problem z obrotami RM125
-
Autor tematuzuzekboss
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 3
- Rejestracja: wt, 5 wrz 2006, 21:12
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
problem z obrotami RM125
Witam.
Macie może jakies pomysły : w czasie jazdy bardzo podskoczyły obroty (motor strasznie wyje) i od tego czasu juz tak zostało. Jak odpalam to motorek ma zdecydowanie wyższe obroty niż miał (bardzo hałasuje na luzie). Próbowałem regulować gaźnik pokrętłem od ssania i śrubką (od powietrza chyba) ale nie pomogło - przed pojawieniem sie problemu czyściłem dysze Oprócz hałasu który mnie troche wkurza wydaje mi sie że lepiej i szybciej się wkręca ale chyba obroty na postoju powinny być niższe ?! Dot. Suzuki RM125 z 2000r.
Z góry dzieki za podpowiedzi.
Macie może jakies pomysły : w czasie jazdy bardzo podskoczyły obroty (motor strasznie wyje) i od tego czasu juz tak zostało. Jak odpalam to motorek ma zdecydowanie wyższe obroty niż miał (bardzo hałasuje na luzie). Próbowałem regulować gaźnik pokrętłem od ssania i śrubką (od powietrza chyba) ale nie pomogło - przed pojawieniem sie problemu czyściłem dysze Oprócz hałasu który mnie troche wkurza wydaje mi sie że lepiej i szybciej się wkręca ale chyba obroty na postoju powinny być niższe ?! Dot. Suzuki RM125 z 2000r.
Z góry dzieki za podpowiedzi.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 292
- Rejestracja: pt, 3 mar 2006, 18:51
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Albo linka się zacięła w pancerzu lub przy rolgazie albo simmering na wale jest uszkodzony. Nie znam dokładnej budowy tego silnika ale jeśli jeden z uszczelniaczy na wale wychodzi "na powietrze" to tamtędy może zasysać lewiznę. Ja miałem właśnie taki objaw. Na zamkniętym gazie pełne obroty. Wyrwałem sobie chyba wszystkie włosy z głowy zanim do tego doszedłem.
Był to simmer pod aparatem zapłonowym.
Przyczyną takich obrotów jest bardzo uboga mieszanka. W mojej furze jak się zakręci kraniki to w momencie keidy poziom paliwa w gaźniku schodzi do bardzo niskiego mieszanka ubożeje i silnik kręci do maksymalnych obrotów na zamkniętej manetce.
Jednak najpierw sprawdź linkę.
Był to simmer pod aparatem zapłonowym.
Przyczyną takich obrotów jest bardzo uboga mieszanka. W mojej furze jak się zakręci kraniki to w momencie keidy poziom paliwa w gaźniku schodzi do bardzo niskiego mieszanka ubożeje i silnik kręci do maksymalnych obrotów na zamkniętej manetce.
Jednak najpierw sprawdź linkę.
Bynajmniej nie przynajmniej! http://bynajmniej.pl/bynajmniej-to-nie-przynajmniej