HONDA CR 250 `99 - problem na wolnych obrotach
-
Autor tematublackhawk
- Mistrz prostej
- Posty: 183
- Rejestracja: śr, 23 sie 2006, 01:21
- Motocykl: Kawasaki KXF 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wadowice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
HONDA CR 250 `99 - problem na wolnych obrotach
Witam mam mały problem z Moją Hondą CR 250 moto fajnie pali od kopa śmiga extra a szczególnie teraz jak oprużniłem koncówke wydechu z waty wygłuszającej ale od dłużeszego czasu mój moto ma coś takiego na wolnych obrotach ze ich nie trzyma poprostu chodzi nie równo i nie wiem dlaczego wymieniłem świecę na nową i nadal to samo chodzi nie równo ale jak już dam mu gazu śmiga normalnie wkręca sie i nie ma problemu ale jak jadę z góry bez gazu to tak jak by szarpał tak jak by nie równo spalał ale jak znów dam gazu znów wraca do normalnośći nie kumam tego wogóle o co może biegać każda pomoc bedzie dlamnie zbawienna !!! Pozdro ALLL !!!
-----------------------------------------------------------------------------------------
HONDA CR250 99r The Best Maszynka )) Blink 182
-----------------------------------------------------------------------------------------
HONDA CR250 99r The Best Maszynka )) Blink 182
-
- VIP
- Posty: 892
- Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
- Motocykl: GSXR 750 K0
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: RASZKÓW
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
szczególnie teraz jak oprużniłem koncówke wydechu z waty wygłuszającej
oooo (.....) !! jedynie to nasuwa mi sie na mysl a po co to wywalaes ? to kompletnie nie wplywa na osiagi a brak predzej je pogorszy. Poza tym halas jest nie do zniesienia. Po 2 z gorki nie zjezdza sie bez gazu, poniewaz to 2T i nie ma smarowania jak nie odkrecasz gazu. Po 3 obroty (tak bylo w CR 125 z 97) regulujesz ssaniem tzn ssanie jest "do gory" a jak krecisz tym grzybkiem to sie albo podwyzszaja albo obnizaja. Podwyz je troszke jak to nie da efektu to moze rozbierz i wyczysc gaznik no i potem regulacja. Do tego wyczysc filtr powietrza i jak to wszystko zrobisz to zobacz po drodze jeszcze jak membrana wyglada.
Pozdro
-
Autor tematublackhawk
- Mistrz prostej
- Posty: 183
- Rejestracja: śr, 23 sie 2006, 01:21
- Motocykl: Kawasaki KXF 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wadowice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
napisałeś żę odgos nie do zniesienia szczerze odgłos jest identyczny wszyscy własnie sie dziwili zero zmiany dzwięku dalej chodzi jak piła łańcuchowa filtr jest wyprany i nasączony , a co do jerzdzenia to chodzi o to ze jak jedziesz z góry dajmy na to że na 2 albo na 3 biegu bez gazu w tedy szarpie nie trzyma równo a obory są dobrze ustawione bo nie gaśnie a chodzi tylko ze nie równo :/ a za rozbieranie gaźnika to się narazie nie biore bo aż tak bardzo to sie na tym nie znam , a moto nie osłab a wręcz dostał kopa teraz to nawet z 5 biegu poderwie go w górę Pozdro i dzieki za info !!!
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 337
- Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 22:55
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Zielorz słusznie zauwazył, że w 2suwie jak jedziesz z górki to nie wolno jechac bez gazu, bo zatrzesz sztukę. Najczęstsze zatarcia są w momencie, kiedy dojeżdżasz do winkla, z dużymi obrotami, i następuje zamknięcie przepustnicy-coś na kształt hamowania silnikiem. Wtedy tłok rozpędzony i przyssany do okna wydechowego pozbawinony jest smarownai i moto się zespawa. Dobrzy jeźdźcy nie zamykają całkiem przepustnicy, tylko przegazowują celem właśnie smarowania.
Co do szarpania to może wynikać z tego, że łańcucha nie masz na sztywno, tylko z jakimś luzem. To może dawać taki efekt.
Co do szarpania to może wynikać z tego, że łańcucha nie masz na sztywno, tylko z jakimś luzem. To może dawać taki efekt.
-
- Do odcięcia!
- Posty: 968
- Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Myslenice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
hehehe jak nie ma smarowania jak tam nie ma dozownika.... to tak samo by nie mial smarowania jak na luzie chodzi... A co do tej waty... roznica jest i to przjebana!!! moze nie zauwazyles bo miales juzh wate wypalona potrochu... zmien wate i zobacz moze to jest tesh tego wina?? ze sie spaliny odbijaja tam w srodku gdzie watra powinna byc?? u mnie jak mi wate zjaralo to mi sie motor nie wkrecal na maxa i chodzil jak traktor....
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
-
- Rekord toru!
- Posty: 1609
- Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
A co ma tu do rzeczy dozownik Dozownik też robi sobie mieszanke paliwo-olej w gaźniku i leci dalej przez gardziel do cylindra. To nie ma nic wspólnego. Bartek dobrze napisał, takie hamowanie silnikiem jest nie zdrowe w 2T. Przepustnica jest zamknięta, dostaje się tyle paliwa co na wolnych obrotach a silnik kręci wszystko co może i potem wychodzą takie klocki.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 337
- Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 22:55
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Dobrze napięty łańcuch to co oznacza u ciebie? Bo łańcuch MUSI mieć luz, żebyś nie uszkodził łożysk w kole czy na wałku zdawczym.
Jeśli sprzęt chodzi na wolnych dobrze, i wykręca się jak należy to co ty chcesz od cewki? Gdyby cos byo nie tak z nią, to na wysokich obrotach miałbyś najwięcej przerywania, albo w ogóle by nie działał sprzęt.
Jeśli sprzęt chodzi na wolnych dobrze, i wykręca się jak należy to co ty chcesz od cewki? Gdyby cos byo nie tak z nią, to na wysokich obrotach miałbyś najwięcej przerywania, albo w ogóle by nie działał sprzęt.