Rzuciła palenie Honda crf 250

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
jac
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 116
Rejestracja: ndz, 9 lis 2008, 13:00
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Rzuciła palenie Honda crf 250

Post autor: jac » ndz, 15 sty 2012, 20:21

Witajcie!Nie chce zakładać nowego tematu więc podpinam sie pod ten.Mamy podobne zjawisko w moto kolegi(dopiero kupiony)tyle ze wersja X.No i zaraz przestałe palic.Kompresja zdechła.Wiec luk na zawory,no i prawy ssacy podparty.Kolega amator chciałby pojezdzić troche zanim sie za remonty wezmie :( i tu pytanie -
czy mozna tymczasowo przeszlifowac płytke aby jakis luz na zaworze otrzymac?
Kiedys sie tak robiło w samochodach jak płytki były niedostępne
no chyba ze te są ze stopu jakiegos i nie da rady na magnesówce przeleciec
Mam jeszcze jedno, odnośnie łańcuszka-jak go obadać i jak działa napinacz i specjalne narzędzie do naciągania wstępnego o którym mowa w serwisówce?
Wiem ze trzeba rozbierac i oblukac,ale wtedy kapitalka murowana
Może ktos wie gdzie najlepiej zaopatrzyc sie w zawory i inne do tego moto
Dzięki!!!Czekam na wiesci

Awatar użytkownika
Mohus
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 381
Rejestracja: pn, 10 gru 2007, 18:26
Motocykl: japonsky 0,25 4t
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Józefów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Rzuciła palenie Honda crf 250

Post autor: Mohus » ndz, 15 sty 2012, 20:56

Jest sens szlifowania płytki, skoro nowa to koszt ok 8-9 zł ?

jac
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 116
Rejestracja: ndz, 9 lis 2008, 13:00
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Rzuciła palenie Honda crf 250

Post autor: jac » ndz, 15 sty 2012, 21:46

Racja sensu ni ma ale w naszej sytuacjii bedzie trzeba zamawiać czekac itd ale to wiadomo
Własnie dopiero co widziałem na ebayu stalowe zawory ssace wraz ze spręzynami(proxa)co wy na to?
Jaki wtedy luz?
Co z montażem (czy cos wtedy docierac?)
I czy tłoki są w jakichs selekcjach?
No i jak tłok to i łancuszek itd itd(mam racje?)

Konrad324
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 299
Rejestracja: ndz, 10 kwie 2011, 15:58
Motocykl: CRF 250R
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Nowy Targ
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Rzuciła palenie Honda crf 250

Post autor: Konrad324 » ndz, 15 sty 2012, 21:54

Jeżeli da się jeszcze wsadzić mniejsze płytki nawet o kilka rozmiarów niż są to wymiana zaworów jeszcze nie jest konieczna. Zobacz jaka jest teraz i jaką najmniejszą można włożyć. Co do szlifowania to jak się za to weźmiesz to stwierdzisz że lepiej dać te 10 zł.

tomasz12
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 770
Rejestracja: pn, 12 gru 2011, 21:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Katowice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Rzuciła palenie Honda crf 250

Post autor: tomasz12 » ndz, 15 sty 2012, 22:14

W ramach informacji, jak ktoś widział na oczy szlifierkę do płaszczyzn ( magnesówke )i zna zasadę działania wie, że szlifowanie detalu wielkości płytki zaworowej jest techniczne nie wykonalne. Możesz to zeszlifować ręcznie za pomocą papieru ściernego.
Luzy zaworowe przy zaworach stalowych powinny być większe.

jac
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 116
Rejestracja: ndz, 9 lis 2008, 13:00
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Rzuciła palenie Honda crf 250

Post autor: jac » pn, 16 sty 2012, 00:08

Nie chodzi o 10 czy 20 pln akurat jestem w kraju gdzie zarabiamy w euro i nie w pieniądzach problem!
faktycznie te płyteczki są maleńkie
Nie chodzi mi jak to ma być w sensie profi bo miałem doczynienia z tym i tamtymi wiem jak powinno byc!(a to jest amatorka z zabawą na niedziele)
Pomyslałem ze jak sie jakis luz złapie to cisnienie mozna sprawdzic i zeby chłopak przejechał sie na motku przed rozbórką.
A moze wcale nie jest tak zle
A jak większe to jakie konkretnie wartości????
Jakie są opinie o tych stalowych z Proxa?
I jeszcze przy jakim cisnieniu sprężania taka honda nie powinna juz chodzić?

tomasz12
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 770
Rejestracja: pn, 12 gru 2011, 21:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Katowice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Rzuciła palenie Honda crf 250

Post autor: tomasz12 » pn, 16 sty 2012, 16:19

Myślę, że jak ustawisz ssące na 0,15 - 0,20 a wydech 0,20 – 0,25 to będzie dobrze, większy luz jest mniej szkodliwy niż za mały.

paw650
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 2
Rejestracja: pn, 9 sty 2012, 17:40
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Rzuciła palenie Honda crf 250

Post autor: paw650 » pn, 16 sty 2012, 16:37

Nie kombinowal bym z ze stalowymi zaworami. Lepiej zalozyc oryginalne i miec pewnosc ze wszystko jest jak nalezy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”