Strona 2 z 2

Re: KTM 250 SXF - UTRZYMANIE

: wt, 2 cze 2009, 18:16
autor: ecik
Tylko Wlodi zauważ, że taka 250 4T jest mniej wyżyłowana bo z pojemności 250 masz zaledwie 2-3 konie więcej od 125 w 2T. Na to też należy zwrócić uwagę więc jednak 1 zbiornik w 250 4T może się równać 1 zbiornikowi 125 2T.

Re: KTM 250 SXF - UTRZYMANIE

: wt, 2 cze 2009, 19:54
autor: WLD_Wlodi
ecik pisze:Tylko Wlodi zauważ, że taka 250 4T jest mniej wyżyłowana bo z pojemności 250 masz zaledwie 2-3 konie więcej od 125 w 2T. Na to też należy zwrócić uwagę więc jednak 1 zbiornik w 250 4T może się równać 1 zbiornikowi 125 2T.
Yhm... Czyli rozumiem że gdy podłącze licznik motogodzin do 2T i 4T, to po wyjeżdżeniu tych 7l paliwa na licznikach(W YZ i YZF)pokaże się podobna wartość?

Re: KTM 250 SXF - UTRZYMANIE

: wt, 2 cze 2009, 20:46
autor: ecik
Pewnie nie ^^.

Re: KTM 250 SXF - UTRZYMANIE

: wt, 2 cze 2009, 21:06
autor: Orlik
Tak z innej beczki. A mianowicie, licznik mierzy impulsy elektryczne przy cewce czy jakos tak ( dobrze pisze?) i teraz tak , czy ilosc impulsów jest wieksza jak sprzet dostaje w dupe czy taka sama jak pyrka na jałowym?? Bo jezeli tak to licznik policzy nam mth tak samo czy pełen gaz czy jałowy. Słyszałem od mechanika ze licznik liczy poprostu czas pracy silnika i traktuje 1mth jak 1h pracy silnika niezaleznie czy full gaz czy pyrkanie. Troche to wszystko dziwne dla mnie i jeszcze nikt do konca tego nie wyjasnił na forum. Moze licznik ma jakis specjalny wzór wzgledem którego przelicza czas pracy?

Re: KTM 250 SXF - UTRZYMANIE

: wt, 2 cze 2009, 21:29
autor: WLD_Wlodi
Orlik pisze:Tak z innej beczki. A mianowicie, licznik mierzy impulsy elektryczne przy cewce czy jakos tak ( dobrze pisze?) i teraz tak , czy ilosc impulsów jest wieksza jak sprzet dostaje w dupe czy taka sama jak pyrka na jałowym?? Bo jezeli tak to licznik policzy nam mth tak samo czy pełen gaz czy jałowy. Słyszałem od mechanika ze licznik liczy poprostu czas pracy silnika i traktuje 1mth jak 1h pracy silnika niezaleznie czy full gaz czy pyrkanie. Troche to wszystko dziwne dla mnie i jeszcze nikt do konca tego nie wyjasnił na forum. Moze licznik ma jakis specjalny wzór wzgledem którego przelicza czas pracy?
Gdzieś na forum był temat o licznikach motogodzin, i tam wszystko było szczególowo opisane, że niektóre liczą tylko czas, przez który moto pracuje, a niektóre mierzą impulsy elektryczne z cewki.

Re: KTM 250 SXF - UTRZYMANIE

: wt, 2 cze 2009, 21:43
autor: pawlo