Wielka Buba z yz 125 :<
-
Autor tematupukal
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 4
- Rejestracja: czw, 7 maja 2009, 19:18
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Wielka Buba z yz 125 :<
;( Jadę sobie polem i nagle puf z tłumika pizło nie dał rady jechać to redukcja z 4 na 2 i nic to samo nagle zgasł . Kiedy wrzucam bieg moto idzie normalnie bez sprzęgła a kopniak lata luźno 2 palcami dam rade przesunąć go w dół. Jak odpalam strzela z rury i nie odpala :/. Czy to tłok ? raczej tak ale wole zapytać fachowców. Motor to Yz 125 2000r
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 266
- Rejestracja: pt, 20 mar 2009, 16:42
- Motocykl: ...?
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Wielka Buba z yz 125 :<
Stawiam 99,9% na Tłok i żeby jeszcze była cała powłoka nicasylu i korba nadawała się do użytku razem z łożyskami na wale , ciągaj cylinder i zobacz co się stało.
Jeździj na okrągło, żadnego blokowania kół, narzucania tyłu czy ścinania zakrętów - jeździj ładnie, płynnie, na okrągło, trzymając prędkość a zobaczysz, że zaczniesz jechać szybciej.
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1168
- Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
- Motocykl: EXC 400 '12
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Wielka Buba z yz 125 :<
Mamy efekt zlekceważenia wymiany tłoka na czas. Szykuj teraz ok. 1500zł na remont. Pozdrawiam!
PS. Możliwe, że miałeś więcej szczęścia niż rozumu i poszedł tylko pierścionek. W efekcie utrata kompresji i opisany przez Ciebie problem.
PS. Możliwe, że miałeś więcej szczęścia niż rozumu i poszedł tylko pierścionek. W efekcie utrata kompresji i opisany przez Ciebie problem.
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"
-
Autor tematupukal
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 4
- Rejestracja: czw, 7 maja 2009, 19:18
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Wielka Buba z yz 125 :<
Nie wiedziałem kiedy mi tłok padnie bo kupiłem motor za granicą pisałem do kolesia maile kiedy tłok wymieniał ostatnio ale nie dostałem żadnej odp...A tłok miałem zmieniać za miesiąc a z tym 1500zł to przesadziłeś... szlif 60zł i tłok 350zł i po kłopocie -.-Mateusz_MX pisze:Mamy efekt zlekceważenia wymiany tłoka na czas. Szykuj teraz ok. 1500zł na remont. Pozdrawiam!
PS. Możliwe, że miałeś więcej szczęścia niż rozumu i poszedł tylko pierścionek. W efekcie utrata kompresji i opisany przez Ciebie problem.
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1040
- Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
- Motocykl: Różnie to bywa.
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Wielka Buba z yz 125 :<
Jeśli tak by było(bez uszkodzenia nicasylu) to możesz śmiało grać w Lotka(...)poszedł tylko pierścionek.
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1168
- Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
- Motocykl: EXC 400 '12
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Wielka Buba z yz 125 :<
Myślę, że z kwotą 1500zł nie przesadziłem. Po pierwsze to nicasilu się nie szlifuje (chyba, że tak jak kolega wyżej napisał masz tuleję) tylko nakłada nową warstwę - koszt ok. 600zł-700zł. Tłok 350zł, do wymiany łożyska na wale 200zł i nowa korba - 400zł. Dolicz kupno uszczelek, simmeringów i wyjdzie nawet ponad 1500zł. Pozdrawiam i życzę miłego remontu.
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"