dorabianie zaworów i gniazd zaworowych ?

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
kawomar
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 12
Rejestracja: wt, 3 lut 2009, 15:52
Motocykl: sxf 250
Styl jazdy: Cross Country
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

dorabianie zaworów i gniazd zaworowych ?

Post autor: kawomar » wt, 15 wrz 2009, 22:08

Witam
Mam do remontu głowice z klx 250 i mechanik twierdzi ze nie da sie do niej dorobic zaworow poniewaz ich srednica jest zbyt mala a nasze maszyny nie pozwalaja na dobre wykonanie ich wiec nie spelni to wymagan i za dlugo nie wytrzyma ,gniazd podobno tez sie nie da
a dorabiane pierscionki na tlok podobno wytrzymaja tydzien czy to prawda ?
czy mechanik nawija mnie w butelke pomozcie bo juz mi rece opadaja chce zrobic tylko glowice i jezdzic a kurde nie moge !
slyszalem plotki od kolegow motorzystow , ktorzy slyszeli ze takie cos da sie zrobic ?
Mam nadzieje ze znajdzie sie ktos obcykany w tym temacie i udzieli mi rady ? Da sie takie cos zrobic czy nie ?
No i oczywiscie jak sie da to czy to jest warte swieczki czy znowu za dlugo nie wytrzyma ?

WLD_Wlodi
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1040
Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
Motocykl: Różnie to bywa.
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: dorabianie zaworów i gniazd zaworowych ?

Post autor: WLD_Wlodi » śr, 16 wrz 2009, 15:32

a dorabiane pierscionki na tlok podobno wytrzymaja tydzien czy to prawda ?
Te dorabiane pierścienie przez polaków wytrzymują tylko do kilku tys obr/min, wiem bo kiedyś potrzebowałem same pierścienie do czegoś innego ,co kręci 10 tys obr, dzwoniłem do paru firm i w każdej mi powiedzieli że przy tych obrotach to takie dorabiane pierścienie się rozlecą.

spartan
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 168
Rejestracja: śr, 13 cze 2007, 17:13
Motocykl: Husaberg FE600,KTM EXC 520
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wałbrzych->Sokołowsko
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: dorabianie zaworów i gniazd zaworowych ?

Post autor: spartan » śr, 16 wrz 2009, 15:45

Moim zdaniem najlepiej poszukać np. na allegro takie Kawasaki jak twoje sprzedawane na części,kupić głowice z zaworami i założyć i jeździć.

No chyba że tak bardzo chcesz dorabiać te zawory to są firmy które dorabiają zawory lecz jest to niewiele tańsze od nowych oryginalnych-sam się dowiadywałem o dorabiane zawory do mojego moto.Nowe gniazda zaworowe robią chyba w każdym zakładzie gdzie regenerują wały,robią szlify cylindrów itd.Musisz poszukać takiego zakładu w pobliżu ciebie i podjechać z ta głowicą bo nowe gniazda zaworów na 100% się robi i jest to wykonalne i możliwe i obecnie stosowane:)

Dorabiane pierścienie chyba nie zdają egzaminu,najlepiej kupić nowe i problem z głowy.
HUSABERG 4 STROKE FORCE

SUCHY95
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 140
Rejestracja: wt, 5 lut 2008, 21:29
Motocykl: SXF250, SX125,
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: dorabianie zaworów i gniazd zaworowych ?

Post autor: SUCHY95 » śr, 16 wrz 2009, 16:54

witam,napisz do mnie na priv,podam ci namiary na warsztat gdzie przerabiaja z tytanow na stalowki,dorabiaja zawory,wstawiaja gniazda zaworowe,czyli pelna obsluga glowic,specjalizuja sie w crossach, sami latali w mistrzostwach Polski,pzdr

Autor tematu
kawomar
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 12
Rejestracja: wt, 3 lut 2009, 15:52
Motocykl: sxf 250
Styl jazdy: Cross Country
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: dorabianie zaworów i gniazd zaworowych ?

Post autor: kawomar » śr, 16 wrz 2009, 17:38

no ale jesli klx to jest nie wyzylowany czterosow taki klx osiagnie 10 tys obrotow ?
na moj malo doswiadczony rozum to chyba max 6-8tys to moze w takich klx wytrzymaja bo w crossie w 2t to zapewne nie ?

uzywana taka glowice raczej trudno dostac a w serwisie nie ma zaworow xD
wiec jesli tak mowicie to dorobie i zawory i gniazda i mam nadzieje ze bedzie chodzic

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”