SX ciężko pali na zimno a na ciepło na dotyk
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 48
- Rejestracja: czw, 15 paź 2009, 21:58
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: qqq
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: SX ciężko pali na zimno a na ciepło na dotyk
zgadzam sie :finga:bzyk_na_secie pisze:Ale 4t nie zajedziesz tak szybko na asfalcie a 2t w 2 minuty,bo 2T nie lubią jak się je długo kręci na wysokich obrotach i tak trzyma.Jak już chcesz pałować na asfalcie 2T to się rozpędź i odpuść manetke, jak zwolni z 15-20km/h to dalej mu w piz... ale tak czy siak to i tak go zaraz zarżniesz.Jakby 2T były dobre na asfalt to robili by 125 i 250 supermoto a robią je raczej w 4T bo wiedzą że nikt normalny by nie wyrobił na remonty silnika w 2T.
Z kącików uśmiechu można obliczyć rozpiętość wolności...
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 455
- Rejestracja: sob, 12 wrz 2009, 13:36
- Motocykl: cyryfy
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: SX ciężko pali na zimno a na ciepło na dotyk
ja tak zajechalem silnik przy 30 km/h na 5 biegumarcin180 pisze:Cytat zaciągnięty ze stronki www.enduro-adventure.pl
Niskie obroty i duże obciążanie na nich silnika wpływa bardzo destrukcyjnie na układ korbowo-tłokowy,
---------------------------
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 15
- Rejestracja: sob, 17 paź 2009, 00:56
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: SX ciężko pali na zimno a na ciepło na dotyk
1) Zależy jaki masz licznik, jeżeli wali Ci cały czas jaki rozgrzewasz Moto i nawet to jak dopyrkasz sobie do lasu to się nie dziw że tyle wybija.Czy ja wiem?Tyle godzin to nie aż tak dużo jak na jeden tłok.Znam i takich co jeżdżą na jednym 150 godz i zmieniają-tyle że oni mają licznik motogodzin a ja nie.Ale skoro tak mówicie to znaczy że coś w tym jest.Szukam mechanika i zawioze mu cały sprzęt niech jeszcze gaźnik ustawi.
2) Jeżeli chcesz aby cylinder był w stanie nie naruszonym to wymieniaj tłok co 10-15 mth albo co 30-40 jeżeli chcesz co parę tłoków robić nicasil.
3) Te wspomniane słowa o 40mth na tym tłoku to właśnie wartość przy której remont się kłania.
4) Kolega wyżej miał rację pisząc że te silniki nie nadają się do jazdy na wolnych obrotach, co też nie oznacza że masz go przeciągać na każdym biegu. Wrzuć sobie 1 bieg niżej i ciągnij go na średnich/wysokich
5) Jeżeli czujesz że moto osłabł, ciężko pali i ma właśnie miękka kopkę to nawet nie masz co tego odpalać bo szkoda sprzętu. Nieś to TYLKO I WYŁACZNIE do profesjonalnego serwisu MotoCrossowego i niech robią Ci cylinder razem z nowym tłokiem
-
Autor tematubzyk_na_secie
- Mistrz prostej
- Posty: 95
- Rejestracja: śr, 18 lis 2009, 16:25
- Motocykl: KTM SX 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ziemia Lubuska
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: SX ciężko pali na zimno a na ciepło na dotyk
Ok.Tyle że sie kłania problem z kasą bo jak trzeba zrobić nikasil i tłoczek + regulacja gaźnika i robocizna to z 2 tysiące mnie to wyniesie.Nie mówiąc o korbie i wale bo to to już raczej przewyższy jego wartość.Ale co cross to cross. Trzeba się z tym liczyć.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 106
- Rejestracja: pt, 26 gru 2008, 10:48
- Motocykl: Yamaha yz250f' 08
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Tuczno
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: SX ciężko pali na zimno a na ciepło na dotyk
Ja za zrobienie sx'a dałem 2200 - korba, tłok i nicasil i oczywiście robocizna