Regulacja gaźnika SX 250 '04.
-
Autor tematuDamianmx
- Mistrz prostej
- Posty: 76
- Rejestracja: wt, 24 kwie 2007, 12:59
- Motocykl: CRF 250 '07
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Regulacja gaźnika SX 250 '04.
Witam,
mam problem z ustawieniami gaźnika. Ostatnio pojawiły mi się problemy gdy rozgrzewam motor. Motor odpali za xxx razem, po czym trzeba go trzymać na bardzo wysokich obrotach, żeby go nie zmuliło inaczej zgaśnie i kaplica, jak się przejadę na pełnym gwizdku(jeśli mi jakimś cudem nie zgaśnie) a motor się rozgrzeje jest ok i nie ma żadnych problemów można crossić cały dzień... do momentu gdy przyjdzie następna jazda i moto trzeba odpalić i rozgrzać ;/ Motor odpali normalnie po czym po chwili zdechnie i to samo... Na pewno jest to wina regulacji gaźnika bo świece ciągle zalewa, domyślam się że jest to wina zbyt dużego poziomu mieszanki w gaźniku, ale kombinowałem już wiele razy i nic to nie pomogło.
Proszę o pomoc, może ktoś dokładnie co jest przyczyna mojego problemu i jak go rozwiązać ;/
pozdro
mam problem z ustawieniami gaźnika. Ostatnio pojawiły mi się problemy gdy rozgrzewam motor. Motor odpali za xxx razem, po czym trzeba go trzymać na bardzo wysokich obrotach, żeby go nie zmuliło inaczej zgaśnie i kaplica, jak się przejadę na pełnym gwizdku(jeśli mi jakimś cudem nie zgaśnie) a motor się rozgrzeje jest ok i nie ma żadnych problemów można crossić cały dzień... do momentu gdy przyjdzie następna jazda i moto trzeba odpalić i rozgrzać ;/ Motor odpali normalnie po czym po chwili zdechnie i to samo... Na pewno jest to wina regulacji gaźnika bo świece ciągle zalewa, domyślam się że jest to wina zbyt dużego poziomu mieszanki w gaźniku, ale kombinowałem już wiele razy i nic to nie pomogło.
Proszę o pomoc, może ktoś dokładnie co jest przyczyna mojego problemu i jak go rozwiązać ;/
pozdro
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 266
- Rejestracja: pt, 20 mar 2009, 16:42
- Motocykl: ...?
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Regulacja gaźnika SX 250 '04.
Napisze ci fabryczne ustawienia gaźnika będziesz miał przynajmniej jakieś odniesienie.
Powietrze 1 1/2 obrotu (od max zakręconej śrubki), pozycja iglicy trzecia od dołu.
Powietrze 1 1/2 obrotu (od max zakręconej śrubki), pozycja iglicy trzecia od dołu.
Jeździj na okrągło, żadnego blokowania kół, narzucania tyłu czy ścinania zakrętów - jeździj ładnie, płynnie, na okrągło, trzymając prędkość a zobaczysz, że zaczniesz jechać szybciej.
-
Autor tematuDamianmx
- Mistrz prostej
- Posty: 76
- Rejestracja: wt, 24 kwie 2007, 12:59
- Motocykl: CRF 250 '07
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Regulacja gaźnika SX 250 '04.
Powietrze półtora czy pół? a nie wiesz ile obrotów na tej śrubce od regulacji poziomu mieszanki?
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 266
- Rejestracja: pt, 20 mar 2009, 16:42
- Motocykl: ...?
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Regulacja gaźnika SX 250 '04.
Pół tora. Jeśli chodzi ci o śrubkę tą co reguluje się przepustnice to nie ma znaczenia, nią po prostu regulujesz sobie obroty (jest ona pod skosem).Damianmx pisze:Powietrze półtora czy pół? a nie wiesz ile obrotów na tej śrubce od regulacji poziomu mieszanki?
Jeździj na okrągło, żadnego blokowania kół, narzucania tyłu czy ścinania zakrętów - jeździj ładnie, płynnie, na okrągło, trzymając prędkość a zobaczysz, że zaczniesz jechać szybciej.