Korbowod crf250
-
Autor tematuomen
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 286
- Rejestracja: pn, 28 lip 2008, 22:02
- Motocykl: crf250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: gorskie okolice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: POmocy co to moze byc ?
wlasnie liczymy to teraz szukamy jeszcze w polsce ,jak sie nieuda to ebay atakuje 2tyg przesylka i moze jeszcze uda sie polatac w wakacje
najlepsze jest to ze gosciu w crf wymienil tloki i inne wszystko bylo w extra stanie tylko korby nie zmienil i poszlo wszystko mimo ze jeszcze mialo troche do zrobienia motogodzin
jak mi sie uda odłozyc cos to napewno kupie licznik po takim remoncie
i tak frycowe zapłace a podobno korbe stan mozna sprawdzic po oleju jak sie zmienia , a korby nie sprawdzalismy a powinno sie rozebrac do srubki i złozyc...
najlepsze jest to ze gosciu w crf wymienil tloki i inne wszystko bylo w extra stanie tylko korby nie zmienil i poszlo wszystko mimo ze jeszcze mialo troche do zrobienia motogodzin
jak mi sie uda odłozyc cos to napewno kupie licznik po takim remoncie
i tak frycowe zapłace a podobno korbe stan mozna sprawdzic po oleju jak sie zmienia , a korby nie sprawdzalismy a powinno sie rozebrac do srubki i złozyc...
Ostatnio zmieniony czw, 30 lip 2009, 11:27 przez omen, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1168
- Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
- Motocykl: EXC 400 '12
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: POmocy co to moze byc ?
Nie martw się omen. Taka część jak korbowód może się zajechać w każdej chwili. Nigdy nie ma 100% pewności, że wytrzyma tyle ile powinna.
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 45
- Rejestracja: pn, 6 kwie 2009, 20:59
- Motocykl: Sv 1000N '07, Crf 450' 06
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: POmocy co to moze byc ?
Dzis do mnie znajomy przyprowadzil CRF 450 04'omen pisze:Witam ,potrzebuje rady jechałem CRF na torze i nagle zaczeło cos przerywac usłyszałęm klekot jakby łańcuch i motor zgasł odpaliłem z trudem i po 20metrach przerwało znowu i beret kopka jakby zabetonowana ....jeszcze nie rozkrecalem bo dopiero wrocilem troche sie upchałem i nie rozkrecałem crf
mozliwy tłok? czy cos innego jeszcze motor miał olej płyny filtr wszystko sprawdzone przygotowany do jazdy a tu taka klapa
wał czy co to moze być ?
jak pech to pech srodek sezonu
?/?
z gory dzieki za podpowiedzi
Wieczorem ide ja rozlozyc....Ciekawe co bedzie w tym przypadku....bo stalo sie podobno to samo- przerywanie halas i zablokowanie kopki...
Okazało się że zatarł sie korbowód...Powodem mogł być zapchany smok oleju(po zdjeciu osłony przy smoku bylo pełno opiłków i gestej mazi- prawdopodobnie nikt nigdy wczesniej tam nie zaglądał)
Ogólnie korba do wymiany, więc koszty dość duże(wiąże się to przecież z wyważaniem wału)