CR 250 Problem z obrotami i duże spalanie - dysze?

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
Mikser
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 151
Rejestracja: wt, 16 cze 2009, 16:49
Motocykl: Honda CR 250Rr (94)
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

CR 250 Problem z obrotami i duże spalanie - dysze?

Post autor: Mikser » sob, 17 paź 2009, 12:49

Przede wszystkim - takie objawy są od początku posiadania sprzęta.
Moto nie trzyma równo niskich obrotów, a po jakimś czasie obroty zupełnie spadają i moto gaśnie. Podczas jazdy jest jeszcze gorzej, gdy hamuje się silnikiem podczas wolnej jazdy obroty falują, a gdy się stanie i nie doda gazu moto od razu gaśnie. Poza tym moto, nawet przy spokojnej jeździe, naprawdę sporo pali.
Jako że nigdy nie bawiłem się dyszami, to nie wiem jakie są objawy ich złego doboru.
Dysze w mojej CR:
główna 178
wolnych obrotów 58

Z tego co wiem oryginalnie jest:
główna 175
wolnych obrotów 55

Czy dysze mogą być powodem tych problemów?

pytlar
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 317
Rejestracja: śr, 29 sie 2007, 23:38
Motocykl: Motobi Wilga 65/50 ;)
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Prabuty
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: CR 250 Problem z obrotami i duże spalanie - dysze?

Post autor: pytlar » sob, 17 paź 2009, 18:12

raczej konczący sie silnik niż te dysze... ewentualnie może być tylko rozwalony uszczelniacz na wale.
:)

michal_h
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 53
Rejestracja: czw, 30 kwie 2009, 13:44
Motocykl: czarno-pomarańczowe bydle
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: pod Warszawą
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: CR 250 Problem z obrotami i duże spalanie - dysze?

Post autor: michal_h » sob, 17 paź 2009, 18:25

Ile moto jeździ na jednym tłoku?

Autor tematu
Mikser
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 151
Rejestracja: wt, 16 cze 2009, 16:49
Motocykl: Honda CR 250Rr (94)
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: CR 250 Problem z obrotami i duże spalanie - dysze?

Post autor: Mikser » sob, 17 paź 2009, 18:38

pytlar pisze:raczej konczący sie silnik niż te dysze... ewentualnie może być tylko rozwalony uszczelniacz na wale.
Właśnie jedyne możliwości to tłok albo gaźnik, ale jeśli mówisz że dysze nie, to tłok.
michal_h pisze:Ile moto jeździ na jednym tłoku?
Nie mam pojęcia, ale zimą i tak będę zmieniał.

rafcio911
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 5
Rejestracja: wt, 19 maja 2009, 13:35
Motocykl: KTM sx 125 05r. rattay !
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: CR 250 Problem z obrotami i duże spalanie - dysze?

Post autor: rafcio911 » sob, 17 paź 2009, 20:44

jesli to wina tloka, a zamierzasz jeszcze jezdzic to zima moze byc juz za pozno :twisted:

michal_h
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 53
Rejestracja: czw, 30 kwie 2009, 13:44
Motocykl: czarno-pomarańczowe bydle
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: pod Warszawą
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: CR 250 Problem z obrotami i duże spalanie - dysze?

Post autor: michal_h » sob, 17 paź 2009, 21:03

Jeśli masz zamiar zimą zmieniać tłok to zmień go teraz albo przynajmniej zmierz spasowanie tłoka. Zdjęcie cylindra w 2T i wyjecie tłoka to kwestia 20-30 minut podlecisz do pierwszego lepszego auto szlifu i zrobią Ci pomiar za piwo. Jakie powinno być pasowanie tłoka to pewnie wiesz

Autor tematu
Mikser
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 151
Rejestracja: wt, 16 cze 2009, 16:49
Motocykl: Honda CR 250Rr (94)
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: CR 250 Problem z obrotami i duże spalanie - dysze?

Post autor: Mikser » sob, 17 paź 2009, 23:12

Jako że w cylku siedzi tuleja, to teraz wolę jeszcze jeździć a zimą robić. A szlif na 0,05.

michal_h
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 53
Rejestracja: czw, 30 kwie 2009, 13:44
Motocykl: czarno-pomarańczowe bydle
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: pod Warszawą
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: CR 250 Problem z obrotami i duże spalanie - dysze?

Post autor: michal_h » pn, 19 paź 2009, 15:36

Tylko jak tłok już się kończy to gmeranie w gaźniku nic nie da.

amator
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 1173
Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
Motocykl: YZF250, KXF250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
Podziękował: 3 razy
Podziękowania: 3 razy
Status : Offline

Re: CR 250 Problem z obrotami i duże spalanie - dysze?

Post autor: amator » pn, 19 paź 2009, 22:22

Mikser pisze:Jako że w cylku siedzi tuleja, to teraz wolę jeszcze jeździć a zimą robić. A szlif na 0,05.
A co to znaczy szlif na 0,05?? bo u nas na wsi to szlif robią co 0,25 :wink:

keny150
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 44
Rejestracja: czw, 25 gru 2008, 10:54
Motocykl: KTM 520 EXC 01'
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: CR 250 Problem z obrotami i duże spalanie - dysze?

Post autor: keny150 » ndz, 22 lis 2009, 19:45

Chodzi o luz pomiędzy tłokiem a cylindrem - 0,05

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”