HONDA CR 125 - gaźnikowe problemy :|
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 445
- Rejestracja: sob, 31 paź 2009, 22:21
- Motocykl: CRF 250 '06
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: HONDA CR 125 - gaźnikowe problemy :|
Zna ktoś może standardowe ustawienie gaźnika w cr 125 '01 r?
Znalazłem serwisówke do cr 250 z 2001r. i tam pisało
Wysokość pływaka - 15 mm
Śruba paliwa - 1 i 3/4 obrotu
Śruba powietrza - 1 i 1/2 obrotu
Iglica - 3 rowek
POZDRAWIAM !!!
Znalazłem serwisówke do cr 250 z 2001r. i tam pisało
Wysokość pływaka - 15 mm
Śruba paliwa - 1 i 3/4 obrotu
Śruba powietrza - 1 i 1/2 obrotu
Iglica - 3 rowek
POZDRAWIAM !!!
-
- Mistrz prostej
- Posty: 87
- Rejestracja: wt, 21 lip 2009, 00:27
- Motocykl: Honda CR 125 2001
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: HONDA CR 125 - gaźnikowe problemy :|
Pływak: z tego co pamiętam to w gaźnikach MIKUNI poziom paliwa 15mm
Ustawienia gaźnika Honda CR 125 2000:
1strona
2strona
Ustawienia gaźnika Honda CR 125 2001:
1strona
2strona
Ustawienia gaźnika Honda CR 125 2000:
1strona
2strona
Ustawienia gaźnika Honda CR 125 2001:
1strona
2strona
-
- Do odcięcia!
- Posty: 878
- Rejestracja: pn, 9 cze 2008, 18:05
- Motocykl: KXF 250 2006
- Styl jazdy: Cross Country
- Lokalizacja: Żywiec / Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: HONDA CR 125 - gaźnikowe problemy :|
Masz może całą serwisówkę do cr 125 01?
Chciałem to na PW napisać. Sory za OT.
Chciałem to na PW napisać. Sory za OT.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 27
- Rejestracja: sob, 10 paź 2009, 15:26
- Motocykl: Honda CR 125
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: HONDA CR 125 - gaźnikowe problemy :|
Elo.
Jestem amatorem, posiadam gaźnik Mikuni Cr 125 i borykam się z problemem gdzie znajduje się dysza główna? Byłbym wdzięczny gdyby mi to ktoś wytłumaczył. Z góry dziex.
Jestem amatorem, posiadam gaźnik Mikuni Cr 125 i borykam się z problemem gdzie znajduje się dysza główna? Byłbym wdzięczny gdyby mi to ktoś wytłumaczył. Z góry dziex.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 27
- Rejestracja: sob, 10 paź 2009, 15:26
- Motocykl: Honda CR 125
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: HONDA CR 125 - gaźnikowe problemy :|
Dzięki kolego . Posiada może ktoś filmiki, zdjęcia z opisami ilustrującymi jak przeczyścić gaźnik, podobno nie jest to taka trudna robota, a nie chce czegoś spieprzyć...
-
- Do odcięcia!
- Posty: 878
- Rejestracja: pn, 9 cze 2008, 18:05
- Motocykl: KXF 250 2006
- Styl jazdy: Cross Country
- Lokalizacja: Żywiec / Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: HONDA CR 125 - gaźnikowe problemy :|
Wyjmij gaźnik na stół rozbierz, po kolei przemyj wszystko w benzynie, weź kompresor przedmuchaj wszystkie dysze i otwory w gaźniku, nic trudnego. Uważaj aby nie pogubić części.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 7
- Rejestracja: sob, 12 lut 2011, 18:45
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: HONDA CR 125 - gaźnikowe problemy :|
Witam wszytkich forumowiczów, jako że jest nowy w tym zacnym gronie, przed wszystkimi kłaniam się nisko.Ok teraz przejdźmy do mojego problemu. W październiku odebrałem motor CR 125 01 od mechanika.
Miałem wbijaną tuleje w cylinder i nowy tłok .Po tym zabiegu motocykl dziwnie zaczął chodzić na średnich obrotach (do odkręcenia pół manetki przerywa dusi się tak jak by dostawał za duża ilość paliwa) ,na wysokich obrotach chodzi elegancko.
Wczoraj rozebrałem gaźnik ,bo wcześniej nie miałem czasu ,no zauważyłem ze Main Jet jest rozmiaru 410 ,a powinien być według serwisówki 380. Czy zmiana dyszy głównej na 380 rozwiąże ww problem??
PS.Z tego co wyczytałem w serwisówce Main Jet odpowiedzialny jest za prace silnika na full otwartej przepustnicy. Mam wątpliwości co do zmiany dyszy ponieważ mam tuleje ,a z tego co wiem na tuleji powinna być dysza większego rozmiary niż podaje serwisówka, chyba że się mylę.
Z góry dzieki za pomoc...
Miałem wbijaną tuleje w cylinder i nowy tłok .Po tym zabiegu motocykl dziwnie zaczął chodzić na średnich obrotach (do odkręcenia pół manetki przerywa dusi się tak jak by dostawał za duża ilość paliwa) ,na wysokich obrotach chodzi elegancko.
Wczoraj rozebrałem gaźnik ,bo wcześniej nie miałem czasu ,no zauważyłem ze Main Jet jest rozmiaru 410 ,a powinien być według serwisówki 380. Czy zmiana dyszy głównej na 380 rozwiąże ww problem??
PS.Z tego co wyczytałem w serwisówce Main Jet odpowiedzialny jest za prace silnika na full otwartej przepustnicy. Mam wątpliwości co do zmiany dyszy ponieważ mam tuleje ,a z tego co wiem na tuleji powinna być dysza większego rozmiary niż podaje serwisówka, chyba że się mylę.
Z góry dzieki za pomoc...
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 7
- Rejestracja: sob, 12 lut 2011, 18:45
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline