Tłok yzf450 2007r

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
Dawidqt
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 63
Rejestracja: pn, 22 paź 2007, 15:36
Motocykl: YZ450f
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Tłok yzf450 2007r

Post autor: Dawidqt » pn, 10 sie 2009, 14:20

Witam jaki najlepiej tłok do tej Yamahy.Jakiej firmy? Czy tłoki z podwyższonym stopniem sprężania mocno wpływają na żywotność korby.Pozdrawiam.

Autor tematu
Dawidqt
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 63
Rejestracja: pn, 22 paź 2007, 15:36
Motocykl: YZ450f
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Tłok yzf450 2007r

Post autor: Dawidqt » sob, 12 gru 2009, 23:27

Co myślicie o włożeniu tłoka hi compression do yamahy 450. Ma takie pytanie: czy daje to duz efekt i jak wygląda sprawa z paliwem czy można śmigać na zwykłym 95. Może ktoś ma taki tłok w swoim moto? Albo słyszał od kolegów. Bardzo byłbym wdzięczny za posty.

Big
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 362
Rejestracja: pn, 16 kwie 2007, 12:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: w lesie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Tłok yzf450 2007r

Post autor: Big » ndz, 13 gru 2009, 09:01

Do HC benzyna min 98. Korba bez watpienia mocniej jest obciążona.
Sam nie miałem mozliwości dojeżdzenia takiego silnika do do wymiany co najmiej jednej a co dopiero kilku korb.

Ale może ktoś inny , tu jezdził długo jednym silnikiem i załozył do niego tłok HC.
No i zjezdził co najmiej 1 korbe na niskiej i potem co najmiej 1 korbe na wysokiej kompresji.
Wtedy mozna juz obiektywnie porównac ile wytrzymuje korba . W zależności od tłoka/ stopnia sprężania.
To by cos znaczyło .

Co do tłoków HC to powiem ,na podstawie skromnego co prawda doświadczenia z mimi. Ale jednak osobistego.
Że daja niezłego kopa :mrgreen:
Każdy silnik od 60 do 650 z tłokiem HC , zaczynał mi sie od razu bardzo podobać :lol:
Ostatnio zmieniony ndz, 13 gru 2009, 17:37 przez Big, łącznie zmieniany 1 raz.

weteran
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 263
Rejestracja: czw, 7 gru 2006, 19:32
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Świecie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Tłok yzf450 2007r

Post autor: weteran » ndz, 13 gru 2009, 11:29

Big pisze:Do HC benzyna min 98. Korba bez watpienia mocniej jest obciążona.
Sam nie miałem mozliwości dojeżdzenia takiego silnika do do wymiany co najmiej jednej a co dopiero kilku korb.

Ale może ktoś jezdił na tyle długo jednym silnikiem i załozył HC.
No i wymienił i zjezdził co najmiej 1 korbe na niskiej i potem co najmiej 1 korbe na wysokiej kompresji.
To by cos znaczyło...

Co do tłoków HC to powiem ,na podstawie skromnego co prawda doświadczenia z mimi. Ale jednak osobistego.
Że daja niezłego kopa :mrgreen:
Każdy silnik od 60 do 650 z HC , zaczynał mi sie od razu bardzo podobać :lol:
I znów mam problem, ze zrozumieniem Twojego postu. Proszę abyś pisał wolniej i to co chcesz nam przekazać, niż to co masz na myśli. Ciekawe ilu ludzi na forum zrozumiało Twój post w całości. Z większością Twoich postów się zgadzam co znaczy, że jakąś wiedze posiadasz tylko szkoda, że tak niedokładnie ją przekazujesz. Wracając do tematu uważam, że najlepszym tłokiem w tym przypadku do YZ 450F jest tłok oryginalny firmowy Yamahy przeznaczony do tego modelu. Żaden inny tłok nie może się z nim równać (wytrzymałość i jakość wykonania). Wiem, że nie wszyscy się zemną zgadzają jak np: motocyklecross, ale moja teoria jest podparta praktyką i wiedzą zaczerpniętą również od innych kolegów naprawiających motocykle. Do autora tematu, dlaczego chcesz założyć taki tłok?

Big
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 362
Rejestracja: pn, 16 kwie 2007, 12:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: w lesie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Tłok yzf450 2007r

Post autor: Big » ndz, 13 gru 2009, 20:16

:) Troszke poprawiłem. Powinno być zrozumiałe.

* HC - to High Compresion

Mateusz_MX
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1168
Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
Motocykl: EXC 400 '12
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:
Status : Offline

Re: Tłok yzf450 2007r

Post autor: Mateusz_MX » ndz, 13 gru 2009, 20:26

Witaj,

Ja popieram zdanie weterana. Najlepszym tłokiem dla Ciebie będzie oryginalny Yamaha. Nie widzę potrzeby wstawiania do 450ccm!! tłoka o zwiększonym stopniu sprężania. No chyba, że jesteś PRO Rider i seryjna moc Ci nie wystarcza. Pomyśl o tym co napisał Big, korbowód skróci swój żywot. Mój kuzyn chciał wstawiać taki tłok do ćwiartki, ale po krótkiej rozmowie ze swoim mechanikiem zrezygnował. Wstawił Wossnera i jest bardzo zadowolony. Zmienił jedynie układ wydechowy na FMF Titanium i mówi, że YZF'a jak rakieta.
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"

Autor tematu
Dawidqt
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 63
Rejestracja: pn, 22 paź 2007, 15:36
Motocykl: YZ450f
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Tłok yzf450 2007r

Post autor: Dawidqt » ndz, 13 gru 2009, 20:47

Akurat robię remont silnika i myślę na włożeniem takiego tłoka wossner hi compresion 13,1. Uważam ze ma ona małego kopa!!

adas12
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 109
Rejestracja: czw, 1 paź 2009, 16:49
Motocykl: CRF 450
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Szczecin/Poznań
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Tłok yzf450 2007r

Post autor: adas12 » ndz, 13 gru 2009, 20:56

To oznacza ,ze nie wrzuciles jeszcze nigdy dwojki :lol: skoro ma malego kopa :axe:
byla Rm 250
byla RMZ 250
byla LTR 450
jest CRF 450

pawel_gas
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 60
Rejestracja: sob, 4 lip 2009, 18:47
Motocykl: Gas Gas EC 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: okolice Lublina
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Tłok yzf450 2007r

Post autor: pawel_gas » ndz, 13 gru 2009, 21:08

weteran pisze:
Big pisze:Wracając do tematu uważam, że najlepszym tłokiem w tym przypadku do YZ 450F jest tłok oryginalny firmowy Yamahy przeznaczony do tego modelu. Żaden inny tłok nie może się z nim równać (wytrzymałość i jakość wykonania).
ja sie w pelni zgadzam z Weteranem.

Ale jesli chcesz koniecznie wlozyc tłok podwyższający sprężanie, to włóż tłok oryginalny Yamahy ale z 2008r. Wlasnie od tego roku wszystkie yzf maja założone seryjnie tłoki podwyzszajace sprezanie w porownaniu z egzemplazrami z poprzednich lat.
Nie jest to wymyslona moja teoria - zapytalem latem tego roku Karlosa Kędzierskiego co sądzi na temat tłoków podwyższających spręzanie do yzf/wr, on na to ze jak najbardziej mozna sie w to bawic, ale poleca jedynie oryginalny Yamahy 2008 - sam uzywa i tylko do oryginalnej czesci ma zaufanie. Wiseco, i inne vosnery to powiedzmy sobie taka troche szmirka...
Oczywiscie mozna tez zmieniac korbe w obawie przed wiekszymi przeciazeniami w komorze tłokowo korbowej. Kiedys zapytalem o zamiennniki korby Piotra Kaczorowskiego - krajowego mistrza supermoto, powiedzial ze uzywa korby tylko PROCIRCUIT i zmienia co 15 mth.... :shock: a tłok przed kazdymi zawodami.... hehe, niezle co? ale taki zawodnik musi miec pewnosc ze sprzet nie zawiedzie.

Autor tematu
Dawidqt
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 63
Rejestracja: pn, 22 paź 2007, 15:36
Motocykl: YZ450f
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Tłok yzf450 2007r

Post autor: Dawidqt » ndz, 13 gru 2009, 22:47

adas12 nie wrzuciłem jeszcze nigdy 2 bo z 3 startuje :D

Autor tematu
Dawidqt
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 63
Rejestracja: pn, 22 paź 2007, 15:36
Motocykl: YZ450f
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Tłok yzf450 2007r

Post autor: Dawidqt » ndz, 13 gru 2009, 23:11

A co do yamahy to 2007,2008,2009 ma taki sam stopień sprężania. A ja mam 2007 więc założenie tłoka z 2008 odpada.

pawel_gas
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 60
Rejestracja: sob, 4 lip 2009, 18:47
Motocykl: Gas Gas EC 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: okolice Lublina
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Tłok yzf450 2007r

Post autor: pawel_gas » ndz, 13 gru 2009, 23:24

Dawidqt pisze:A co do yamahy to 2007,2008,2009 ma taki sam stopień sprężania. A ja mam 2007 więc założenie tłoka z 2008 odpada.
a niby to czemu odpada? bo nie pasuje? :lol: kumpel mial zakladac do WR 2002 tlok z 2008 i jakos jemu pasuje.
tłok z 2008 pozwala na osiągnięcie zwiększonej kompresji. nie spieraj sie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”