NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?  [ROZWIĄZANY]

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?

Post autor: Isbi » sob, 19 kwie 2008, 12:04

he? 0,25 mm sie zbiera a nie pare mm :P pare mm to ma tuleja 8)
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

Autor tematu
superpimp
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?

Post autor: superpimp » sob, 19 kwie 2008, 20:06

NO a on mi powiedział że "panie pirszy mmm to ja zbiore jak ino noże wjadą"

sopelnysa
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 258
Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 10:02
Motocykl: zielona kawa :))
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Nysa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?

Post autor: sopelnysa » ndz, 20 kwie 2008, 00:18

kurcze to gdzie ty cylinder dales :? oddaj lepiej do jakiegos porzadnego serwisu, a nie do rzemieslnika.
#97

Autor tematu
superpimp
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?

Post autor: superpimp » pn, 21 kwie 2008, 15:40

no wiadomo tak sie bylem zapytac zeby mi cylek ocenil itak bym mu niedal do szlifu ale koles wogule nic nie zna sie

Łukasz-Z
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 51
Rejestracja: czw, 21 lut 2008, 22:59
Motocykl: yamaha
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?

Post autor: Łukasz-Z » ndz, 29 cze 2008, 11:02

witam
co sadzicie o stanie tego cylindra, a konkretnie mi chodzi o okolice kanału wydechowego

2T

matimoto5
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 125
Rejestracja: czw, 6 kwie 2006, 16:16
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Kielce
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?

Post autor: matimoto5 » ndz, 29 cze 2008, 18:17

Wg. mnie kończy Ci sie nikasil
Yamaha Yz 250F 2014

ooryginall
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 86
Rejestracja: ndz, 18 maja 2008, 10:40
Motocykl: HONDA CRM 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Żagań woj.lubuskie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?

Post autor: ooryginall » pn, 30 cze 2008, 19:17

Sądzę że to wytarty nicasil. U ciebie w tym cylindrze tylko przy tym kanale wystąpiło takie wytarcie?

Łukasz-Z
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 51
Rejestracja: czw, 21 lut 2008, 22:59
Motocykl: yamaha
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?

Post autor: Łukasz-Z » wt, 1 lip 2008, 22:39

ooryginall pisze:Sądzę że to wytarty nicasil. U ciebie w tym cylindrze tylko przy tym kanale wystąpiło takie wytarcie?
tak, tylko tu
2T

Monot22
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 20
Rejestracja: czw, 20 mar 2008, 23:47
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?

Post autor: Monot22 » wt, 12 sie 2008, 00:49

Witam
Chciałem zaczęrpnąć waszej wiedzy i dowiedzieć się czy mam tuleje??
o to linki
http://img516.imageshack.us/my.php?imag ... 872bz5.jpg
http://img227.imageshack.us/my.php?imag ... 799ey8.jpg
http://img512.imageshack.us/my.php?imag ... 011rm4.jpg
http://img115.imageshack.us/my.php?imag ... 970oc1.jpg
http://img147.imageshack.us/my.php?imag ... 710ty7.jpg

Cylinder jest nieźle sponiewierany. Jeśli przy nicasilu robi się szlif to nicasil przepada? Jeśli to tuja to znacie jakiś dobry zakład w którym mi zkrobią szlif?

plazgut
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 454
Rejestracja: ndz, 9 wrz 2007, 00:33
Motocykl: CRF250R '06
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Sulechów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?

Post autor: plazgut » wt, 12 sie 2008, 01:25

Masz wytarty nicasil. Przy nicasilu nie robisz szlifu bo się go w ten sposob pozbywasz jak to sam ująłes. Musisz albo polozyc nowy nicasil albo kupic nowy cylinder.
Obecnie: CRF250R '06, BMW K100RS, K-750
Było: Komarek :), Honda MTX 80, CR125 '97, YZ250F '03, CX500, Maico 250

Monot22
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 20
Rejestracja: czw, 20 mar 2008, 23:47
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?

Post autor: Monot22 » wt, 12 sie 2008, 09:07

Mi nicasil nie potrzebny. Nie jeżdżę po torach.... jestem amatorem. Wystarczy zrobić szlif aby założyć nowy tłok?? Czy pod nicasilem jest inny stop metalu na którym nie można jeździć?
Nie stać mnie na tuleje, ani na nakładanie nowego nicasilu, chce zrobić to tanim kosztem....

ooryginall
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 86
Rejestracja: ndz, 18 maja 2008, 10:40
Motocykl: HONDA CRM 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Żagań woj.lubuskie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?

Post autor: ooryginall » wt, 12 sie 2008, 10:47

Innego sposobu jak nowy nicasil czy wstawienie tulei nie ma

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”