RMZ 250 2006r. - kapitalny remont a jednak nie to samo????

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
czesio
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 10
Rejestracja: śr, 31 gru 2008, 16:58
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

RMZ 250 2006r. - kapitalny remont a jednak nie to samo????

Post autor: czesio » śr, 15 kwie 2009, 20:34

Witam sprzet przeszedl generalny zimowy remont ( rmz 250 2006r )wymienilem praktyczynie wszystko czyli tak :
-tłok vertex
-kompletnie nowy cylinder
-nowa korba
-wszystkie lozyska
-oraz uszczelniacze
-łancuch rozrzadu
-swieca ,oleje, filtry
(zawory w dobrym stanie wiec nie byly wymieniane , nie bylo widac zadnych przebarwien na powierzchni styku głowica zawor , luzy sa pod stala kontrola ustawiane do gornej granicy czyli 0,15 ssacy oraz o,22 wydech )

Kiedy motor byl sfiezo po kupnie praktycznie jako nowy spokojnie starowal na starcie z drugiego biegu bez zadnego ale , mial bardzo dobry dul , palil wzorowo na cieplo czy zimno po glebie tak samo.

Teraz po kapitalce na 2 biegu przy nizszych obrotach dalikatnie przymula ,na 3 biegu niechce isc na kolo , na zimno pali dobrze ale na cieplo juz gorzej ,a po glebie wogole dopiero po pchnieciu odrazu zaskakuje.

W czym moze tkwic szkopuł ???? wszystko jest w pozadku ( rozrzad prawidłowo) na luzie bardzo ladnie wkreca sie na obroty bez przymulania.

Nie mam innej rmz do porownania ,ale przy starcie w konfrontacji z ktm sxf 250 2008 ( wydech akrapowic moj serja) jestem pierwszy .
Jednak podczas jazdy brakuje mi troche mocy.
Czy ustawienie luzow zaworowych na dolna granice poprawi sprawe????
Bede wdzieczny za sugestie pozdrawiam.

Grzechu_MX
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 304
Rejestracja: wt, 18 wrz 2007, 17:01
Motocykl: Na razie nie ma
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: RMZ 250 2006r. - kapitalny remont a jednak nie to samo????

Post autor: Grzechu_MX » śr, 15 kwie 2009, 21:27

Czyli ogołnie moto bylo przed remontem mocnejsze??

Przyczyną może być źle dobrany tłok, za mało luzu.
Moto sprzedane, zbieram kasę na następne.

Autor tematu
czesio
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 10
Rejestracja: śr, 31 gru 2008, 16:58
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: RMZ 250 2006r. - kapitalny remont a jednak nie to samo????

Post autor: czesio » śr, 15 kwie 2009, 21:45

Kiedys wczesniej tak ale potem w miare czasu slabla , przynajmniej tak to odczuwalem az w kacu sie zepsula ( siadla korba )
tlok pasowany pod cylinder u jaromina na 0,05 wiec odrzucam mozliwosc ze zrobili cos nie tak ( znaja sie na zeczy), wal tez u nich robiony .

plazgut
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 454
Rejestracja: ndz, 9 wrz 2007, 00:33
Motocykl: CRF250R '06
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Sulechów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: RMZ 250 2006r. - kapitalny remont a jednak nie to samo????

Post autor: plazgut » śr, 15 kwie 2009, 23:53

Może zły dobór mieszanki? Spojrzyj na gaźnik.
Obecnie: CRF250R '06, BMW K100RS, K-750
Było: Komarek :), Honda MTX 80, CR125 '97, YZ250F '03, CX500, Maico 250

Autor tematu
czesio
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 10
Rejestracja: śr, 31 gru 2008, 16:58
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: RMZ 250 2006r. - kapitalny remont a jednak nie to samo????

Post autor: czesio » czw, 16 kwie 2009, 20:07

podnosilem iglice do gory na maksa to bylo gozej (na poczatku byla na 3 miescu od gory) ogolnie w gazniku nigdy nie bylo grzebane , ale go kontrolnie przeczyscilem. Teraz iglice dalem na sam dol czyli najmniej paliwa to wydaje mi sie ze troche lepiej pali na cieplo ale znowu jest raczej ciut slabsza to dalej nie to.
Gaznik nigdy nie byl rozkrecany ale kontolnie go teraz przeczyscilem
podnosilem iglice na maksa ( maks paliwa ) to bylo gorzej
tera opuscilem iglice na sam dul chyba lepiej na cielo pali ale z moca chyba troche gorzej.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”