Yamaha wr450, yfz450 nowy silnik i problem z chłodzeniem :(
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 466
- Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 11:12
- Motocykl: 293 cm3 w 2T
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Izery
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Yamaha wr450, yfz450 nowy silnik i problem z chłodzeniem
Fakt kłamczuch ze mnie ,nie napisałem że trzeba dać nową uszczelkę pod głowicę, w którą strone kręcić kluczem i że śrub jest sztuk cztery, no ale do ciężkiej k**ry nędzy jeśli ktoś się bieże za tę robotę to chyba ma podstawową wiedzę z zakresu mechaniki i SERWSÓWKĘ W RĘKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.Mohus pisze:Ghollum trochę rozminął się z prawdą, najpierw idzie do 30 Nm, następnie odkręcasz śruby dajesz na nie smar molibdenowy . Następnie śruby 20 Nm i kolejno według kolejności dwa razy po 90 stopni ( w sumie 180 )
etap 1
http://img809.imageshack.us/img809/7734/26283386.png
etap 2
http://img35.imageshack.us/img35/4548/13833131.png
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 292
- Rejestracja: pt, 3 mar 2006, 18:51
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Yamaha wr450, yfz450 nowy silnik i problem z chłodzeniem
Skoro wypowiadasz się tak autorytatywnie i zarzucasz wszystkim brak umiejętności czytania to chociaż wypowiadaj się precyzyjnie.
Z twojej wypowiedzi wynika że należy w dwóch etapach dokręcić nakrętki momentem 50Nm a potem jeszcze 180 stopni co prawdopodobnie wymagałoby kolejnych 50Nm i skończyłoby się uszkodzeniem.
Z twojej wypowiedzi wynika że należy w dwóch etapach dokręcić nakrętki momentem 50Nm a potem jeszcze 180 stopni co prawdopodobnie wymagałoby kolejnych 50Nm i skończyłoby się uszkodzeniem.
Bynajmniej nie przynajmniej! http://bynajmniej.pl/bynajmniej-to-nie-przynajmniej
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 466
- Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 11:12
- Motocykl: 293 cm3 w 2T
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Izery
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Yamaha wr450, yfz450 nowy silnik i problem z chłodzeniem
Oło roany skąd to wytrzasnołeś? :butthead:ale masz rację lepiej się nie odzywać i zostawić to "fachofcom" :finga:Ciechu pisze:Skoro wypowiadasz się tak autorytatywnie i zarzucasz wszystkim brak umiejętności czytania to chociaż wypowiadaj się precyzyjnie.
Z twojej wypowiedzi wynika że należy w dwóch etapach dokręcić nakrętki momentem 50Nm a potem jeszcze 180 stopni co prawdopodobnie wymagałoby kolejnych 50Nm i skończyłoby się uszkodzeniem.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 3
- Rejestracja: pt, 1 cze 2012, 21:15
- Motocykl: Yamaha YZ 450F
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Yamaha wr450, yfz450 nowy silnik i problem z chłodzeniem
i tak własnie zrobiłem u siebie w YZ 450F, wymieniłem również olej na nowy odpaliłem pochodził chwile na ssaniu wyłączyłem ssanie i po chwili zgasł , po tym za cholere nie chciał odpalić tylko i wyłacznie na pych a po odpaleniu musiałem trzymać gaz na wysokich obrotach żeby nie zgasł . po całej akcji sprawdzam olej no i myślałem że będzie łądny czysty a tu czarny przechodzący w szary czyli wydaje mi się że zmieszany z wodą i tu moje pytanie czy uszczelka mogła puścić i pcha wode w olej czy moze się do oleju przedostawać w innym miejscu , czy jest możliwośc ze głowica jest za słabo dokręcona jak tak to czy mogę ją jeszcze troche dociągnąc np. o te 90 stopni na śrubach ??Mohus pisze:najpierw idzie do 30 Nm, następnie odkręcasz śruby dajesz na nie smar molibdenowy . Następnie śruby 20 Nm i kolejno według kolejności dwa razy po 90 stopni ( w sumie 180 )
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 39
- Rejestracja: ndz, 30 lis 2008, 22:54
- Motocykl: GG Honda
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Yamaha wr450, yfz450 nowy silnik i problem z chłodzeniem
Hej ja z tym samym pytaniem.
Jak dokręcacie szpilki głowicy w 450 Yamahy? Według książki (smarowanie 30Nm => smarowanie => 20Nm => +90` => +90`?
Czy na kilka etapów do jakiejś sprawdzonej wartości typu 50Nm?
Jak dokręcacie szpilki głowicy w 450 Yamahy? Według książki (smarowanie 30Nm => smarowanie => 20Nm => +90` => +90`?
Czy na kilka etapów do jakiejś sprawdzonej wartości typu 50Nm?