Blokowanie włascieiwe nie mam pojęcia czego
-
Autor tematubogowy
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 2
- Rejestracja: wt, 18 sie 2009, 17:59
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Blokowanie włascieiwe nie mam pojęcia czego
Witam Panów, jadąc dzisiaj hopkami, moja RM zaczela stukać ( w silniku) i zgasla, dopchalem pod dom, rozebralem i okazalo sie ze od strony sprzegla pomiedzy zebatka nawale a zebatka ta na sprzegle znajdowal sie jakis kawalek metalu (przypomina leb od srubki. Wyjalem ją zaczalem ruszac koszem sprzeglowym tyl przod i dalej nie chodzi plynnie, niewiem co to moze byc, gdy tłok jest na górze chodzi bardzo ciężko, tak ze nie mozna obiema rękami ruszyc w GMP, skrzynia wchodzi b.dobrze, czuc jak by jakies minimalne tarcie ale napewno nie jest to tłok bo sprawdzalem. Może to byc wał??
Chetnie poczytam jakie opcje mogą wchodzic w grę i to sprawdze. Skoro juz pisze temat, zapytam jescze ile mniejwięcej moze kosztowac generalny remont rm 250, taki ktory robi sie co sezon, gdyz użytkownikiem 2T jestem od niedawna i ceny 2T a 4T w eksploatacji i naprawach różnia sie jak niebo a ziemia
Chetnie poczytam jakie opcje mogą wchodzic w grę i to sprawdze. Skoro juz pisze temat, zapytam jescze ile mniejwięcej moze kosztowac generalny remont rm 250, taki ktory robi sie co sezon, gdyz użytkownikiem 2T jestem od niedawna i ceny 2T a 4T w eksploatacji i naprawach różnia sie jak niebo a ziemia
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 251
- Rejestracja: sob, 8 mar 2008, 19:57
- Motocykl: yz125 sx125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: luban-olszyna-mirsk-jelenia gora
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Blokowanie włascieiwe nie mam pojęcia czego
Wyglada na to ze bez rozebrania calego silnika sie nie obejdzie...co do remontu, to chyba odstawiales go na ostatnia chwile, az do powazniejszej awarii (tak sadze, ale moze sie myle...) koszta sa nastepujace:
korba 350zl+100zl wymiana
tlok 350zl
lozyska wal 160zl
uszczelki/uszczelniacze 150zl/120zl
plus ewentualnie inne lozyska do wymiany itp. robocizna waha sie w granicach 300zl
ceny sa przyblizone, a nie dokladne...stan nicasilu jeszcze wchodzi w gre, gdy bedzie juz koncowka koszty diametralnie rosna
korba 350zl+100zl wymiana
tlok 350zl
lozyska wal 160zl
uszczelki/uszczelniacze 150zl/120zl
plus ewentualnie inne lozyska do wymiany itp. robocizna waha sie w granicach 300zl
ceny sa przyblizone, a nie dokladne...stan nicasilu jeszcze wchodzi w gre, gdy bedzie juz koncowka koszty diametralnie rosna
-
- Do odcięcia!
- Posty: 878
- Rejestracja: pn, 9 cze 2008, 18:05
- Motocykl: KXF 250 2006
- Styl jazdy: Cross Country
- Lokalizacja: Żywiec / Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Blokowanie włascieiwe nie mam pojęcia czego
Ciężko tak stwierdzić ale jeżeli miałeś coś na kształt łba od śruby przy koszu, to kto wie co znajdziesz głębiej.
Jedynie rozbierać.
Jedynie rozbierać.
-
Autor tematubogowy
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 2
- Rejestracja: wt, 18 sie 2009, 17:59
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Blokowanie włascieiwe nie mam pojęcia czego
I tak chyba będzie trzeba zrobić. A na remont nie czekalem na ostatnia chwile, poprostu wszystko chodzilo OK - wiadomo że jedynie moto juz slabsze i tlok jeszcze z 5h by polatal, stukac zaczelo nagle i nagle przestal dzialac<bezradny>