Oring pod glowica.

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Awatar użytkownika
Autor tematu
Marcin17
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 39
Rejestracja: wt, 8 wrz 2009, 19:33
Motocykl: RM 125 1995r.
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: okolice olsztyna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Oring pod glowica.

Post autor: Marcin17 » ndz, 10 sty 2010, 11:49

Witam wszystkich.Mam RM 125 i moje pytanie jest takie czy te oringi pod głowice co są w zestawach są odporne na wysoka temperatur czy coś?Czy to jest zwykły oring?
Pozdrawiam.
Pozdrawiam Marcin

Awatar użytkownika
ecik
VIP
VIP
Posty: 1001
Rejestracja: wt, 24 sty 2006, 10:28
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Oring pod glowica.

Post autor: ecik » pn, 11 sty 2010, 13:39

Napewno wewnętrzny jest odporny na wysoką temperaturę - nawet nie wkładaj zwykłego bo szkoda twojego czasu bo motor nie pochodzi.

Awatar użytkownika
Mateusz_MX
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1168
Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
Motocykl: EXC 400 '12
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Oring pod glowica.

Post autor: Mateusz_MX » pn, 11 sty 2010, 16:09

Przeważnie w komplecie wewnętrzny o-ring jest koloru czerwonego (odporny na wysoką temperaturę), chociaż bywają również czarne, które także zdają egzamin. Ważne jest, by oring Nam się nie podwinął. Musi siedzieć na swoim miejscu. Warto go nieco rozciągnąć przed włożeniem do rowka. Pozdrawiam.
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"

Awatar użytkownika
Autor tematu
Marcin17
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 39
Rejestracja: wt, 8 wrz 2009, 19:33
Motocykl: RM 125 1995r.
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: okolice olsztyna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Oring pod glowica.

Post autor: Marcin17 » pn, 11 sty 2010, 17:59

No i wlasnie o to mi chodzi ze niektore zestawy sa dupne i szybko pekaja oringi.Wiec tak pytam.Myslalem zwykly zalozyc.Ale mowicie ze nie ma sensu?
Pozdrawiam Marcin

Awatar użytkownika
milek
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 99
Rejestracja: czw, 23 kwie 2009, 20:00
Motocykl: Suzuki RM 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: zach-pom
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Oring pod glowica.

Post autor: milek » wt, 12 sty 2010, 17:41

Jeżeli lubisz i sprawia ci przyjemność rozkręcanie głowicy po jednej czy dwóch jazdach to zakładaj zwykły oring.
SUZUKI - Way of Life!

Awatar użytkownika
grzesiek3210
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 188
Rejestracja: pn, 24 paź 2005, 00:06
Motocykl: Suzuki RM 250 K9
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Poland East Side
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Oring pod glowica.

Post autor: grzesiek3210 » ndz, 31 sty 2010, 12:32

Ja kiedyś do Husqvarny założyłem zwykły bo na oryginał musiałem 3 tygodnie czekać....podobnoteraz z częściami jest już lepiej. Wytrzymał kilka godzin i się stopił....także nie zakładaj zwykłego.
Najgorsze co może Cię spotkać to brak TOTALNEGO POWERA :D

Awatar użytkownika
Autor tematu
Marcin17
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 39
Rejestracja: wt, 8 wrz 2009, 19:33
Motocykl: RM 125 1995r.
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: okolice olsztyna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Oring pod glowica.

Post autor: Marcin17 » ndz, 31 sty 2010, 14:41

Dzieki bardzo grzesiek :D
Pozdrawiam Marcin

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”