Bardzo duże spalanie KTM 250 2T 2003 rok

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
sjmlo
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 26
Rejestracja: śr, 29 kwie 2009, 20:19
Motocykl: KTM 250 SX
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Bardzo duże spalanie KTM 250 2T 2003 rok

Post autor: sjmlo » czw, 10 cze 2010, 11:54

Co do tego pojemniczka, to miałem pojemniczek z zakrętką i przedziałkom na 100ml, zrobiłem dziure w zakrętce wsunąłem te 5 wężyków przelewowych, skleiłem to razem taśmą i potem wkręcam buteleczkę w zakrętkę, tak że bez ściągania taśmy mogę odkręcić butelke i wylać paliwo.

Co do pływaka, to troszeczkę podniosłem tą blaszkę od pływaka, że zaworek szybciej zamykał dopływ paliwa, to na wyższych obrotach brakowało mu paliwa i się dusił, więc wydaje mi się że pływak jest w optymalnym położeniu.

pytlar
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 317
Rejestracja: śr, 29 sie 2007, 23:38
Motocykl: Motobi Wilga 65/50 ;)
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Prabuty
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Bardzo duże spalanie KTM 250 2T 2003 rok

Post autor: pytlar » czw, 10 cze 2010, 12:12

wydech masz seryjny czy zmieniany dyfuzor i kocówkę??
u mnie też kopci, pali, dusi się na obrotach, a wyszło że źle założone prawdopodobnie są dysze do wydechu FMF'a... zamiast 168 i 50 fabrycznych i iglicy na 4 ząbku, a powinno być 158, 48 i iglica na 2 ząbku... więc przez błyszczący wydech prawie 100 jeszcze na dysze musiałem wydać :P jutro mam je dostać, więc napiszę czy pomogło ;)
:)

Autor tematu
sjmlo
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 26
Rejestracja: śr, 29 kwie 2009, 20:19
Motocykl: KTM 250 SX
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Bardzo duże spalanie KTM 250 2T 2003 rok

Post autor: sjmlo » czw, 10 cze 2010, 14:24

Nie wiem czy to jest seryjny wydech, bo motocykl kupiłem już z takim sprzętem, tłumik i dyfuzor mają napis KTM Racing, tłumik może być jakiś tuningowy bo wydaje mi się mały i normalnie były montowane większe, zapodam zdjęcia:



A tutaj jak by ktoś chciał zobaczyć, to zamieszczam zdjęcie tej buteleczki na przelewy gażnika :)


Morest
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 9
Rejestracja: sob, 13 lut 2010, 21:40
Motocykl: KTM EXC 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Władysławów k.Konina (Wielkopolska)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Bardzo duże spalanie KTM 250 2T 2003 rok

Post autor: Morest » czw, 10 cze 2010, 16:23

Podłącze się do tematu, gdzie mozna dostac dysze do KTM-a EXC 250
26.06.2010r. V/VI runda Mistrzostw Strefy Poł/Zach TRIAL 2010
Władysławów k. Turku (Wielkopolska)
ORGANIZATOR:
TUR-MOT
ul. Powstańców Warszawy 13
62-700 Turek
tel. 0695/147137

WLD_Wlodi
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1040
Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
Motocykl: Różnie to bywa.
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Bardzo duże spalanie KTM 250 2T 2003 rok

Post autor: WLD_Wlodi » czw, 10 cze 2010, 21:50

Morest pisze:Podłącze się do tematu, gdzie mozna dostac dysze do KTM-a EXC 250
Auner.pl ktm-wojciechowicz.pl . Koszt to 35-37zł/szt

bzyk_na_secie
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 95
Rejestracja: śr, 18 lis 2009, 16:25
Motocykl: KTM SX 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ziemia Lubuska
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Bardzo duże spalanie KTM 250 2T 2003 rok

Post autor: bzyk_na_secie » pt, 11 cze 2010, 16:11

Witam.Nie dawno przerabiałem ten problem w sx 125.Otóż KTM fabrycznie ustawia wszystko po połowie, jak dyszę główną (w 125ccm) masz od 142 do 195 to KTM wkręca 170.Ja taką kupiłem i różnica w spalaniu trzeba przyznać że jest, ale chcę zamontować jeszcze mniejszą, bo z wydechu pluje jak szalony-może i nie dopala tej mieszanki 1:35 (ale jak się chwile spokojnie pojeździ i momentalnie da gazu to raider za mną ma moto w czarne ciapki) ja polecałbym dyszę o troszkę mniejszej przepustowości niż połowa możliwych parametrów(czyli mniejszą niż jest zalecana na dane warunki w serwisówce).Oczywiście po zmianie dyszy gaźnik wymaga małej zmiany ustawień wolnych obrotów i powietrza.

Taka dysza to koszt 35-45zł zależnie od sklepu(BestBike Bydgoszcz-37zł)

Autor tematu
sjmlo
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 26
Rejestracja: śr, 29 kwie 2009, 20:19
Motocykl: KTM 250 SX
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Bardzo duże spalanie KTM 250 2T 2003 rok

Post autor: sjmlo » sob, 12 cze 2010, 01:55

A co powiecie na te dysze?
http://www.racing-planet.pl/scootertuni ... 33_560_562

Zestaw 152-170? Będzie pasił do PWK 38? Sprzedawca mówi że tak, lecz cena coś mała :)

pytlar
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 317
Rejestracja: śr, 29 sie 2007, 23:38
Motocykl: Motobi Wilga 65/50 ;)
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Prabuty
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Bardzo duże spalanie KTM 250 2T 2003 rok

Post autor: pytlar » sob, 12 cze 2010, 09:01

ja zamówiłem w poniedziałek dysze w KTM Wojciechowicz, wczoraj je dostałem i na szybkiego przejażdzka :D mimo iż dysze założyłem dużo mniejsze od poprzednich to motorek jest mocniejszy i dużo lepiej oddaje moc!! co do spalania - zobacze na torze. Na dyszy 168 palił gdzieś mi zbiornik paliwa na 0,6 MH.
:)

Mateusz_MX
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1168
Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
Motocykl: EXC 400 '12
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:
Status : Offline

Re: Bardzo duże spalanie KTM 250 2T 2003 rok

Post autor: Mateusz_MX » sob, 12 cze 2010, 09:03

pytlar pisze:motorek jest mocniejszy i dużo lepiej oddaje moc!!
Prawidłowe spalanie mieszanki, więc nic w tym dziwnego. Oby tylko nie wypaliło dziury w tłoku. Kontroluj kolor świecy.
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"

bzyk_na_secie
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 95
Rejestracja: śr, 18 lis 2009, 16:25
Motocykl: KTM SX 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ziemia Lubuska
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Bardzo duże spalanie KTM 250 2T 2003 rok

Post autor: bzyk_na_secie » sob, 12 cze 2010, 10:17

pytlar pisze:ja zamówiłem w poniedziałek dysze w KTM Wojciechowicz
To w KTM sprzedają dysze do Suzuki?Czy są takie same do wielu marek?

Autor tematu
sjmlo
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 26
Rejestracja: śr, 29 kwie 2009, 20:19
Motocykl: KTM 250 SX
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Bardzo duże spalanie KTM 250 2T 2003 rok

Post autor: sjmlo » sob, 12 cze 2010, 10:44

pytlar pisze:ja zamówiłem w poniedziałek dysze w KTM Wojciechowicz, wczoraj je dostałem i na szybkiego przejażdzka :D mimo iż dysze założyłem dużo mniejsze od poprzednich to motorek jest mocniejszy i dużo lepiej oddaje moc!! co do spalania - zobacze na torze. Na dyszy 168 palił gdzieś mi zbiornik paliwa na 0,6 MH.
Daj znać jakie spalanie, z mojej strony chciałbym dodać, że moje moto bardzo dobrze się wkręca i jest bardzo mocny - tylko do spalanie. Jest mozliwe, że po zamontowaniu mniejszej dyszy moto będzie troszkę słabsze natomiast spalanie o wiele miejsze(wole wypytać, zanik wydam kase na kilka dysz)?

bzyk_na_secie pisze: To w KTM sprzedają dysze do Suzuki?Czy są takie same do wielu marek?
tu chodzi o markę gaźnika, jeśli w ktm i suzuki jest gaźnik keihin to dysze powinny pasować :)

WLD_Wlodi
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1040
Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
Motocykl: Różnie to bywa.
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Bardzo duże spalanie KTM 250 2T 2003 rok

Post autor: WLD_Wlodi » sob, 12 cze 2010, 12:11

Daj znać jakie spalanie, z mojej strony chciałbym dodać, że moje moto bardzo dobrze się wkręca i jest bardzo mocny - tylko do spalanie. Jest mozliwe, że po zamontowaniu mniejszej dyszy moto będzie troszkę słabsze natomiast spalanie o wiele miejsze(wole wypytać, zanik wydam kase na kilka dysz)?
Jak nie chcesz mieć problemów, to załóż taką dysze jak w tabelce, ustaw gaźnik i śmigaj .

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”