KTM 250 SXF - UTRZYMANIE
-
- VIP
- Posty: 1001
- Rejestracja: wt, 24 sty 2006, 10:28
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM 250 SXF - UTRZYMANIE
Tylko Wlodi zauważ, że taka 250 4T jest mniej wyżyłowana bo z pojemności 250 masz zaledwie 2-3 konie więcej od 125 w 2T. Na to też należy zwrócić uwagę więc jednak 1 zbiornik w 250 4T może się równać 1 zbiornikowi 125 2T.
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1040
- Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
- Motocykl: Różnie to bywa.
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM 250 SXF - UTRZYMANIE
Yhm... Czyli rozumiem że gdy podłącze licznik motogodzin do 2T i 4T, to po wyjeżdżeniu tych 7l paliwa na licznikach(W YZ i YZF)pokaże się podobna wartość?ecik pisze:Tylko Wlodi zauważ, że taka 250 4T jest mniej wyżyłowana bo z pojemności 250 masz zaledwie 2-3 konie więcej od 125 w 2T. Na to też należy zwrócić uwagę więc jednak 1 zbiornik w 250 4T może się równać 1 zbiornikowi 125 2T.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 60
- Rejestracja: czw, 3 sty 2008, 13:33
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM 250 SXF - UTRZYMANIE
Tak z innej beczki. A mianowicie, licznik mierzy impulsy elektryczne przy cewce czy jakos tak ( dobrze pisze?) i teraz tak , czy ilosc impulsów jest wieksza jak sprzet dostaje w dupe czy taka sama jak pyrka na jałowym?? Bo jezeli tak to licznik policzy nam mth tak samo czy pełen gaz czy jałowy. Słyszałem od mechanika ze licznik liczy poprostu czas pracy silnika i traktuje 1mth jak 1h pracy silnika niezaleznie czy full gaz czy pyrkanie. Troche to wszystko dziwne dla mnie i jeszcze nikt do konca tego nie wyjasnił na forum. Moze licznik ma jakis specjalny wzór wzgledem którego przelicza czas pracy?
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1040
- Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
- Motocykl: Różnie to bywa.
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM 250 SXF - UTRZYMANIE
Gdzieś na forum był temat o licznikach motogodzin, i tam wszystko było szczególowo opisane, że niektóre liczą tylko czas, przez który moto pracuje, a niektóre mierzą impulsy elektryczne z cewki.Orlik pisze:Tak z innej beczki. A mianowicie, licznik mierzy impulsy elektryczne przy cewce czy jakos tak ( dobrze pisze?) i teraz tak , czy ilosc impulsów jest wieksza jak sprzet dostaje w dupe czy taka sama jak pyrka na jałowym?? Bo jezeli tak to licznik policzy nam mth tak samo czy pełen gaz czy jałowy. Słyszałem od mechanika ze licznik liczy poprostu czas pracy silnika i traktuje 1mth jak 1h pracy silnika niezaleznie czy full gaz czy pyrkanie. Troche to wszystko dziwne dla mnie i jeszcze nikt do konca tego nie wyjasnił na forum. Moze licznik ma jakis specjalny wzór wzgledem którego przelicza czas pracy?
-
- Mistrz prostej
- Posty: 144
- Rejestracja: śr, 21 maja 2008, 12:12
- Motocykl: GAS GAS TxT 280 pro
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: ok Żywca
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: KTM 250 SXF - UTRZYMANIE
People coming, people going, people born to die, Don't ask me, because I don't know why