poluzuja sie śruby głowne przykrecenia silnika do ramy . przy okazji głowice daj tokarzowi żeby delikatnie ci splanował .
Trzeba tez sprawdzić jeszcze raz tę uszczelkę pod cylindrem bo tam po obu stronach chodzi woda w karterze. może dolna powierzchnia cylindra nie została dobrze oczyszczona ze starej uszczelki ?
Z tymi uszczelniaczami pompy wody to oczywiście była taka dygresja do uzytkowników ra.... i j.....
Ty wiesz ze te części nie maja zwiazku z wodą w cylindrze .
-
Autor tematubilon2968
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 31
- Rejestracja: ndz, 23 lis 2008, 22:16
- Motocykl: suzuki RM 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: szczecin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: suzuki RM250 94r płyn chłodniczy na tłoku
Witam i serdeczne dzięki za pomoc w sobotę rozbiorę sprzęt i dam znać jaka była przyczyna
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
Autor tematubilon2968
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 31
- Rejestracja: ndz, 23 lis 2008, 22:16
- Motocykl: suzuki RM 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: szczecin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: suzuki RM250 94r płyn chłodniczy na tłoku
Witam
Rozebrałem w sobotę sprzęt i okazało się że uszczelka pod cylindrem nie trzymała mimo że nowa była
Złożyłem na nowo i dałem silikon na uszczelkę pod cylinder
Dzięki bardzo za porady i za zainteresowanie :drinkers:
Rozebrałem w sobotę sprzęt i okazało się że uszczelka pod cylindrem nie trzymała mimo że nowa była
Złożyłem na nowo i dałem silikon na uszczelkę pod cylinder
Dzięki bardzo za porady i za zainteresowanie :drinkers: