Yamaha wr450, yfz450 nowy silnik i problem z chłodzeniem :(

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
ghollum
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 466
Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 11:12
Motocykl: 293 cm3 w 2T
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Izery
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Yamaha wr450, yfz450 nowy silnik i problem z chłodzeniem

Post autor: ghollum » ndz, 26 lut 2012, 10:03

Mohus pisze:Ghollum trochę rozminął się z prawdą, najpierw idzie do 30 Nm, następnie odkręcasz śruby dajesz na nie smar molibdenowy . Następnie śruby 20 Nm i kolejno według kolejności dwa razy po 90 stopni ( w sumie 180 )

etap 1
http://img809.imageshack.us/img809/7734/26283386.png
etap 2
http://img35.imageshack.us/img35/4548/13833131.png
Fakt kłamczuch ze mnie ,nie napisałem że trzeba dać nową uszczelkę pod głowicę, w którą strone kręcić kluczem i że śrub jest sztuk cztery, no ale do ciężkiej k**ry nędzy jeśli ktoś się bieże za tę robotę to chyba ma podstawową wiedzę z zakresu mechaniki i SERWSÓWKĘ W RĘKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

Ciechu
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 292
Rejestracja: pt, 3 mar 2006, 18:51
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Yamaha wr450, yfz450 nowy silnik i problem z chłodzeniem

Post autor: Ciechu » ndz, 26 lut 2012, 16:32

Skoro wypowiadasz się tak autorytatywnie i zarzucasz wszystkim brak umiejętności czytania to chociaż wypowiadaj się precyzyjnie.
Z twojej wypowiedzi wynika że należy w dwóch etapach dokręcić nakrętki momentem 50Nm a potem jeszcze 180 stopni co prawdopodobnie wymagałoby kolejnych 50Nm i skończyłoby się uszkodzeniem.

ghollum
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 466
Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 11:12
Motocykl: 293 cm3 w 2T
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Izery
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Yamaha wr450, yfz450 nowy silnik i problem z chłodzeniem

Post autor: ghollum » ndz, 26 lut 2012, 17:47

Ciechu pisze:Skoro wypowiadasz się tak autorytatywnie i zarzucasz wszystkim brak umiejętności czytania to chociaż wypowiadaj się precyzyjnie.
Z twojej wypowiedzi wynika że należy w dwóch etapach dokręcić nakrętki momentem 50Nm a potem jeszcze 180 stopni co prawdopodobnie wymagałoby kolejnych 50Nm i skończyłoby się uszkodzeniem.
Oło roany skąd to wytrzasnołeś? :butthead:ale masz rację lepiej się nie odzywać i zostawić to "fachofcom" :finga:

greknov
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 3
Rejestracja: pt, 1 cze 2012, 21:15
Motocykl: Yamaha YZ 450F
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Yamaha wr450, yfz450 nowy silnik i problem z chłodzeniem

Post autor: greknov » sob, 2 cze 2012, 14:51

Mohus pisze:najpierw idzie do 30 Nm, następnie odkręcasz śruby dajesz na nie smar molibdenowy . Następnie śruby 20 Nm i kolejno według kolejności dwa razy po 90 stopni ( w sumie 180 )
i tak własnie zrobiłem u siebie w YZ 450F, wymieniłem również olej na nowy odpaliłem pochodził chwile na ssaniu wyłączyłem ssanie i po chwili zgasł , po tym za cholere nie chciał odpalić tylko i wyłacznie na pych a po odpaleniu musiałem trzymać gaz na wysokich obrotach żeby nie zgasł . po całej akcji sprawdzam olej no i myślałem że będzie łądny czysty a tu czarny przechodzący w szary czyli wydaje mi się że zmieszany z wodą i tu moje pytanie czy uszczelka mogła puścić i pcha wode w olej czy moze się do oleju przedostawać w innym miejscu , czy jest możliwośc ze głowica jest za słabo dokręcona jak tak to czy mogę ją jeszcze troche dociągnąc np. o te 90 stopni na śrubach ??

spinaczev
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 39
Rejestracja: ndz, 30 lis 2008, 22:54
Motocykl: GG Honda
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Yamaha wr450, yfz450 nowy silnik i problem z chłodzeniem

Post autor: spinaczev » pt, 20 lip 2012, 19:17

Hej ja z tym samym pytaniem.
Jak dokręcacie szpilki głowicy w 450 Yamahy? Według książki (smarowanie 30Nm => smarowanie => 20Nm => +90` => +90`?
Czy na kilka etapów do jakiejś sprawdzonej wartości typu 50Nm?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”