Nowy silnik do Eremki.

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
WLD_Wlodi
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1040
Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
Motocykl: Różnie to bywa.
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Nowy silnik do Eremki.

Post autor: WLD_Wlodi » pn, 4 maja 2009, 18:42

Witam. Kolega jeżdżący na RM 250 04' przeciągnął wymiane tłoka. Ściągnął cylinder i tłok jest w 95234832 częściach, cylinder do spawania i nałożenia nicasylu. Nie wiadomo jak z karterami, ale wał do wymiany(ja tego nie rozbierałem także nie wiem).

Co byście zrobili na miejscu kolegi?? :mrgreen:

Kolega ma takie pomysły:
1. Nowy cylinder, nowy tłok, łożyska, uszczelki, wał.(tylko nie wiadomo jak z tymi karterami)
2. Nowy silnik(lub po remoncie). Przeszukaliśmy cały jebay i nic nie ma:/
3. 7000zł + Uszkodzona RM 250 04 = Honda CR 250 04' z USA, od nowości przejechane 35 motogodzin + kupa części.

Co o tym myslicie?

grayfox
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 878
Rejestracja: pn, 9 cze 2008, 18:05
Motocykl: KXF 250 2006
Styl jazdy: Cross Country
Lokalizacja: Żywiec / Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Nowy silnik do Eremki.

Post autor: grayfox » pn, 4 maja 2009, 19:18

Jeśli poza tą "awarią" wszystko jest sprawne, to wybrałbym opcje nr.1. Za 7tyś można przecież doprowadzić moto do perfekcyjnego stanu i kupić "kupę części" . :D

ecik
VIP
VIP
Posty: 1001
Rejestracja: wt, 24 sty 2006, 10:28
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Nowy silnik do Eremki.

Post autor: ecik » pn, 4 maja 2009, 20:28

Najlepszy wybór to pierwszy - zrobisz i masz wszystko tak jak powinno być.

Starego czterosuwa się NIE OPŁACA kupować. Wątpię, że ta CRF 250 04 ma 35mth od nowości. Przecież to ma 5 lat więc jest to nie możliwe chyba, że stał full czasu. Jak stoi crossówka to też nie dobrze bo się anomalia jakieś dzieją.
5-letni czterosuw to już na żyletki powinien być przerobiony ^^

Jak już czterosuwa kupować to max rocznego, a najlepiej nowego.

Autor tematu
WLD_Wlodi
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1040
Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
Motocykl: Różnie to bywa.
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Nowy silnik do Eremki.

Post autor: WLD_Wlodi » pn, 4 maja 2009, 20:36

ecik pisze:Najlepszy wybór to pierwszy - zrobisz i masz wszystko tak jak powinno być.

Starego czterosuwa się NIE OPŁACA kupować. Wątpię, że ta CRF 250 04 ma 35mth od nowości. Przecież to ma 5 lat więc jest to nie możliwe chyba, że stał full czasu. Jak stoi crossówka to też nie dobrze bo się anomalia jakieś dzieją.
5-letni czterosuw to już na żyletki powinien być przerobiony ^^

Jak już czterosuwa kupować to max rocznego, a najlepiej nowego.
Ecik, to jest CR 250. CR, nie CRF:P

danzel
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 222
Rejestracja: czw, 20 lis 2008, 22:42
Motocykl: minimum jeden
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Nowy silnik do Eremki.

Post autor: danzel » pn, 4 maja 2009, 21:17

ja bym nie robił juz, koszt zblizony do wartosci motocykla
LIDZBARK WARMIŃSKI -
STOLICA MOTOCROSS'u!

ecik
VIP
VIP
Posty: 1001
Rejestracja: wt, 24 sty 2006, 10:28
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Nowy silnik do Eremki.

Post autor: ecik » pn, 4 maja 2009, 21:24

WLD_Wlodi pisze:
ecik pisze:Najlepszy wybór to pierwszy - zrobisz i masz wszystko tak jak powinno być.

Starego czterosuwa się NIE OPŁACA kupować. Wątpię, że ta CRF 250 04 ma 35mth od nowości. Przecież to ma 5 lat więc jest to nie możliwe chyba, że stał full czasu. Jak stoi crossówka to też nie dobrze bo się anomalia jakieś dzieją.
5-letni czterosuw to już na żyletki powinien być przerobiony ^^

Jak już czterosuwa kupować to max rocznego, a najlepiej nowego.
Ecik, to jest CR 250. CR, nie CRF:P

Ups :D Sorry hehe.

To może jednak opcja nr. 3
Tylko pytanie czy ktoś kupi RM 250 uszkodzoną? I za jaką kase.

Autor tematu
WLD_Wlodi
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1040
Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
Motocykl: Różnie to bywa.
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Nowy silnik do Eremki.

Post autor: WLD_Wlodi » pn, 4 maja 2009, 21:43

ecik pisze:
WLD_Wlodi pisze:
ecik pisze:Najlepszy wybór to pierwszy - zrobisz i masz wszystko tak jak powinno być.

Starego czterosuwa się NIE OPŁACA kupować. Wątpię, że ta CRF 250 04 ma 35mth od nowości. Przecież to ma 5 lat więc jest to nie możliwe chyba, że stał full czasu. Jak stoi crossówka to też nie dobrze bo się anomalia jakieś dzieją.
5-letni czterosuw to już na żyletki powinien być przerobiony ^^

Jak już czterosuwa kupować to max rocznego, a najlepiej nowego.
Ecik, to jest CR 250. CR, nie CRF:P

Ups :D Sorry hehe.

To może jednak opcja nr. 3
Tylko pytanie czy ktoś kupi RM 250 uszkodzoną? I za jaką kase.

To jest moto Kellera, który jeździ ze mną na tor jak coś(pewnie się domyśliłeś) :)

Więc ta RMka stoi teraz u jednego zawodnika w Gorzowie WLKP, który jeździ w Mistrzostwach Polski(jest w drugiej dziesiątce bodajże). No i powiedział że Keller dokłada 7 tys, zostawia RMke i wyjeżdża świeżą CRką.

Ale za remont z robocizną wychodzi 2500-3000zł, RMka jeżdżąca była warta +-7 tys zł.


Okazało się że wał jest dobry, kartery dobre, tylko korba do wymiany + cylinder + tłok. Także kolega skorzysta z opcji pierwszej :) Pozdro :)

milek
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 99
Rejestracja: czw, 23 kwie 2009, 20:00
Motocykl: Suzuki RM 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: zach-pom
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Nowy silnik do Eremki.

Post autor: milek » wt, 5 maja 2009, 15:28

Wersja numer 3 wydaję się najbardziej odpowiednia - przynajmniej jak dla mnie :P
SUZUKI - Way of Life!

ecik
VIP
VIP
Posty: 1001
Rejestracja: wt, 24 sty 2006, 10:28
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Nowy silnik do Eremki.

Post autor: ecik » wt, 5 maja 2009, 23:03

Pierwsza i tak najpewniejsza. Zrobisz i przynajmniej jeździsz pewnym motocyklem.

woytas
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 182
Rejestracja: śr, 12 gru 2007, 19:55
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Góra Kalwaria
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Nowy silnik do Eremki.

Post autor: woytas » śr, 6 maja 2009, 19:42

jezeli mowa o nowych karterach to zapomnij ze zmiescisz sie w cenie 7.000tys zl za ten remont....
MX Góra Kalwaria/zapraszamy

Autor tematu
WLD_Wlodi
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1040
Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
Motocykl: Różnie to bywa.
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Nowy silnik do Eremki.

Post autor: WLD_Wlodi » śr, 6 maja 2009, 20:13

woytas pisze:jezeli mowa o nowych karterach to zapomnij ze zmiescisz sie w cenie 7.000tys zl za ten remont....
Kartery na szczęście całe :]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”