HONDA CR 125 - PRZERYWA NA WYSOKICH OBROTACH [ROZWIĄZANY]
Re: HONDA CR 125 - PRZERYWA NA WYSOKICH OBROTACH [ROZWIĄZANY]
Wszytko wiem.
Bardzo słaba kompresja + łożyska na wale
w piątek odbieram, dzikuje za pomoc panowie
Bardzo słaba kompresja + łożyska na wale
w piątek odbieram, dzikuje za pomoc panowie
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1168
- Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
- Motocykl: EXC 400 '12
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: HONDA CR 125 - PRZERYWA NA WYSOKICH OBROTACH
Przerywanie na wysokich obrotach przeważnie świadczy o "wyczerpaniu" tłoka i nie należy wtedy czekać na jego pokruszenie. Po wymianie wszystko wróci do normy. W setach tłok zmieniamy co 25mth, max 30mth. Chyba, że mamy pieniążki na nowy cylinder.
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 1173
- Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
- Motocykl: YZF250, KXF250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
- Podziękował: 3 razy
- Podziękowania: 3 razy
- Status : Offline
Re: HONDA CR 125 - PRZERYWA NA WYSOKICH OBROTACH
Po zdjęciu to wygląda ze zatarty tłok. Zajrzyj tu podobny temat viewtopic.php?f=3&t=10108Patriic pisze:problemy zaczęły się gdy zacząłem dłubać i poprawiać linkę gazu...
potem wsadziłem brudnego palca do cylindra od strony dyfuzora i zostawiłem brud i zrobiły się rysy na tłoku i pierścieniu...
dyfuzor mam sportowy SPES, końcówka fabryczna a parametry gaźnika są chyba złe, gdyż jak bym nie ustawił iglicy to i tak świeca jest czarna.
parametry gaźnika (keihin): dysza główna 175, dysza wolnych 58, przepustnica 50, iglicy nie patrzyłem - wydaje mi się, że mam za duże wszystko i może dlatego nie nadąża motocykl przepalić mam rację?
pomimo tego kompresja wynosi dobre 11 barów (na fotce widać 10,5, ale gdybym jeszcze z 2 razy kopnął do dobre 11 pokazuje, kilka razy sprawdzałem) - tester mam nowy i sprawdzony na niejednym motocyklu.
więc będę zmuszony wstawić tuleję i zmienić tłoka? bo mechanik mówił mi, że kompresja nie ma nic do tego, że jeżeli chodził normalnie to powinien dalej tak chodzić... sam już nie wiem.
poniżej fotki
Ciśnienia nie mierz żadnym manometrem bo nie jest prawdziwe.
Tłumik tuningowy potrzebuje większych dysz bo inaczej będzie kiepsko chodził
Jeśli na nikasilu nie ma dużych śladów po zatarciu to nie trzeba tuleii tylko tłok , a może byś cylinder od środka fotke podesłał .
-
- Mistrz prostej
- Posty: 106
- Rejestracja: pt, 26 gru 2008, 10:48
- Motocykl: Yamaha yz250f' 08
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Tuczno
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: HONDA CR 125 - PRZERYWA NA WYSOKICH OBROTACH
Ale tłok i tak zaraz będziesz musiał zmieniać, razem z tuleją na cylku
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 35
- Rejestracja: ndz, 25 maja 2008, 14:04
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: HONDA CR 125 - PRZERYWA NA WYSOKICH OBROTACH
A na wysokości tej rysy pierścień nie jest przypadkiem zapieczony(tak jakość wygląda na zdjęciu)?
-
- Mistrz prostej
- Posty: 106
- Rejestracja: pt, 26 gru 2008, 10:48
- Motocykl: Yamaha yz250f' 08
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Tuczno
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: HONDA CR 125 - PRZERYWA NA WYSOKICH OBROTACH
Zmień lepiej ten tłok zanim ci narobi spustoszenia w silniku
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 35
- Rejestracja: ndz, 25 maja 2008, 14:04
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: HONDA CR 125 - PRZERYWA NA WYSOKICH OBROTACH
Koledze się udało ale ty możesz nie mieć tyle szczęścia :finga: a pierścień jeśli się nie obraca to jest zapieczony i pewnie w tym miejscu jest na równo z tłokiem lub trochę wystaje mam racje?
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1168
- Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
- Motocykl: EXC 400 '12
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: HONDA CR 125 - PRZERYWA NA WYSOKICH OBROTACH
To co to za zabytek, że kosztowała 500zł? Dobra zajawa, wziąć starego cross'a i sobie Go wyremontować. Oczywiście, potem przejechać się tylko na tor dla lansu
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"
-
- Mistrz prostej
- Posty: 194
- Rejestracja: czw, 2 paź 2008, 17:58
- Motocykl: Zx6r
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: HONDA CR 125 - PRZERYWA NA WYSOKICH OBROTACH
faktycznie lans człowieku ...jak ja nie lubię głąbów...."I LOVE YAMAHA" ....hahahhaMateusz_MX pisze:To co to za zabytek, że kosztowała 500zł? Dobra zajawa, wziąć starego cross'a i sobie Go wyremontować. Oczywiście, potem przejechać się tylko na tor dla lansu
Patriic ,powodzenia stary kupiles naprawde tanio tego sprzęta ..wlozysz w niego troszki kasy i bedziesz mial swietnie przygotowaną maszyne za mniej kasy niz niektórzy płacą za sam remont Pozdrawiam
Import motocykli z Danii ! Pewne motocykle z pewną historią na zamówienie ! Duzo czesci zamiennych oraz gratisy.Tel 0048 514 245 135 www.moto-cross.eu < szukasz motocykla ? wypełnij formularz-sprowadzimy go dla Ciebie ! bez zaliczek, bez wpłat !
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1168
- Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
- Motocykl: EXC 400 '12
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: HONDA CR 125 - PRZERYWA NA WYSOKICH OBROTACH
Nie zrozumieliście mnie chłopaki. Myślałem, że motocykl jest z przedziału >90. I nie kłóćmy się
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"
-
- Mistrz prostej
- Posty: 194
- Rejestracja: czw, 2 paź 2008, 17:58
- Motocykl: Zx6r
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: HONDA CR 125 - PRZERYWA NA WYSOKICH OBROTACH
Noo...wybaczam bo faktycznie mozna sie pomylic jak ci ktos powie ze kupił crossa za 500zł heheMateusz_MX pisze:Nie zrozumieliście mnie chłopaki. Myślałem, że motocykl jest z przedziału >90. I nie kłóćmy się
Import motocykli z Danii ! Pewne motocykle z pewną historią na zamówienie ! Duzo czesci zamiennych oraz gratisy.Tel 0048 514 245 135 www.moto-cross.eu < szukasz motocykla ? wypełnij formularz-sprowadzimy go dla Ciebie ! bez zaliczek, bez wpłat !
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 49
- Rejestracja: czw, 18 wrz 2008, 14:56
- Motocykl: Honda Cr 125, Suzuki LTZ 400
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: HONDA CR 125 - PRZERYWA NA WYSOKICH OBROTACH
Kto kombinuje ten zyje I tak jest prawidłowo Trzeba sobie radzić