Husqvarna TE 610 brak iskry

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
krzakx
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 74
Rejestracja: wt, 7 paź 2008, 18:27
Motocykl: Huska TE 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: www.endurox.pl
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Husqvarna TE 610 brak iskry

Post autor: krzakx » pn, 27 kwie 2009, 16:20

Witam,
Czy macie jakis pomysl na brak iskry w huski TE 610 ? Znajomy, mowi ze problem moze rozwiazac nowa cewka zaplonowa. (mysle nad zakupem sprawnej uzywanej)
Iskry po prostu nie ma :| Motor stal przez zime.
...............
Gulf One Mile at a Time

Grzechu_MX
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 304
Rejestracja: wt, 18 wrz 2007, 17:01
Motocykl: Na razie nie ma
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Husqvarna TE 610 brak iskry

Post autor: Grzechu_MX » pn, 27 kwie 2009, 21:33

Nowa świeca :D
Moto sprzedane, zbieram kasę na następne.

WLD_Wlodi
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1040
Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
Motocykl: Różnie to bywa.
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Husqvarna TE 610 brak iskry

Post autor: WLD_Wlodi » pn, 27 kwie 2009, 22:27

Nowy przewód WN :mrgreen: Nowa Fajka.



A gdzie stało moto? Być może masz zawilgocony moduł.

Autor tematu
krzakx
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 74
Rejestracja: wt, 7 paź 2008, 18:27
Motocykl: Huska TE 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: www.endurox.pl
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Husqvarna TE 610 brak iskry

Post autor: krzakx » wt, 28 kwie 2009, 20:54

Czyli co ? cewka odpada ?
...............
Gulf One Mile at a Time

grestr
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 68
Rejestracja: ndz, 19 lis 2006, 14:51
Motocykl: Honda XR600R
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Gliwice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Husqvarna TE 610 brak iskry

Post autor: grestr » śr, 20 maja 2009, 15:36

Witam,
miłem to samo w swojej te 610 z 93' i niestety musiałem wymienić cewkomoduł.
Ale nim do tego doszedłem trzeba było spr. oczywiscie jak koledzy radzą świecę, fajke, przewód
wysok. napięcia, jeżeli te są ok , pozostaje pradnica i cewkomoduł.
W prądnicy nalezy chyba jeżeli dobrze pamiętam, pomierzyć oporność - mi zrobił to mechanik.
Niestety te elementy sa strasznie drogie dlatego polecam ebay.de - ja tam kupowałem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”