Redukcja spalania 2t-250
-
Autor tematudamiii
- Mistrz prostej
- Posty: 128
- Rejestracja: pt, 5 wrz 2008, 21:58
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Redukcja spalania 2t-250
Witam! Posiadam obecnie Rm 250 z 93r. Maszynka super chodzi, poza olbrzymim spalaniem. Mam bak 13litrowy i taki bak to jakies 2-2,5h mojej jazdy. Nie jezdze na zawodach tylko w zwyklym terenie, wprawdzie lubie przypier..... ale czy to spalanie to nie za duzo?? Dla porownania kolega ma Cr 250 i ja spale prawie caly 13 litrowy a on troche ponad poł 8 litrowego. Mysle ze jedna z przyczyn moze byc mocna kostka 120 ale czy ja wiem?? Co ma na to wpływ?? Czekam na jakies propozycje zwiazane z redukcja spalania.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 15
- Rejestracja: wt, 28 paź 2008, 13:36
- Motocykl: CR 125 2k3
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gryfino
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Redukcja spalania 2t-250
Spali tyle ile mu wlejesz Ale jak mówisz (a raczej piszesz) że lubisz mu poprz*pierdalać to tak Ci spalać, to jest 2t i to jeszcze 250 a to pije
Honda CR 125R 2003r.
-
- Do odcięcia!
- Posty: 878
- Rejestracja: pn, 9 cze 2008, 18:05
- Motocykl: KXF 250 2006
- Styl jazdy: Cross Country
- Lokalizacja: Żywiec / Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Redukcja spalania 2t-250
4l w 2.5h jazdy na CR 250? Jakoś nie chce się mi w to wierzyć. 1.5l na godzinę... to już moja kosiarka do trawy więcej pali.
Ja na Cr 125 w godzinę jazdy spale od 3(delikatna jazda) do 5 gdy jadę na 100% swoich możliwości.
IMO 13 l na 2.5 h to masz trochę ponad 5l na godzinę. Skoro lubisz przypierdalać na 250tce jak to określiłeś to nic w tym dziwnego.
Ja na Cr 125 w godzinę jazdy spale od 3(delikatna jazda) do 5 gdy jadę na 100% swoich możliwości.
IMO 13 l na 2.5 h to masz trochę ponad 5l na godzinę. Skoro lubisz przypierdalać na 250tce jak to określiłeś to nic w tym dziwnego.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 91
- Rejestracja: ndz, 15 lut 2009, 22:50
- Motocykl: YZ 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Raków k/ Staszowa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Redukcja spalania 2t-250
nie dziw sie kumpla kx 250 gdy jeżdzimy ostro to wypije pełny bak i jeszcze doleje mu 5l i nieraz na styk do domu wraca gdy ja spale cały swój bak czyli 8l i jeżdzimy tez gdzieś koło 3h miejscami powoli a miejscami na maxa
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 233
- Rejestracja: śr, 29 kwie 2009, 22:00
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Redukcja spalania 2t-250
Daj iglice na 4-ty albo 5-ty otwór i będzie mniej palił, ale straci też trochę na mocy.Ja miałem na 5 i wydawało mi się że dużo palił (2-3 litry na godzinę spokojnej jazdy) ale jak dałem na 3 to w godzinę przy wstawianiu wziął mi ok5-6 litrów.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 1173
- Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
- Motocykl: YZF250, KXF250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
- Podziękował: 3 razy
- Podziękowania: 3 razy
- Status : Offline
Re: Redukcja spalania 2t-250
2-2,5 godziny na 13 litrach daje 5-5,5 litra na godzinę , muszę przyznać ze to bardzo przyzwoity i oszczędny wynik. nic nie szukaj i nic nie reguluj żadnymi iglicami , dyszami , czy poziomem paliwa itp. jak ci sugeruja podpowiadacze bo skończy sie na wypalonym tłoku i kosztach .damiii pisze:Witam! Posiadam obecnie Rm 250 z 93r. Maszynka super chodzi, poza olbrzymim spalaniem. Mam bak 13litrowy i taki bak to jakies 2-2,5h mojej jazdy. Nie jezdze na zawodach tylko w zwyklym terenie, wprawdzie lubie przypier..... ale czy to spalanie to nie za duzo?? Dla porownania kolega ma Cr 250 i ja spale prawie caly 13 litrowy a on troche ponad poł 8 litrowego. Mysle ze jedna z przyczyn moze byc mocna kostka 120 ale czy ja wiem?? Co ma na to wpływ?? Czekam na jakies propozycje zwiazane z redukcja spalania.
250-ka to przecież 50 koników które czymś trzeba nakarmić żeby ciągnęły, dlatego pozornie wydaje sie to żuzycie dyżym ale u ciebie tak nie jest. wszystko jest ok.
aleeeeeeeeee. oponka 120 to prawda lekka przesada, przy okazji łańcuch może oringowy? to też zwiększa opory toczenia . taką oponke rozpędzić to i szybciej sie wyciąga i zębatka leci .
jedyna rada jak chcesz mniej wydawać na paliwo to wymień na 125 ale znowu tam serwisowac tłok trzeba częsciej tak że w sumie wyjdzie na jedno. powodzenia, pozdrawiam amator
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1040
- Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
- Motocykl: Różnie to bywa.
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Redukcja spalania 2t-250
Mniej paliwa = wypalona dziura na denku tłoka.Daj iglice na 4-ty albo 5-ty otwór i będzie mniej palił
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 5
- Rejestracja: wt, 19 maja 2009, 13:35
- Motocykl: KTM sx 125 05r. rattay !
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Redukcja spalania 2t-250
Mniej paliwa = wypalona dziura na denku tłoka.WLD_Wlodi pisze:Daj iglice na 4-ty albo 5-ty otwór i będzie mniej palił
dlaczego tak sie moze stac??, ja w mojej cr 125 01r dalem niedawno na sam dol... czy to zle ?
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 22
- Rejestracja: ndz, 15 mar 2009, 23:38
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Redukcja spalania 2t-250
Zmieniłeś skład mieszanki , zła proporcja powietrza z paliwem z powoduje zwiększenie temperatury spalin a co za tym idzie już wiesz :rolleyes: , skład mieszanki możesz poznać między innymi po kolorze świecy , ale nie zawsze się to sprawdza , w przypadku kiedy nie będziesz ostro dawał w palnik wszystko będzie ok , ale kiedy zaczniesz dawać ostro to może dojść do wypalenia dziury , zatarcia itp . Jeżeli na poprzednich ustawieniach moto normalnie pracowało i świeca była ok to lepiej nie kombinuj albo ustaw iglice na środek .
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1040
- Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
- Motocykl: Różnie to bywa.
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Redukcja spalania 2t-250
Iglice się ustawia po kolorze świecy a nie po tym czy komuś się wydaje że moto pali dużo, albo mało.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 229
- Rejestracja: pn, 19 sty 2009, 16:19
- Motocykl: CRF 250R 2007r.
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Piła
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Redukcja spalania 2t-250
A możecie opisac jaki kolor świecy jest poprawny,a jaki nie.Co jest jakim powodem niedociągnięc.(Wszystkie kolory:)