Rzuciła palenie Honda crf 250
-
- Mistrz prostej
- Posty: 116
- Rejestracja: ndz, 9 lis 2008, 13:00
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Rzuciła palenie Honda crf 250
Witajcie!Nie chce zakładać nowego tematu więc podpinam sie pod ten.Mamy podobne zjawisko w moto kolegi(dopiero kupiony)tyle ze wersja X.No i zaraz przestałe palic.Kompresja zdechła.Wiec luk na zawory,no i prawy ssacy podparty.Kolega amator chciałby pojezdzić troche zanim sie za remonty wezmie i tu pytanie -
czy mozna tymczasowo przeszlifowac płytke aby jakis luz na zaworze otrzymac?
Kiedys sie tak robiło w samochodach jak płytki były niedostępne
no chyba ze te są ze stopu jakiegos i nie da rady na magnesówce przeleciec
Mam jeszcze jedno, odnośnie łańcuszka-jak go obadać i jak działa napinacz i specjalne narzędzie do naciągania wstępnego o którym mowa w serwisówce?
Wiem ze trzeba rozbierac i oblukac,ale wtedy kapitalka murowana
Może ktos wie gdzie najlepiej zaopatrzyc sie w zawory i inne do tego moto
Dzięki!!!Czekam na wiesci
czy mozna tymczasowo przeszlifowac płytke aby jakis luz na zaworze otrzymac?
Kiedys sie tak robiło w samochodach jak płytki były niedostępne
no chyba ze te są ze stopu jakiegos i nie da rady na magnesówce przeleciec
Mam jeszcze jedno, odnośnie łańcuszka-jak go obadać i jak działa napinacz i specjalne narzędzie do naciągania wstępnego o którym mowa w serwisówce?
Wiem ze trzeba rozbierac i oblukac,ale wtedy kapitalka murowana
Może ktos wie gdzie najlepiej zaopatrzyc sie w zawory i inne do tego moto
Dzięki!!!Czekam na wiesci
-
- Mistrz prostej
- Posty: 116
- Rejestracja: ndz, 9 lis 2008, 13:00
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Rzuciła palenie Honda crf 250
Racja sensu ni ma ale w naszej sytuacjii bedzie trzeba zamawiać czekac itd ale to wiadomo
Własnie dopiero co widziałem na ebayu stalowe zawory ssace wraz ze spręzynami(proxa)co wy na to?
Jaki wtedy luz?
Co z montażem (czy cos wtedy docierac?)
I czy tłoki są w jakichs selekcjach?
No i jak tłok to i łancuszek itd itd(mam racje?)
Własnie dopiero co widziałem na ebayu stalowe zawory ssace wraz ze spręzynami(proxa)co wy na to?
Jaki wtedy luz?
Co z montażem (czy cos wtedy docierac?)
I czy tłoki są w jakichs selekcjach?
No i jak tłok to i łancuszek itd itd(mam racje?)
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 299
- Rejestracja: ndz, 10 kwie 2011, 15:58
- Motocykl: CRF 250R
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Nowy Targ
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Rzuciła palenie Honda crf 250
Jeżeli da się jeszcze wsadzić mniejsze płytki nawet o kilka rozmiarów niż są to wymiana zaworów jeszcze nie jest konieczna. Zobacz jaka jest teraz i jaką najmniejszą można włożyć. Co do szlifowania to jak się za to weźmiesz to stwierdzisz że lepiej dać te 10 zł.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 770
- Rejestracja: pn, 12 gru 2011, 21:19
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Rzuciła palenie Honda crf 250
W ramach informacji, jak ktoś widział na oczy szlifierkę do płaszczyzn ( magnesówke )i zna zasadę działania wie, że szlifowanie detalu wielkości płytki zaworowej jest techniczne nie wykonalne. Możesz to zeszlifować ręcznie za pomocą papieru ściernego.
Luzy zaworowe przy zaworach stalowych powinny być większe.
Luzy zaworowe przy zaworach stalowych powinny być większe.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 116
- Rejestracja: ndz, 9 lis 2008, 13:00
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Rzuciła palenie Honda crf 250
Nie chodzi o 10 czy 20 pln akurat jestem w kraju gdzie zarabiamy w euro i nie w pieniądzach problem!
faktycznie te płyteczki są maleńkie
Nie chodzi mi jak to ma być w sensie profi bo miałem doczynienia z tym i tamtymi wiem jak powinno byc!(a to jest amatorka z zabawą na niedziele)
Pomyslałem ze jak sie jakis luz złapie to cisnienie mozna sprawdzic i zeby chłopak przejechał sie na motku przed rozbórką.
A moze wcale nie jest tak zle
A jak większe to jakie konkretnie wartości????
Jakie są opinie o tych stalowych z Proxa?
I jeszcze przy jakim cisnieniu sprężania taka honda nie powinna juz chodzić?
faktycznie te płyteczki są maleńkie
Nie chodzi mi jak to ma być w sensie profi bo miałem doczynienia z tym i tamtymi wiem jak powinno byc!(a to jest amatorka z zabawą na niedziele)
Pomyslałem ze jak sie jakis luz złapie to cisnienie mozna sprawdzic i zeby chłopak przejechał sie na motku przed rozbórką.
A moze wcale nie jest tak zle
A jak większe to jakie konkretnie wartości????
Jakie są opinie o tych stalowych z Proxa?
I jeszcze przy jakim cisnieniu sprężania taka honda nie powinna juz chodzić?
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 770
- Rejestracja: pn, 12 gru 2011, 21:19
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Rzuciła palenie Honda crf 250
Myślę, że jak ustawisz ssące na 0,15 - 0,20 a wydech 0,20 – 0,25 to będzie dobrze, większy luz jest mniej szkodliwy niż za mały.