CR 250 Problem z obrotami i duże spalanie - dysze?
-
Autor tematuMikser
- Mistrz prostej
- Posty: 151
- Rejestracja: wt, 16 cze 2009, 16:49
- Motocykl: Honda CR 250Rr (94)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
CR 250 Problem z obrotami i duże spalanie - dysze?
Przede wszystkim - takie objawy są od początku posiadania sprzęta.
Moto nie trzyma równo niskich obrotów, a po jakimś czasie obroty zupełnie spadają i moto gaśnie. Podczas jazdy jest jeszcze gorzej, gdy hamuje się silnikiem podczas wolnej jazdy obroty falują, a gdy się stanie i nie doda gazu moto od razu gaśnie. Poza tym moto, nawet przy spokojnej jeździe, naprawdę sporo pali.
Jako że nigdy nie bawiłem się dyszami, to nie wiem jakie są objawy ich złego doboru.
Dysze w mojej CR:
główna 178
wolnych obrotów 58
Z tego co wiem oryginalnie jest:
główna 175
wolnych obrotów 55
Czy dysze mogą być powodem tych problemów?
Moto nie trzyma równo niskich obrotów, a po jakimś czasie obroty zupełnie spadają i moto gaśnie. Podczas jazdy jest jeszcze gorzej, gdy hamuje się silnikiem podczas wolnej jazdy obroty falują, a gdy się stanie i nie doda gazu moto od razu gaśnie. Poza tym moto, nawet przy spokojnej jeździe, naprawdę sporo pali.
Jako że nigdy nie bawiłem się dyszami, to nie wiem jakie są objawy ich złego doboru.
Dysze w mojej CR:
główna 178
wolnych obrotów 58
Z tego co wiem oryginalnie jest:
główna 175
wolnych obrotów 55
Czy dysze mogą być powodem tych problemów?
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 317
- Rejestracja: śr, 29 sie 2007, 23:38
- Motocykl: Motobi Wilga 65/50 ;)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Prabuty
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: CR 250 Problem z obrotami i duże spalanie - dysze?
raczej konczący sie silnik niż te dysze... ewentualnie może być tylko rozwalony uszczelniacz na wale.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 53
- Rejestracja: czw, 30 kwie 2009, 13:44
- Motocykl: czarno-pomarańczowe bydle
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: pod Warszawą
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
-
Autor tematuMikser
- Mistrz prostej
- Posty: 151
- Rejestracja: wt, 16 cze 2009, 16:49
- Motocykl: Honda CR 250Rr (94)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: CR 250 Problem z obrotami i duże spalanie - dysze?
Właśnie jedyne możliwości to tłok albo gaźnik, ale jeśli mówisz że dysze nie, to tłok.pytlar pisze:raczej konczący sie silnik niż te dysze... ewentualnie może być tylko rozwalony uszczelniacz na wale.
Nie mam pojęcia, ale zimą i tak będę zmieniał.michal_h pisze:Ile moto jeździ na jednym tłoku?
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 5
- Rejestracja: wt, 19 maja 2009, 13:35
- Motocykl: KTM sx 125 05r. rattay !
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: CR 250 Problem z obrotami i duże spalanie - dysze?
jesli to wina tloka, a zamierzasz jeszcze jezdzic to zima moze byc juz za pozno
-
- Mistrz prostej
- Posty: 53
- Rejestracja: czw, 30 kwie 2009, 13:44
- Motocykl: czarno-pomarańczowe bydle
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: pod Warszawą
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: CR 250 Problem z obrotami i duże spalanie - dysze?
Jeśli masz zamiar zimą zmieniać tłok to zmień go teraz albo przynajmniej zmierz spasowanie tłoka. Zdjęcie cylindra w 2T i wyjecie tłoka to kwestia 20-30 minut podlecisz do pierwszego lepszego auto szlifu i zrobią Ci pomiar za piwo. Jakie powinno być pasowanie tłoka to pewnie wiesz
-
Autor tematuMikser
- Mistrz prostej
- Posty: 151
- Rejestracja: wt, 16 cze 2009, 16:49
- Motocykl: Honda CR 250Rr (94)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: CR 250 Problem z obrotami i duże spalanie - dysze?
Jako że w cylku siedzi tuleja, to teraz wolę jeszcze jeździć a zimą robić. A szlif na 0,05.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 53
- Rejestracja: czw, 30 kwie 2009, 13:44
- Motocykl: czarno-pomarańczowe bydle
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: pod Warszawą
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: CR 250 Problem z obrotami i duże spalanie - dysze?
Tylko jak tłok już się kończy to gmeranie w gaźniku nic nie da.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 1173
- Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
- Motocykl: YZF250, KXF250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
- Podziękował: 3 razy
- Podziękowania: 3 razy
- Status : Offline
Re: CR 250 Problem z obrotami i duże spalanie - dysze?
A co to znaczy szlif na 0,05?? bo u nas na wsi to szlif robią co 0,25Mikser pisze:Jako że w cylku siedzi tuleja, to teraz wolę jeszcze jeździć a zimą robić. A szlif na 0,05.