HONDA CR 125 - PRZERYWA NA WYSOKICH OBROTACH  [ROZWIĄZANY]

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
Sobek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: HONDA CR 125 - PRZERYWA NA WYSOKICH OBROTACH  [ROZWIĄZANY]

Post autor: Sobek » śr, 24 cze 2009, 21:49

Wszytko wiem.

Bardzo słaba kompresja + łożyska na wale :)

w piątek odbieram, dzikuje za pomoc panowie :P

Mateusz_MX
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1168
Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
Motocykl: EXC 400 '12
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:
Status : Offline

Re: HONDA CR 125 - PRZERYWA NA WYSOKICH OBROTACH

Post autor: Mateusz_MX » śr, 1 lip 2009, 11:44

Przerywanie na wysokich obrotach przeważnie świadczy o "wyczerpaniu" tłoka i nie należy wtedy czekać na jego pokruszenie. Po wymianie wszystko wróci do normy. W setach tłok zmieniamy co 25mth, max 30mth. Chyba, że mamy pieniążki na nowy cylinder.
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"

amator
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 1173
Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
Motocykl: YZF250, KXF250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
Podziękował: 3 razy
Podziękowania: 3 razy
Status : Offline

Re: HONDA CR 125 - PRZERYWA NA WYSOKICH OBROTACH

Post autor: amator » śr, 1 lip 2009, 23:42

Patriic pisze:problemy zaczęły się gdy zacząłem dłubać i poprawiać linkę gazu...
potem wsadziłem brudnego palca do cylindra od strony dyfuzora i zostawiłem brud i zrobiły się rysy na tłoku i pierścieniu...
dyfuzor mam sportowy SPES, końcówka fabryczna a parametry gaźnika są chyba złe, gdyż jak bym nie ustawił iglicy to i tak świeca jest czarna.
parametry gaźnika (keihin): dysza główna 175, dysza wolnych 58, przepustnica 50, iglicy nie patrzyłem - wydaje mi się, że mam za duże wszystko i może dlatego nie nadąża motocykl przepalić mam rację?
pomimo tego kompresja wynosi dobre 11 barów (na fotce widać 10,5, ale gdybym jeszcze z 2 razy kopnął do dobre 11 pokazuje, kilka razy sprawdzałem) - tester mam nowy i sprawdzony na niejednym motocyklu.
więc będę zmuszony wstawić tuleję i zmienić tłoka? bo mechanik mówił mi, że kompresja nie ma nic do tego, że jeżeli chodził normalnie to powinien dalej tak chodzić... sam już nie wiem.
poniżej fotki
Po zdjęciu to wygląda ze zatarty tłok. Zajrzyj tu podobny temat viewtopic.php?f=3&t=10108
Ciśnienia nie mierz żadnym manometrem bo nie jest prawdziwe.
Tłumik tuningowy potrzebuje większych dysz bo inaczej będzie kiepsko chodził
Jeśli na nikasilu nie ma dużych śladów po zatarciu to nie trzeba tuleii tylko tłok , a może byś cylinder od środka fotke podesłał .

ktm_Martin_sx_125
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 106
Rejestracja: pt, 26 gru 2008, 10:48
Motocykl: Yamaha yz250f' 08
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Tuczno
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: HONDA CR 125 - PRZERYWA NA WYSOKICH OBROTACH

Post autor: ktm_Martin_sx_125 » sob, 4 lip 2009, 19:49

Ale tłok i tak zaraz będziesz musiał zmieniać, razem z tuleją na cylku :wink:

FreaK
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 35
Rejestracja: ndz, 25 maja 2008, 14:04
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: HONDA CR 125 - PRZERYWA NA WYSOKICH OBROTACH

Post autor: FreaK » ndz, 5 lip 2009, 00:11

A na wysokości tej rysy pierścień nie jest przypadkiem zapieczony(tak jakość wygląda na zdjęciu)?

ktm_Martin_sx_125
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 106
Rejestracja: pt, 26 gru 2008, 10:48
Motocykl: Yamaha yz250f' 08
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Tuczno
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: HONDA CR 125 - PRZERYWA NA WYSOKICH OBROTACH

Post autor: ktm_Martin_sx_125 » ndz, 5 lip 2009, 10:43

Zmień lepiej ten tłok zanim ci narobi spustoszenia :lol: w silniku

FreaK
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 35
Rejestracja: ndz, 25 maja 2008, 14:04
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: HONDA CR 125 - PRZERYWA NA WYSOKICH OBROTACH

Post autor: FreaK » ndz, 5 lip 2009, 14:21

Koledze się udało ale ty możesz nie mieć tyle szczęścia :finga: a pierścień jeśli się nie obraca to jest zapieczony i pewnie w tym miejscu jest na równo z tłokiem lub trochę wystaje mam racje?

Mateusz_MX
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1168
Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
Motocykl: EXC 400 '12
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:
Status : Offline

Re: HONDA CR 125 - PRZERYWA NA WYSOKICH OBROTACH

Post autor: Mateusz_MX » ndz, 5 lip 2009, 16:26

To co to za zabytek, że kosztowała 500zł? Dobra zajawa, wziąć starego cross'a i sobie Go wyremontować. Oczywiście, potem przejechać się tylko na tor dla lansu ;)
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"

Gany
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 194
Rejestracja: czw, 2 paź 2008, 17:58
Motocykl: Zx6r
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: HONDA CR 125 - PRZERYWA NA WYSOKICH OBROTACH

Post autor: Gany » ndz, 5 lip 2009, 20:35

Mateusz_MX pisze:To co to za zabytek, że kosztowała 500zł? Dobra zajawa, wziąć starego cross'a i sobie Go wyremontować. Oczywiście, potem przejechać się tylko na tor dla lansu ;)
faktycznie lans człowieku ...jak ja nie lubię głąbów...."I LOVE YAMAHA" ....hahahha
Patriic ,powodzenia stary kupiles naprawde tanio tego sprzęta ..wlozysz w niego troszki kasy i bedziesz mial swietnie przygotowaną maszyne za mniej kasy niz niektórzy płacą za sam remont :)Pozdrawiam
Import motocykli z Danii ! Pewne motocykle z pewną historią na zamówienie ! Duzo czesci zamiennych oraz gratisy.Tel 0048 514 245 135 www.moto-cross.eu < szukasz motocykla ? wypełnij formularz-sprowadzimy go dla Ciebie ! bez zaliczek, bez wpłat !

Mateusz_MX
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1168
Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
Motocykl: EXC 400 '12
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:
Status : Offline

Re: HONDA CR 125 - PRZERYWA NA WYSOKICH OBROTACH

Post autor: Mateusz_MX » ndz, 5 lip 2009, 20:52

Nie zrozumieliście mnie chłopaki. Myślałem, że motocykl jest z przedziału >90. I nie kłóćmy się ;)
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"

Gany
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 194
Rejestracja: czw, 2 paź 2008, 17:58
Motocykl: Zx6r
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: HONDA CR 125 - PRZERYWA NA WYSOKICH OBROTACH

Post autor: Gany » ndz, 5 lip 2009, 20:55

Mateusz_MX pisze:Nie zrozumieliście mnie chłopaki. Myślałem, że motocykl jest z przedziału >90. I nie kłóćmy się ;)
Noo...wybaczam :) bo faktycznie mozna sie pomylic jak ci ktos powie ze kupił crossa za 500zł hehe
Import motocykli z Danii ! Pewne motocykle z pewną historią na zamówienie ! Duzo czesci zamiennych oraz gratisy.Tel 0048 514 245 135 www.moto-cross.eu < szukasz motocykla ? wypełnij formularz-sprowadzimy go dla Ciebie ! bez zaliczek, bez wpłat !

Adziowy
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 49
Rejestracja: czw, 18 wrz 2008, 14:56
Motocykl: Honda Cr 125, Suzuki LTZ 400
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: HONDA CR 125 - PRZERYWA NA WYSOKICH OBROTACH

Post autor: Adziowy » pn, 6 lip 2009, 18:48

Kto kombinuje ten zyje :P I tak jest prawidłowo :) Trzeba sobie radzić :P

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”