HONDA CR 125 - PRZERYWA NA WYSOKICH OBROTACH [ROZWIĄZANY]
HONDA CR 125 - PRZERYWA NA WYSOKICH OBROTACH
Witam, jestem nowy na forum proszę o wyrozumiałość.
Mianowicie problem tego typu: Moja Honda cr 125 z 94 odpala bez problemu podczas jazdy nei wkreca sie tak jak powinna pierdzi(przerywa nie ma takiej mocy) z góry mówie że to nie tłok.
Honda CR 125 - 1994r. - przerywa na wysokich obrotach. na jałowym biegu ładnie się wkręca.
osłabła. gdy jadę jest polowa mocy, wątpie żeby to był tłok. Proszę o pomoc. Oczywiscie swiece zmieniłem paliwo dochodzi.
Prosze o pomoc
Ps. swiece zmienione paliwo dochodzi.
Mianowicie problem tego typu: Moja Honda cr 125 z 94 odpala bez problemu podczas jazdy nei wkreca sie tak jak powinna pierdzi(przerywa nie ma takiej mocy) z góry mówie że to nie tłok.
Honda CR 125 - 1994r. - przerywa na wysokich obrotach. na jałowym biegu ładnie się wkręca.
osłabła. gdy jadę jest polowa mocy, wątpie żeby to był tłok. Proszę o pomoc. Oczywiscie swiece zmieniłem paliwo dochodzi.
Prosze o pomoc
Ps. swiece zmienione paliwo dochodzi.
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1168
- Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
- Motocykl: EXC 400 '12
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: HONDA CR 125 - PRZERYWA NA WYSOKICH OBROTACH
Witaj,
A jaki kolor ma ta świeca po jeździe? Możliwe, że trzeba ustawić odpowiednio gaźnik. Może też być, że poziom iglicy jest zły, dostaje wtedy za mało paliwa na wyższych obrotach.
Pozdrawiam,
Mateusz_MX
A jaki kolor ma ta świeca po jeździe? Możliwe, że trzeba ustawić odpowiednio gaźnik. Może też być, że poziom iglicy jest zły, dostaje wtedy za mało paliwa na wyższych obrotach.
Pozdrawiam,
Mateusz_MX
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"
Re: HONDA CR 125 - PRZERYWA NA WYSOKICH OBROTACH
No tak ale 2 dni temu jeździłem nie ryjąc nic przy iglicy. świeca jest czarna.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 317
- Rejestracja: śr, 29 sie 2007, 23:38
- Motocykl: Motobi Wilga 65/50 ;)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Prabuty
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: HONDA CR 125 - PRZERYWA NA WYSOKICH OBROTACH
miałem podobnie w CR'ce i winny był zawór wydechowy... trzeba było dziada ustawić odpowiednio.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 37
- Rejestracja: czw, 13 lis 2008, 16:01
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: HONDA CR 125 - PRZERYWA NA WYSOKICH OBROTACH
jeśli świeca jest czarna to mieszanka jest za bogataSobek pisze:No tak ale 2 dni temu jeździłem nie ryjąc nic przy iglicy. świeca jest czarna.
Re: HONDA CR 125 - PRZERYWA NA WYSOKICH OBROTACH
Zawór wydechowy przestawi sie tak sam z siebie?
Przepraszam za te głupie pytania ale jestem nowy.
Na czym polega regulacja zaworu wydechowego? - odkrecam tą "kape" od cylindra i co tam robie?
Pozdrawiam zielorz
Przepraszam za te głupie pytania ale jestem nowy.
Na czym polega regulacja zaworu wydechowego? - odkrecam tą "kape" od cylindra i co tam robie?
Pozdrawiam zielorz
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1168
- Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
- Motocykl: EXC 400 '12
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: HONDA CR 125 - PRZERYWA NA WYSOKICH OBROTACH
Wg. mnie tego się nie reguluje. Jeżeli jest stary i posiada luzy to się go wymienia.
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 317
- Rejestracja: śr, 29 sie 2007, 23:38
- Motocykl: Motobi Wilga 65/50 ;)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Prabuty
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: HONDA CR 125 - PRZERYWA NA WYSOKICH OBROTACH
a w CR'ce sie reguluje dziada :] bo są nawet tam 2 zaworki... i jak kupilem motor to nie wiem czemu ale byly kompletnie rozregulowane!! jeden byl troche otwarty cały czas a drugi luźno latał, że sie nie otwierał do końca... ustawiłem tak, że ostwierały sie jednocześnie i nie ten motor odrazu
-
- Mistrz prostej
- Posty: 93
- Rejestracja: pn, 21 maja 2007, 09:52
- Motocykl: RM250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Kamieniec Wrocławski
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: HONDA CR 125 - PRZERYWA NA WYSOKICH OBROTACH
Ale jest czarna i sucha czy czarna i zaolejona? Jeżeli czarna sucha może to być wina:Sobek pisze:No tak ale 2 dni temu jeździłem nie ryjąc nic przy iglicy. świeca jest czarna.
1. złej regulacji gaźnika-było dobrze więc małe prawdopodobieństwo
2. niewłaściwa ciepłota świecy- wymieniałeś
3. zanieczyszczony filtr powietrza- nic o nim nie piszesz?
4. źle ustawiony zapłon- mało prawdopodobne żeby się sam przestawił
Czarna mokra świeca:
1. zużycie elementów układu tłokowego
2. przedostawanie się cieczy chłodzącej do cylindra-problemy z uruchamianiem
3. niewłaściwa mieszanka
W tej chwili takie rzeczy przychodzą mi do głowy. A może jakieś paliwo do dupy zalałeś, bo z tym to u nas różnie
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 23
- Rejestracja: ndz, 18 mar 2007, 19:17
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: HONDA CR 125 - PRZERYWA NA WYSOKICH OBROTACH
Kup nową świecę i wymień, jeśli to nie to to przynajmniej będziesz miał zapasową.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 1173
- Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
- Motocykl: YZF250, KXF250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
- Podziękował: 3 razy
- Podziękowania: 3 razy
- Status : Offline
Re: HONDA CR 125 - PRZERYWA NA WYSOKICH OBROTACH
przyczyna leży w zaworze wydechowym.
1. zatarly sie w prowadnicach -brak odpowiedniego smarowania (mieszanka1:40 lub1:50), zaolejone ,wyschniety olej nagar nie pozwala odpowiednio pracowac zaworom w prowadnicach.
Zdjąc boczne dekielki , po prawej zdjąc cięgło steujące . sprawdziść ręcznie czy te suwaki wysuwaja sie , sprawdzić czy samo ciegło ma luz -pracuje góra dół ,założyć cięgło, uruchomic silnik , energicznie dodawać gazu i obserwować zawory po obu stronach , po dodaniu gazu powinny sie wysuwać na zewnątrz.
2 ciegło sterowania zaworem założone żle ( przewarznie tak sie dzieje po zdjęciu dużego dekla od sprzęgła i potem nieodpowiednim zalożeniu )
Zdjąc duży dekiel, ciegło przed montażem ustawić tak żeby było skierowane na górną część gumki zaślepiającej otwór w deklu i wtedy nasuwać na tulejki
3. uszkodzony regulator obrotów sterujący cieglem.
naprawa tylko przez fachowca lub wymiana na nowy
4 bardzo zużyte łożyska pod reglatorem (2szt. 608 po 5zł)
wymiana nie skomplikowana ale potrzebna spawarka żeby wyjąc z kartera małe łożysko
przy okazji należy wymienić również łożysko od pompy wodnej ( demontaż jak wyżej )
5 dochodzi regulacja jak pisał pytlar
powodzenia
1. zatarly sie w prowadnicach -brak odpowiedniego smarowania (mieszanka1:40 lub1:50), zaolejone ,wyschniety olej nagar nie pozwala odpowiednio pracowac zaworom w prowadnicach.
Zdjąc boczne dekielki , po prawej zdjąc cięgło steujące . sprawdziść ręcznie czy te suwaki wysuwaja sie , sprawdzić czy samo ciegło ma luz -pracuje góra dół ,założyć cięgło, uruchomic silnik , energicznie dodawać gazu i obserwować zawory po obu stronach , po dodaniu gazu powinny sie wysuwać na zewnątrz.
2 ciegło sterowania zaworem założone żle ( przewarznie tak sie dzieje po zdjęciu dużego dekla od sprzęgła i potem nieodpowiednim zalożeniu )
Zdjąc duży dekiel, ciegło przed montażem ustawić tak żeby było skierowane na górną część gumki zaślepiającej otwór w deklu i wtedy nasuwać na tulejki
3. uszkodzony regulator obrotów sterujący cieglem.
naprawa tylko przez fachowca lub wymiana na nowy
4 bardzo zużyte łożyska pod reglatorem (2szt. 608 po 5zł)
wymiana nie skomplikowana ale potrzebna spawarka żeby wyjąc z kartera małe łożysko
przy okazji należy wymienić również łożysko od pompy wodnej ( demontaż jak wyżej )
5 dochodzi regulacja jak pisał pytlar
powodzenia