rm 250 2003 brak niskich obrotow
-
Autor tematukl06g12
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 45
- Rejestracja: pt, 20 mar 2009, 18:34
- Motocykl: Cr125'05
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
rm 250 2003 brak niskich obrotow
Witam,
Kupilem RM 250 z 2003r poprzedni właściciel mówił ze remont sezon temu był. Jest to moja 1 crosowa wiec za bardzo jej nie kręcę. Mam taki problem gdy puszcze gaz motor gaśnie gdy wbije bieg i trzymam sprzęgło puszcze gaz no i gaśnie. Chodziło wszystko ok kompresje ma dobra jedyne co to coś dziwnie klekocze w silniku tak jak zawory w 4t a gdy już się ruszy to tak jak by luz na korbie metaliczny dźwięk. W czasie jazdy zaczął straszliwie dymić ostygł trochę i przestał ale wtedy już się coś przestawiło i tak nie ma niskich obrotów. Filtr powietrza czyściłem dzień przed jazda.
A jeszcze jak moto zgaśnie to słychać takie siorbanie w chłodnicy. Mieszankę leje 1do40-1do50 olej castrola. Czy to już czas zrobić remont (korba,tłok) ile kosztuje to średnio w serwisie poprzedni właściciel mówił ze w granicach 1000zl za same części. Co się mogło stać? Wiem ze remont tak czy tak trzeba będzie zrobić. Moto kupiłem tanio i liczyłem się z naprawą dlatego mam już kasę odłożona. Dodam jeszcze ze moto pali na 1-2 mocne kopy. Ile wynosi średni koszt remontu 250 2t w serwisie ?
Kupilem RM 250 z 2003r poprzedni właściciel mówił ze remont sezon temu był. Jest to moja 1 crosowa wiec za bardzo jej nie kręcę. Mam taki problem gdy puszcze gaz motor gaśnie gdy wbije bieg i trzymam sprzęgło puszcze gaz no i gaśnie. Chodziło wszystko ok kompresje ma dobra jedyne co to coś dziwnie klekocze w silniku tak jak zawory w 4t a gdy już się ruszy to tak jak by luz na korbie metaliczny dźwięk. W czasie jazdy zaczął straszliwie dymić ostygł trochę i przestał ale wtedy już się coś przestawiło i tak nie ma niskich obrotów. Filtr powietrza czyściłem dzień przed jazda.
A jeszcze jak moto zgaśnie to słychać takie siorbanie w chłodnicy. Mieszankę leje 1do40-1do50 olej castrola. Czy to już czas zrobić remont (korba,tłok) ile kosztuje to średnio w serwisie poprzedni właściciel mówił ze w granicach 1000zl za same części. Co się mogło stać? Wiem ze remont tak czy tak trzeba będzie zrobić. Moto kupiłem tanio i liczyłem się z naprawą dlatego mam już kasę odłożona. Dodam jeszcze ze moto pali na 1-2 mocne kopy. Ile wynosi średni koszt remontu 250 2t w serwisie ?
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 251
- Rejestracja: sob, 8 mar 2008, 19:57
- Motocykl: yz125 sx125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: luban-olszyna-mirsk-jelenia gora
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: rm 250 2003 brak niskich obrotow
Suzuki stuki i puki jezeli stuka i puka cos w silniku , problem z uruchomieniem silnika, spadek mocy, to czas eksploatacji maszyny zostal troche przeciagniety dobrze tez jest znac liczbe motogodzin...robocizna zapewne ok 500-700zl