Nie wkręcanie się...

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Nie wkręcanie się...

Post autor: Isbi » pt, 11 sie 2006, 21:55

Dobra mam następny problem :lol: otuż jak zmienie komin na przelotówke to jak pojeżdze tak dłużej to mam takie coś że z wyższego biegu dodam maxa to on się nie wkręci tylko zostanie tak w polowie obrotow i nie puści go przez chwile, a jak go puści i wejdzie wyżej to idzie jak torpeda... Na oryginalnym tlumiku się tak nie dzieje czy to jest wina dyszy???

P.S. Nie jestem pewny czy to nie jest wina jakiegoś lipnego paliwa bo jak mi się tak działo to zatankowałem na jakimś odludziu, a jak wróciłem do domu to musiałem zmienić kominek bo mi wate wypaliło i był głośny (wata jakaś z kominka czy cos takiego :lol:).
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

Hanson
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 27
Rejestracja: śr, 9 lis 2005, 23:17
Motocykl: WR400F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Hanson » pt, 18 sie 2006, 19:12

To nie jest wina dyszy...tylko tłumika!!! :P Nie poprawiaj fabryki i już po problemie. :D

crossrider
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 131
Rejestracja: czw, 29 cze 2006, 11:04
Motocykl: rm125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: xxx
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: crossrider » pt, 18 sie 2006, 22:44

Ja w swojej RM125 (94r) też tak mam... Jak jadę na 4 biegu (i wyżej) na małych i średnich obrotach i jak ostro odkręce gaz to się tak przez 3 sekundy rozpędza powoli, (można to porównać do jazdy na naszej kochanej polskiej WSK :twisted: ) a później jak załapie 3/4 obrotów to za przeproszeniem "ucieka z pod dupci" że trudno kierownice utrzymać i nie ma różnicy czy to 4 bieg czy 6. :D

kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » pt, 18 sie 2006, 22:58

To jest normalne w setce ---> dajesz gazu... nic a potem jak wejdzie właśnie na 3/4 obrotów to dostaje mega kopa. :wink:
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

Autor tematu
Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » pt, 18 sie 2006, 23:21

To nie jest normalne... Kupił kumpel teraz SX 125 i tak nie jest i wymiotka na maxa, a co do mojego tłumika to jest wyczynowy DOMA Racing, a nie samoróbka. Teraz to mi to w sumie zwisa bo pozmieniałem dysze w gaźniku tłumik na cichy (ojciec mi nie pozwala domy) i przeczyściłem gaźnik i moto chodzi jak złotko. :wink:
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”