KTM lc4 620 EGS Problem z termostatem
-
Autor tematuGarnierKTM
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 1
- Rejestracja: ndz, 6 wrz 2009, 10:25
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
KTM lc4 620 EGS Problem z termostatem
Witam niedawno nabyłem KTM LC4 620 EGS z 1998 r , moto ma podwójny obieg oleju. Nie jest to mój pierwszy motocykl. Jednak zastanawia mnie fakt dlaczego poprzedni właściciel zaślepił wąż który wychodzi z pompy wody do termostatu w głowicy, wąż jest zaślepiony przy termostacie i przy pompie, moto nie wykazuje żadnych niepokojących objawów, płyn się nie gotuje, moto osiąga temp roboczą w dość dobrym czasie (tak mi się wydaje ) płyn nigdzie w głowicy nie wycieka, uszczelka pod głowicą wygląda na to, że jest cała, ogólnie moto pracuje bardzo ładnie, odpala bez problemu, ładnie wchodzi na obroty, nie dymi, nic w głowicy nie klepie.
Dlatego moje pytanie takie:
Z czym może być związane wyłączenie termostatu z obiegu?
-Niesprawność układu chłodzenia??
-Niesprawność termostatu??
-Jakieś zależności między chłodzeniem silnika, a np środowiskiem w jakim jest użytkowany motocykl? Np miasto?? (Motocykl sprowadziłem z Milanu - Włochy)
Pytanie drugie:
Co zrobić z tym termostatem? Wpiąć go w obieg tak jak powinno być? Czy może najpierw sprawdzić jego działanie w jakiś sposób jeśli tak to jak ? Jakie mogą być ewentualne konsekwencje wpięcia tego termostatu do obiegu
Dodam linki do zdjęć silnika, zdjęcia z opisie. W serwisówce, na zdjęciach wąż jest poprowadzony w każdym modelu zarówno w EGS jak i SC.
Proszę o pomoc. Z góry dzięki
http://img181.imageshack.us/i/p1020094.jpg/
http://img35.imageshack.us/i/p1020102gz.jpg/
Dlatego moje pytanie takie:
Z czym może być związane wyłączenie termostatu z obiegu?
-Niesprawność układu chłodzenia??
-Niesprawność termostatu??
-Jakieś zależności między chłodzeniem silnika, a np środowiskiem w jakim jest użytkowany motocykl? Np miasto?? (Motocykl sprowadziłem z Milanu - Włochy)
Pytanie drugie:
Co zrobić z tym termostatem? Wpiąć go w obieg tak jak powinno być? Czy może najpierw sprawdzić jego działanie w jakiś sposób jeśli tak to jak ? Jakie mogą być ewentualne konsekwencje wpięcia tego termostatu do obiegu
Dodam linki do zdjęć silnika, zdjęcia z opisie. W serwisówce, na zdjęciach wąż jest poprowadzony w każdym modelu zarówno w EGS jak i SC.
Proszę o pomoc. Z góry dzięki
http://img181.imageshack.us/i/p1020094.jpg/
http://img35.imageshack.us/i/p1020102gz.jpg/