Suzuki rm 250 k2 padła.
-
Autor tematukafar
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 18
- Rejestracja: czw, 10 lip 2008, 20:03
- Motocykl: suzuki rm 250 2002r
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: lubuskie,krzeszyce
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Suzuki rm 250 k2 padła.
Witam. Mam problem ze swoim suzuki, śmigałem z kumplami po lesie i nagle motor przestał normalnie chodzić, moglem tylko odkręcić mały kawałeczek gazu bo jak odkręciłem więcej to moto gasło jakby je zalewało albo traciło iskrę i jak znowu dawałem mniej gazu to moglem jechać na chatę tylko ok 30 km/h bo więcej się nie dało oraz paliwo się cofało do filtra powietrza. Nie wiem co się stało gaźnik wyczyściłem, mam z 4 świece ale nówkę będę miał dopiero w poniedziałek, membranę też sprawdzałem, tłok też wygląda tak jak wyglądał jak moto dobrze chodziło. Proszę o pomoc. PZDR.
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1168
- Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
- Motocykl: EXC 400 '12
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Suzuki rm 250 k2 padła.
Witaj,
Zapłon nie może się przestawić, już o tym koledzy pisali w innych postach. Jeżeli silnik odpala i pracuje na niskich obrotach, a po dodaniu gazu nie chce się wkręcać to wina leży po stronie gaźnika. W jaki sposób go czyściłeś? Jaki kolor ma świeca? Może podwiesił się pływak? Najprawdopodobniej zalewa świecę. Najlepiej będzie rozebrać gaźnik i zdiagnozować usterkę.
Zapłon nie może się przestawić, już o tym koledzy pisali w innych postach. Jeżeli silnik odpala i pracuje na niskich obrotach, a po dodaniu gazu nie chce się wkręcać to wina leży po stronie gaźnika. W jaki sposób go czyściłeś? Jaki kolor ma świeca? Może podwiesił się pływak? Najprawdopodobniej zalewa świecę. Najlepiej będzie rozebrać gaźnik i zdiagnozować usterkę.
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"
-
- Mistrz prostej
- Posty: 53
- Rejestracja: czw, 30 kwie 2009, 13:44
- Motocykl: czarno-pomarańczowe bydle
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: pod Warszawą
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Suzuki rm 250 k2 padła.
Jak stwierdziles ze tlok wyglada ok? Zagladales do niego przez okienko wydechu czy sciagales cylinder?
-
Autor tematukafar
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 18
- Rejestracja: czw, 10 lip 2008, 20:03
- Motocykl: suzuki rm 250 2002r
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: lubuskie,krzeszyce
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Suzuki rm 250 k2 padła.
Cały gaźnik rozkręciłem wszystkie dysze i przedmuchałem sprężonym powietrzem, świeca jest cala mokra i ciemna, no a tłok oblukałem przez okienko od wydechu ale motor kompresje ma taka jak zawsze i była niedawno mierzona i była taka jak w serwisówce. I mam jeszcze jedno spostrzeżenie jak sciągnełem gaźnik to przyłożyłem rękę do membrany i kopałem kopką to najpierw powietrze wyleciało w strone gaźnika a dopiero później zasysało czy tak ma być??
-
- VIP
- Posty: 1001
- Rejestracja: wt, 24 sty 2006, 10:28
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Suzuki rm 250 k2 padła.
Membrane masz popękaną lub się rozwaliła (chodzi mi o listki) dlatego motor nie chodzi jak powinien.
Miałem podobnie kiedyś - motor nawet na niskich nie chciał mi jechać i jak dałem nagle ostro gazu ze sprzęgłem to jechał ale jak tylko spuściłem z gazu to od razu gasł (nawet na moment).
Miałem podobnie kiedyś - motor nawet na niskich nie chciał mi jechać i jak dałem nagle ostro gazu ze sprzęgłem to jechał ale jak tylko spuściłem z gazu to od razu gasł (nawet na moment).
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 1173
- Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
- Motocykl: YZF250, KXF250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
- Podziękował: 3 razy
- Podziękowania: 3 razy
- Status : Offline
Re: Suzuki rm 250 k2 padła.
Potwierdzam to co pisze "ecik" jeżeli cofa w stronę gaznika to membrana, sprawdziłbym jeszcze raz dyszę główna ale drutem a nie powietrzem, z tym że autor postu pisze:ecik pisze:Membrane masz popękaną lub się rozwaliła (chodzi mi o listki) dlatego motor nie chodzi jak powinien.
Miałem podobnie kiedyś - motor nawet na niskich nie chciał mi jechać i jak dałem nagle ostro gazu ze sprzęgłem to jechał ale jak tylko spuściłem z gazu to od razu gasł (nawet na moment).
jeśli memmrana ma nie połamane listki to może być dziurka w denku tłoka , trzeba dla pewniści zdjąc cylinder wraz z głowica .kafar pisze: ...bo więcej się nie dało oraz paliwo się cofało do filtra powietrza. Nie wiem co się stało gaźnik wyczyściłem, membranę też sprawdzałem, tłok też wygląda tak jak wyglądał jak moto dobrze chodziło. Proszę o pomoc. PZDR.kafar pisze:Cały gaźnik rozkręciłem wszystkie dysze i przedmuchałem sprężonym powietrzem, świeca jest cala mokra i ciemna, no a tłok oblukałem przez okienko od wydechu ale motor kompresje ma taka jak zawsze i była niedawno mierzona i była taka jak w serwisówce. I mam jeszcze jedno spostrzeżenie jak sciągnełem gaźnik to przyłożyłem rękę do membrany i kopałem kopką to najpierw powietrze wyleciało w strone gaźnika a dopiero później zasysało czy tak ma być??
"motor kompresje ma taka jak zawsze i była niedawno mierzona i była taka jak w serwisówce"
To ile tam pisało w tej twojej serwisówce o komprsji?
-
Autor tematukafar
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 18
- Rejestracja: czw, 10 lip 2008, 20:03
- Motocykl: suzuki rm 250 2002r
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: lubuskie,krzeszyce
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Suzuki rm 250 k2 padła.
Witam długo się nie odzywałem dlatego ze jestem na studiach w szczecinie i nie mam dostępu do motoru bo jest 130 km ode mnie ale kompresje miał jak wtedy mierzyłem jakieś 2 miesiące temu ok 12 atmosfer, jutro ojciec założy nowa świecę i coś może porobi jak nie to sie chyba raczej bez mechanika jakiegoś nie obejdzie, a co myślicie o tym ze przy kopaniu najpierw powietrze idzie w strone gaznika a dopiero potem zasysa do cylindra tak ma byc czy cos jest nie tak??Pzdr.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 1173
- Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
- Motocykl: YZF250, KXF250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
- Podziękował: 3 razy
- Podziękowania: 3 razy
- Status : Offline
Re: Suzuki rm 250 k2 padła.
Pominę to że studiujesz i mimo to jakoś z czytania ze zrozumieniem u ciebie kiepsko.kafar pisze:Witam długo się nie odzywałem dlatego ze jestem na studiach w szczecinie i nie mam dostępu do motoru bo jest 130 km ode mnie ale kompresje miał jak wtedy mierzyłem jakieś 2 miesiące temu ok 12 atmosfer, jutro ojciec założy nowa świecę i coś może porobi jak nie to sie chyba raczej bez mechanika jakiegoś nie obejdzie, a co myślicie o tym ze przy kopaniu najpierw powietrze idzie w strone gaznika a dopiero potem zasysa do cylindra tak ma byc czy cos jest nie tak??Pzdr.
W twoim motocyklu pomimo że to dwusów ,wytępują dwa urzadzenia potocznie zwane zaworami. jeden po stronie ssania między gaznikiem a komora korbowa , drugi na wyjściu spalin z cylindra do rury wydechowej.
Ten pierwszy jest zbudowany jako zawór zwrotny (jednodrożny). Do koszyka metalowego zamocowane sa elastyczne cienkie płytki(membrana carbonowa) które pod wpływem podciśnienia w skrzyni korbowej kiedy tłok wędruje w górę , lekko odchylaja sie od koszyka i przez uzyskaną szczelinę przepuszczają mieszankę paliwowo- powietrzna pod tłok. kiedy tłok zmieni kierunek i będzie schodził w dół , będzie spręzał te mieszanke żeby przepchnąc ja kanałami płuczącymi nad tłok do komory spalania . Zawór zwrotny (membrana) wtedy przylega szczelnie do koszyka i nie pozwala zeby mieszanka paliwowo-powietrzna została wypchnięta z powrotem do gaznika . Uszkodzenie listka zaworu(membrany), spowoduje własnie efekt cofania sie mieszanki do gaznika . Jasne?
Na temat drugiego zaoru nie bedę pisał bo jest tutaj masa objaśnien tego urządzenia.
A odnośnie kompresji to żadna serwisówka nie podaje ciśnienia spręzania bo ten pomiar nie jest prawdziwy dlatego ze w cylindrze są otwory ( kanały) przez które spręzone powietrze rozchodzi sie a dopiero ostatnie kilka centymetrów(3-5cm)tulei cylindra jest szczelne ale dla prawdziwego pomiaru to jest za malo.
pozdrawiam :drinkers:
-
Autor tematukafar
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 18
- Rejestracja: czw, 10 lip 2008, 20:03
- Motocykl: suzuki rm 250 2002r
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: lubuskie,krzeszyce
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Suzuki rm 250 k2 padła.
Witam, mechanik stwierdził że to jednak membrana, miałem v-force 3,gdzie można taką kupić i za ile??pzdr.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 1173
- Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
- Motocykl: YZF250, KXF250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
- Podziękował: 3 razy
- Podziękowania: 3 razy
- Status : Offline
Re: Suzuki rm 250 k2 padła.
To że była V-force nie oznacza że taka musi być znowu . Ten model membrany jest tuningowy i do jazdy okazyjnej nie jest konieczny. Tobie wystarczy normalna membrana fabryczna , która dostaniesz bez trudu i taniej niz poprzednią w serwisie.cena moze być w granicach 150-200złkafar pisze:Witam, mechanik stwierdził że to jednak membrana, miałem v-force 3,gdzie można taką kupić i za ile??pzdr.
a teraz pytanie za 10 punktów .
w ilu postach wczesniej pisalismy żeby zwrócić uwagę w pierwszej kolejnosci na memranę ? Pozdrawiam, powodzenia