Zawory do CRF 450x
-
Autor tematupalmer74
- Mistrz prostej
- Posty: 95
- Rejestracja: pt, 25 sie 2006, 21:22
- Motocykl: YZF 250 '10
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Zawory do CRF 450x
Witajcie, a więc jestem po regulacji zaworów i na jednym mam blachę 1,20 czyli ostatnia regulacja i niebawem czeka mnie wymiana.
I teraz moje dygresje (gdyż to moje pierwsze 4T) pada jeden z zaworów ssących i czy mam wymienić tylko walnięty ?, czy komplet ssących ?
czy może wszystkie zawory ? czy można mieć 2 stalowe 2 tytany ?(dodam że pozostałe są dużo mniej zużyte i są to oryginały tytanowe )
czy może kupić tylko tytany ssące ?
co robić ?
I teraz moje dygresje (gdyż to moje pierwsze 4T) pada jeden z zaworów ssących i czy mam wymienić tylko walnięty ?, czy komplet ssących ?
czy może wszystkie zawory ? czy można mieć 2 stalowe 2 tytany ?(dodam że pozostałe są dużo mniej zużyte i są to oryginały tytanowe )
czy może kupić tylko tytany ssące ?
co robić ?
my gallery --->>>kliknij www.kovalart.deviantart.com
była Kawa KX-250 '97
była CRF 450 '05
teraz YZF 250 '10
była Kawa KX-250 '97
była CRF 450 '05
teraz YZF 250 '10
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 15
- Rejestracja: pt, 11 lip 2008, 17:05
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Zawory do CRF 450x
To zależy czy masz gotówkę na wymianę wszystkich, czy tylko np: ssących. Znaczenie ma też w jakim stanie są pozostałe zawory( ich przylgnie i rozmiar płytek). Ważne jest też żeby pod nowe zawory przeszlifować gniazda zaworowe. Co do wymiany zaworów w crf 450x dziwne że musisz to robić, jedną z przyczyn jest to że Twój model( czyli produkowany do 2005) miał fabryczną wadę gniazd zaworowych. Każda crf do 2005 to ma i częściej padają zawory. W modelach produkowanych na rok 2006 już to poprawiono, ja np: mam crf 450x z 2006 i w ciągu tego sezonu nawet nie trzeba było regulować zaworów. Tylko okresowo sprawdzam i zawsze trzymają wartośćpalmer74 pisze: co robić ?
Aaa i pamiętaj żeby nie kupić gdzieś przypadkiem zaworów od R bo do wersji X są inne zawory
-
Autor tematupalmer74
- Mistrz prostej
- Posty: 95
- Rejestracja: pt, 25 sie 2006, 21:22
- Motocykl: YZF 250 '10
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Zawory do CRF 450x
nie wiem czemu tak się stało gdyż nabyłem ten motor używany, jutro sprawdzę jakie blaszki są na pozostałych zaworach.
Czy zeszlifowanie gniazd zaworowych załatwi sprawę wady ? czy to raczej bedzie już do końca i lepiej "uciekać" z tym motorem ?
Czy zeszlifowanie gniazd zaworowych załatwi sprawę wady ? czy to raczej bedzie już do końca i lepiej "uciekać" z tym motorem ?
my gallery --->>>kliknij www.kovalart.deviantart.com
była Kawa KX-250 '97
była CRF 450 '05
teraz YZF 250 '10
była Kawa KX-250 '97
była CRF 450 '05
teraz YZF 250 '10
-
Autor tematupalmer74
- Mistrz prostej
- Posty: 95
- Rejestracja: pt, 25 sie 2006, 21:22
- Motocykl: YZF 250 '10
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Zawory do CRF 450x
dziwne...
na wydechowych mam płytki ponad 3mm a na tym drugim ssącym jest ponad 2 mm, byłem dziś w Motoriście i za tytany ssące krzyknęli mi 350 zł za sztukę a za wydechowe 190 za sztukę, przy czym serwisant powiedział że jak mam takie płytki to mogę dokupić jeden zawóra resztę zostawić przy czym zrobić szlif itd jak przy całości,
sam nie wiem co robić
na wydechowych mam płytki ponad 3mm a na tym drugim ssącym jest ponad 2 mm, byłem dziś w Motoriście i za tytany ssące krzyknęli mi 350 zł za sztukę a za wydechowe 190 za sztukę, przy czym serwisant powiedział że jak mam takie płytki to mogę dokupić jeden zawóra resztę zostawić przy czym zrobić szlif itd jak przy całości,
sam nie wiem co robić
my gallery --->>>kliknij www.kovalart.deviantart.com
była Kawa KX-250 '97
była CRF 450 '05
teraz YZF 250 '10
była Kawa KX-250 '97
była CRF 450 '05
teraz YZF 250 '10