HONDA CR 250 `99 - problem na wolnych obrotach

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
blackhawk
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 183
Rejestracja: śr, 23 sie 2006, 01:21
Motocykl: Kawasaki KXF 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wadowice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

HONDA CR 250 `99 - problem na wolnych obrotach

Post autor: blackhawk » czw, 21 wrz 2006, 20:45

Witam mam mały problem z Moją Hondą CR 250 moto fajnie pali od kopa śmiga extra a szczególnie teraz jak oprużniłem koncówke wydechu z waty wygłuszającej :) ale od dłużeszego czasu mój moto ma coś takiego na wolnych obrotach ze ich nie trzyma poprostu chodzi nie równo i nie wiem dlaczego wymieniłem świecę na nową i nadal to samo chodzi nie równo ale jak już dam mu gazu śmiga normalnie wkręca sie i nie ma problemu ale jak jadę z góry bez gazu to tak jak by szarpał tak jak by nie równo spalał ale jak znów dam gazu znów wraca do normalnośći nie kumam tego wogóle o co może biegać :) każda pomoc bedzie dlamnie zbawienna !!! Pozdro ALLL !!!



-----------------------------------------------------------------------------------------

HONDA CR250 99r The Best Maszynka :))) Blink 182 :P
Najpiękniejszy Widok Na Świecie To ... Widok z Wnętrza Kasku....

www.smartled.com.pl

zielorz
VIP
VIP
Posty: 892
Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
Motocykl: GSXR 750 K0
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: RASZKÓW
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: zielorz » czw, 21 wrz 2006, 21:03

szczególnie teraz jak oprużniłem koncówke wydechu z waty wygłuszającej


oooo (.....) !! jedynie to nasuwa mi sie na mysl ;) a po co to wywalaes ? to kompletnie nie wplywa na osiagi a brak predzej je pogorszy. Poza tym halas jest nie do zniesienia. Po 2 z gorki nie zjezdza sie bez gazu, poniewaz to 2T i nie ma smarowania jak nie odkrecasz gazu. Po 3 obroty (tak bylo w CR 125 z 97) regulujesz ssaniem tzn ssanie jest "do gory" a jak krecisz tym grzybkiem to sie albo podwyzszaja albo obnizaja. Podwyz je troszke jak to nie da efektu to moze rozbierz i wyczysc gaznik no i potem regulacja. Do tego wyczysc filtr powietrza i jak to wszystko zrobisz to zobacz po drodze jeszcze jak membrana wyglada.

Pozdro

Autor tematu
blackhawk
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 183
Rejestracja: śr, 23 sie 2006, 01:21
Motocykl: Kawasaki KXF 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wadowice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: blackhawk » czw, 21 wrz 2006, 21:27

napisałeś żę odgos nie do zniesienia szczerze odgłos jest identyczny wszyscy własnie sie dziwili zero zmiany dzwięku dalej chodzi jak piła łańcuchowa :) filtr jest wyprany i nasączony , a co do jerzdzenia to chodzi o to ze jak jedziesz z góry dajmy na to że na 2 albo na 3 biegu bez gazu w tedy szarpie nie trzyma równo a obory są dobrze ustawione bo nie gaśnie a chodzi tylko ze nie równo :/ a za rozbieranie gaźnika to się narazie nie biore bo aż tak bardzo to sie na tym nie znam , a moto nie osłab a wręcz dostał kopa teraz to nawet z 5 biegu poderwie go w górę :P Pozdro i dzieki za info !!!
Najpiękniejszy Widok Na Świecie To ... Widok z Wnętrza Kasku....

www.smartled.com.pl

BartekJ
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 337
Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 22:55
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gliwice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: BartekJ » czw, 21 wrz 2006, 22:06

Zielorz słusznie zauwazył, że w 2suwie jak jedziesz z górki to nie wolno jechac bez gazu, bo zatrzesz sztukę. Najczęstsze zatarcia są w momencie, kiedy dojeżdżasz do winkla, z dużymi obrotami, i następuje zamknięcie przepustnicy-coś na kształt hamowania silnikiem. Wtedy tłok rozpędzony i przyssany do okna wydechowego pozbawinony jest smarownai i moto się zespawa. Dobrzy jeźdźcy nie zamykają całkiem przepustnicy, tylko przegazowują celem właśnie smarowania.
Co do szarpania to może wynikać z tego, że łańcucha nie masz na sztywno, tylko z jakimś luzem. To może dawać taki efekt.

Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » czw, 21 wrz 2006, 22:09

hehehe jak nie ma smarowania jak tam nie ma dozownika.... to tak samo by nie mial smarowania jak na luzie chodzi... A co do tej waty... roznica jest i to przjebana!!! moze nie zauwazyles bo miales juzh wate wypalona potrochu... zmien wate i zobacz moze to jest tesh tego wina?? ze sie spaliny odbijaja tam w srodku gdzie watra powinna byc?? u mnie jak mi wate zjaralo to mi sie motor nie wkrecal na maxa i chodzil jak traktor....
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » czw, 21 wrz 2006, 22:13

A co ma tu do rzeczy dozownik :?: Dozownik też robi sobie mieszanke paliwo-olej w gaźniku i leci dalej przez gardziel do cylindra. To nie ma nic wspólnego. Bartek dobrze napisał, takie hamowanie silnikiem jest nie zdrowe w 2T. Przepustnica jest zamknięta, dostaje się tyle paliwa co na wolnych obrotach a silnik kręci wszystko co może i potem wychodzą takie klocki.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

Heiduk
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 235
Rejestracja: wt, 27 cze 2006, 21:52
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: no właśnie skąd???
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Heiduk » czw, 21 wrz 2006, 22:23

w 2suwie jak jedziesz z górki to nie wolno jechac bez gazu, bo zatrzesz sztukę
A to nowinka, tego nie wiedziałem. :)

pozdro

Autor tematu
blackhawk
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 183
Rejestracja: śr, 23 sie 2006, 01:21
Motocykl: Kawasaki KXF 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wadowice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: blackhawk » czw, 21 wrz 2006, 23:01

jak wyciągłem wate to moto sie wkręca i to nieżle :) na piatym piegu na koło idzie hehehe a łańcuch mam dobrze napięty chodzi o to że nir równo chodzi wydaje mi się że to może być cefką jak myślicie Pozdro !!
Najpiękniejszy Widok Na Świecie To ... Widok z Wnętrza Kasku....

www.smartled.com.pl

BartekJ
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 337
Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 22:55
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gliwice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: BartekJ » pt, 22 wrz 2006, 09:57

Dobrze napięty łańcuch to co oznacza u ciebie? Bo łańcuch MUSI mieć luz, żebyś nie uszkodził łożysk w kole czy na wałku zdawczym.
Jeśli sprzęt chodzi na wolnych dobrze, i wykręca się jak należy to co ty chcesz od cewki? Gdyby cos byo nie tak z nią, to na wysokich obrotach miałbyś najwięcej przerywania, albo w ogóle by nie działał sprzęt.

BartekJ
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 337
Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 22:55
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gliwice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: BartekJ » pt, 22 wrz 2006, 10:01

Heiduk pisze:
w 2suwie jak jedziesz z górki to nie wolno jechac bez gazu, bo zatrzesz sztukę
A to nowinka, tego nie wiedziałem. :)

pozdro
Chodziło mi oczywiście o zjeżdżanie z włączonym biegiem, gdzie hamujesz silnikiem.
Bo jeszcze by wyszło, że zjazd na luzie grozi zatarciem :lol: .

Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » pt, 22 wrz 2006, 20:38

mi chodzilo o zjezdzanie na luzie na wlaczonym silniku...
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

Pomyk
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 631
Rejestracja: pn, 4 lip 2005, 20:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Rzeszów/Birmingham(UK)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Pomyk » pt, 22 wrz 2006, 20:47

W CR 250 z tego rocznika,chyba jest już sśrubka do regulacji wolnych obrotów.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”