Problem z CR 125

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
grayfox
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 878
Rejestracja: pn, 9 cze 2008, 18:05
Motocykl: KXF 250 2006
Styl jazdy: Cross Country
Lokalizacja: Żywiec / Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Problem z CR 125

Post autor: grayfox » ndz, 30 sie 2009, 22:29

z usa taniej popatrz na ebay

amator
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 1173
Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
Motocykl: YZF250, KXF250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
Podziękował: 3 razy
Podziękowania: 3 razy
Status : Offline

Re: Problem z CR 125

Post autor: amator » pn, 31 sie 2009, 10:54

malyex pisze:uszczelka pod głowicą cała. płyn uciekał górą, bo był korek nie dokręcony. pierścień pasuje idealnie. na tłoku i cylindrze lekkie podtarcie na wydechu. co to jeszcze może być ?
malyex pisze:Złożyłem silnik na starych gratach. Teraz pali tylko z popychu i coś się tłucze w silniku. Tłok jest selekcja C. Jaki może być koszt nowego cylindra, bo z tego w jednym miejscu schodzi nikasil ?
Teraz to nawet jak uszczelka była cała to musisz ją wymienić :axe: , cylinder naprawa -nikasil ok 900zł i 3 miesiące czekania, tuleja ok 400zł miesiąc czekania , tłok od 300zł od reki.
Cos sie tłucze w silniku.- oczywiście słyszysz ten złuszczający sie nikasil w cylindrze.
może założyłeś pod cylinder cieńszą uszczelke niż była poprzednio i tłok delikatnie uderza w głowice?,
identycznie bedzie jeśli jest duży luż na korbowodzie i łożysku sworznia tłoka,
pozdrawiam amator

Autor tematu
malyex
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 12
Rejestracja: ndz, 2 lis 2008, 20:28
Motocykl: raz taki, raz śmaki
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lublin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Problem z CR 125

Post autor: malyex » pn, 31 sie 2009, 20:46

uszczelka jest ta sama, nie cieńsza. luzów na łożyskach nie było. co to może stukać ? jest to dość głośne, właśnie tak jakby tłok walił w głowicę.
Koszulki z własnym nadrukiem
http://www.art-flock.pl

amator
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 1173
Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
Motocykl: YZF250, KXF250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
Podziękował: 3 razy
Podziękowania: 3 razy
Status : Offline

Re: Problem z CR 125

Post autor: amator » pt, 4 wrz 2009, 22:00

malyex pisze:Złożyłem silnik na starych gratach. Teraz pali tylko z popychu i coś się tłucze w silniku. Tłok jest selekcja C. Jaki może być koszt nowego cylindra, bo z tego w jednym miejscu schodzi nikasil ?
amator pisze:Teraz to nawet jak uszczelka była cała to musisz ją wymienić :axe: , cylinder naprawa -nikasil ok 900zł i 3 miesiące czekania, tuleja ok 400zł miesiąc czekania , tłok od 300zł od reki.
Cos sie tłucze w silniku.- oczywiście słyszysz ten złuszczający sie nikasil w cylindrze.
może założyłeś pod cylinder cieńszą uszczelke niż była poprzednio i tłok delikatnie uderza w głowice?,
identycznie bedzie jeśli jest duży luż na korbowodzie i łożysku sworznia tłoka,
pozdrawiam amator
malyex pisze:uszczelka jest ta sama, nie cieńsza. luzów na łożyskach nie było. co to może stukać ? jest to dość głośne, właśnie tak jakby tłok walił w głowicę.
stary, weż sie w garśc. przecierz ci piszę że to moze być hałas z tego wydartego nikasilu i korbowodu a ty ponownie pytasz co to jest ?

Autor tematu
malyex
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 12
Rejestracja: ndz, 2 lis 2008, 20:28
Motocykl: raz taki, raz śmaki
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lublin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Problem z CR 125

Post autor: malyex » śr, 16 wrz 2009, 18:46

Witam ponownie. Chcę wyjąć silnik do remontu i za cholerę nie mogę wybić śruby, która przechodzi przez wahacz i przez silnik. Jest na to jakiś sposób?
Koszulki z własnym nadrukiem
http://www.art-flock.pl

amator
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 1173
Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
Motocykl: YZF250, KXF250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
Podziękował: 3 razy
Podziękowania: 3 razy
Status : Offline

Re: Problem z CR 125

Post autor: amator » śr, 16 wrz 2009, 22:56

malyex pisze:Witam ponownie. Chcę wyjąć silnik do remontu i za cholerę nie mogę wybić śruby, która przechodzi przez wahacz i przez silnik. Jest na to jakiś sposób?
ta sruba to oś wahacza i ciężko ją wybić bo za często był wahacz smarowany.
a teraz serio, ośka powinna byc w srodku drązona . wystarczy kupić pręt gwintowany m10 lub m8 wwłożyc do srodka osi zkontroać z jednej strony nakrętka a z drugiej nałożyć klucz nasadowy 22 nakrętkę i kręcić powinno ruszyc .

Autor tematu
malyex
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 12
Rejestracja: ndz, 2 lis 2008, 20:28
Motocykl: raz taki, raz śmaki
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lublin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Problem z CR 125

Post autor: malyex » czw, 17 wrz 2009, 18:48

Do środka wchodzi śruba M6 i ........ się urwała. Ośka wyszła tylko ok. 1 cm. Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły ?
Koszulki z własnym nadrukiem
http://www.art-flock.pl

amator
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 1173
Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
Motocykl: YZF250, KXF250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
Podziękował: 3 razy
Podziękowania: 3 razy
Status : Offline

Re: Problem z CR 125

Post autor: amator » czw, 17 wrz 2009, 22:59

malyex pisze:Do środka wchodzi śruba M6 i ........ się urwała. Ośka wyszła tylko ok. 1 cm. Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły ?
spryskaj wszystkie miejsca gdzie przechodzi oska przez silnik jakims odrdzewiaczem wd40 itp. wbij ja z powrotem i próbuj od nowa . może trzeba tak kilka razy

Autor tematu
malyex
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 12
Rejestracja: ndz, 2 lis 2008, 20:28
Motocykl: raz taki, raz śmaki
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lublin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Problem z CR 125

Post autor: malyex » pt, 18 wrz 2009, 12:46

Wylałem na tą ośkę już pół pojemnika WD40. Ośka wychodzi tylko ok. 1,5 cm i dalej ni piiip. Chyba trzeba 10 kilowym młotem zza ucha walnąć. :)
Koszulki z własnym nadrukiem
http://www.art-flock.pl

amator
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 1173
Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
Motocykl: YZF250, KXF250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
Podziękował: 3 razy
Podziękowania: 3 razy
Status : Offline

Re: Problem z CR 125

Post autor: amator » pt, 18 wrz 2009, 21:41

malyex pisze:Wylałem na tą ośkę już pół pojemnika WD40. Ośka wychodzi tylko ok. 1,5 cm i dalej ni piiip. Chyba trzeba 10 kilowym młotem zza ucha walnąć. :)
Dokładnie tylko przez miękki (mosiężny) pręt

Autor tematu
malyex
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 12
Rejestracja: ndz, 2 lis 2008, 20:28
Motocykl: raz taki, raz śmaki
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lublin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Problem z CR 125

Post autor: malyex » pn, 21 wrz 2009, 19:45

No..... Poszło, ale chyba bardzo dawno tam nikt nie zaglądał, bo trzeba było naprawdę mocno tłuc młotem.
Dzięki wszystkim za rady.
Koszulki z własnym nadrukiem
http://www.art-flock.pl

amator
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 1173
Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
Motocykl: YZF250, KXF250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
Podziękował: 3 razy
Podziękowania: 3 razy
Status : Offline

Re: Problem z CR 125

Post autor: amator » pn, 21 wrz 2009, 22:29

malyex pisze:No..... Poszło, ale chyba bardzo dawno tam nikt nie zaglądał, bo trzeba było naprawdę mocno tłuc młotem.
Dzięki wszystkim za rady.
tak jak pisałem wcześniej to było tak zapieczone "od częstego smarowania".3maj sie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”