FE501 ciężko zapala, i problem jak zapali

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
much@
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 23
Rejestracja: pt, 14 sie 2009, 09:33
Motocykl: Husaberg FE501 93`
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Poznan
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: FE501 ciężko zapala, i problem jak zapali

Post autor: much@ » ndz, 15 lis 2009, 11:52

Właśnie u mnie jest automatyczny deko. Linka rusza się razem z kopka. Tylko teraz jak została część świecy to jak ją wykręcić. A i czy wyjdzie dobry wynik jeśli poprzedni mechanik ustawił trochę większe luzy na ssących żeby to jakoś chodziło.

ghollum
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 466
Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 11:12
Motocykl: 293 cm3 w 2T
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Izery
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: FE501 ciężko zapala, i problem jak zapali

Post autor: ghollum » ndz, 15 lis 2009, 14:14

Na twoim miejscu nie bawił bym się w śledztwa i dochodzenia tylko wyjął bym silnik rozebrał i wszystko było by jasne, no ale w tym miejscu muszę cię zmartwić bo przypomniało mi się że w Husah z tych lat żeby wymienić tłok musisz rozpołowić silnik.

Autor tematu
much@
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 23
Rejestracja: pt, 14 sie 2009, 09:33
Motocykl: Husaberg FE501 93`
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Poznan
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: FE501 ciężko zapala, i problem jak zapali

Post autor: much@ » ndz, 15 lis 2009, 14:54

Na po wstrzyknięciu oleju wynik to 7 barów. A co do rozpoławiania silnika to raczej nie te lata, bo z tego co widzę patrząc na silnik wszystko jest osobno ładnie tak jak w dwusuwie. W tym tygodniu zabieram sie za wyciągnięcie silnika rozkręcanie go i wtedy zobaczymy. 7 barów to mało jak na oleju?

ghollum
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 466
Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 11:12
Motocykl: 293 cm3 w 2T
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Izery
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: FE501 ciężko zapala, i problem jak zapali

Post autor: ghollum » ndz, 15 lis 2009, 16:08

Wrzuć jakieś fotki tego silnika, bo jestem przekonany na 90% że nie unikniesz rozpoławiania.

Autor tematu
much@
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 23
Rejestracja: pt, 14 sie 2009, 09:33
Motocykl: Husaberg FE501 93`
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Poznan
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: FE501 ciężko zapala, i problem jak zapali

Post autor: much@ » ndz, 15 lis 2009, 16:45

Zdjęcia silnika: http://img682.imageshack.us/gal.php?g=p1080432.jpg
może nie wygląda za ciekawie ale jeszcze go doprowadzę do stanu wizualnego bdb

Big
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 362
Rejestracja: pn, 16 kwie 2007, 12:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: w lesie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: FE501 ciężko zapala, i problem jak zapali

Post autor: Big » ndz, 15 lis 2009, 17:38

ghollum pisze:Na twoim miejscu nie bawił bym się w śledztwa i dochodzenia tylko wyjął bym silnik rozebrał i wszystko było by jasne, no ale w tym miejscu muszę cię zmartwić bo przypomniało mi się że w Husah z tych lat żeby wymienić tłok musisz rozpołowić silnik.
No to zle ci sie przypomniało. W starych Bergach ( wole te nazwe) był cylinder.
Od bodajrze 2000? nie było cylindra.

ghollum
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 466
Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 11:12
Motocykl: 293 cm3 w 2T
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Izery
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: FE501 ciężko zapala, i problem jak zapali

Post autor: ghollum » pn, 16 lis 2009, 12:52

No faktycznie pomyrdało mi się :rolleyes: , ale w taki razie nie widzę problemu bo masz u siebie protoplastę silnika KTM RFS zdjęcie głowicy i cylindra będzie proste i zajmie góra pół godziny to pozwoli ci zorientować się na czym stoisz.

spartan
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 168
Rejestracja: śr, 13 cze 2007, 17:13
Motocykl: Husaberg FE600,KTM EXC 520
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wałbrzych->Sokołowsko
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: FE501 ciężko zapala, i problem jak zapali

Post autor: spartan » wt, 17 lis 2009, 17:29

Silnik starego Husa:)i jeszcze z siatkowym filtrem oleju:)Mam taki sam...i tak samo jak ty mierzyłem kiedyś kompresję, ustawione zawory i energiczne kopanie więcej jak 6-6,5 atmosfer nie chciało nabić a olej wtedy brał że masakra...wymieniłem tłok,zrobiłem szlif i przy okazji parę innych rzeczy w silniku i motorek całkiem inaczej chodził:)Poświęć Husowi trochę czasu a on się odwdzięczy:)
HUSABERG 4 STROKE FORCE

Autor tematu
much@
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 23
Rejestracja: pt, 14 sie 2009, 09:33
Motocykl: Husaberg FE501 93`
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Poznan
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: FE501 ciężko zapala, i problem jak zapali

Post autor: much@ » wt, 17 lis 2009, 23:49

Ja chciał bym tylko wymienić tłok, i regeneracja głowicy. Mam nadzieje że po tym będzie latał ładnie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”