Suzuki rm250 90r problem
-
Autor tematuqraz
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 4
- Rejestracja: pt, 20 mar 2009, 17:07
- Motocykl: Suzuki rm 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Siedlce
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Suzuki rm250 90r problem
Witam jestem nowy na forum
Niedawno kupiłem sobie rm250 z pękniętym cylindrem kupiłem używany cylinder tłok pasował do nowego cylindra, poskładałem wszystko jak należy zalałem benzyny odpalił bez problemu na drugi dzień podczas jazdy zgasł bo zabrakło benzyny, kupiłem i zalałem mu po korek wachy, z kopniaka nie chciał załapać wiec próbowałem odpalić go z popychu ale też nie załapał wiec zawołałem brata żeby mnie pociągnoł swoim motorem. Ciągneliśmy go około 200 metrów w końcu odpalił odczepiłem linkę ruszyłem przejechałem kawałek i motor zgasł tak jak by zabrakło benzyny i tak w kółko :/ chodź czyściłem gaźnik nie pomogło, zdjąłem głowice bo myślałem że na uszczelce cieknie płyn z chłodnicy ale wszystko było ok. i znowu podczas holowania motor odpalił przejechałem kawałek i zgasł a jak wrzuciłem bieg żeby go popchnąć motor stracił kompresję tak jak by świeca była wykręcona sprawdziłem ale ze świecą było wszystko ok. no i nie wiem co mu może dolegać ](*,) proszę was o pomoc w tej sprawie....
Niedawno kupiłem sobie rm250 z pękniętym cylindrem kupiłem używany cylinder tłok pasował do nowego cylindra, poskładałem wszystko jak należy zalałem benzyny odpalił bez problemu na drugi dzień podczas jazdy zgasł bo zabrakło benzyny, kupiłem i zalałem mu po korek wachy, z kopniaka nie chciał załapać wiec próbowałem odpalić go z popychu ale też nie załapał wiec zawołałem brata żeby mnie pociągnoł swoim motorem. Ciągneliśmy go około 200 metrów w końcu odpalił odczepiłem linkę ruszyłem przejechałem kawałek i motor zgasł tak jak by zabrakło benzyny i tak w kółko :/ chodź czyściłem gaźnik nie pomogło, zdjąłem głowice bo myślałem że na uszczelce cieknie płyn z chłodnicy ale wszystko było ok. i znowu podczas holowania motor odpalił przejechałem kawałek i zgasł a jak wrzuciłem bieg żeby go popchnąć motor stracił kompresję tak jak by świeca była wykręcona sprawdziłem ale ze świecą było wszystko ok. no i nie wiem co mu może dolegać ](*,) proszę was o pomoc w tej sprawie....
RM 250
-
- Mistrz prostej
- Posty: 68
- Rejestracja: pt, 1 sie 2008, 10:28
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Suzuki rm250 90r problem
jeżeli streacił kompresję to raczej pierscionek pękł. |Na jakiej podstawie stwierdziłeś ,że tłok pasował do tego cylindra co kupiłeś?? Mierzyłeś go średnicówką, mikrometrem czy na oko. Jeżeli nikt ci tego tak nie pomierzył to właśnie ze złego dopasowania mógł pójść pierścień.Ściągnij cylinder i zerknij jak to wygląda i daj to komuś kto ma pojęcie o takim mierzeniu i niech pomierzy wszystko dokładnie jak trzeba nie chonuje cylinder i niech dobierze odpowiedzni tłok pozdrawiam
-
Autor tematuqraz
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 4
- Rejestracja: pt, 20 mar 2009, 17:07
- Motocykl: Suzuki rm 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Siedlce
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Suzuki rm250 90r problem
własnie mierzyłem tłok i cylinder sówmiarką, stary i nowy cylinder miał taką samą średnicę
RM 250
-
Autor tematuqraz
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 4
- Rejestracja: pt, 20 mar 2009, 17:07
- Motocykl: Suzuki rm 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Siedlce
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Suzuki rm250 90r problem
mierzyłem średnicówką oba cylindry i miały taki sam rozmiar.buli pisze:jeżeli streacił kompresję to raczej pierscionek pękł. |Na jakiej podstawie stwierdziłeś ,że tłok pasował do tego cylindra co kupiłeś?? Mierzyłeś go średnicówką, mikrometrem czy na oko. Jeżeli nikt ci tego tak nie pomierzył to właśnie ze złego dopasowania mógł pójść pierścień.Ściągnij cylinder i zerknij jak to wygląda i daj to komuś kto ma pojęcie o takim mierzeniu i niech pomierzy wszystko dokładnie jak trzeba nie chonuje cylinder i niech dobierze odpowiedzni tłok pozdrawiam
motorem jeździłem dwa dni i chodził bez zarzutu potem zabrakło mi paliwa a jak następnego dnia wlałem mu wachy a po odpaleniu przejeżdżałem kilkanaście metrów i gasł...
RM 250
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 1173
- Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
- Motocykl: YZF250, KXF250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
- Podziękował: 3 razy
- Podziękowania: 3 razy
- Status : Offline
Re: Suzuki rm250 90r problem
Przykro mi ale w rocznikach 89-95 cylindry były juz na nikasilu, tak ze żaden szlif nie wchodzi w rachubę a pierścionki są stalowe a nie jak w wsk'ach żeliwne.buli pisze:jeżeli streacił kompresję to raczej pierscionek pękł. |Na jakiej podstawie stwierdziłeś ,że tłok pasował do tego cylindra co kupiłeś?? Mierzyłeś go średnicówką, mikrometrem czy na oko. Jeżeli nikt ci tego tak nie pomierzył to właśnie ze złego dopasowania mógł pójść pierścień.Ściągnij cylinder i zerknij jak to wygląda i daj to komuś kto ma pojęcie o takim mierzeniu i niech pomierzy wszystko dokładnie jak trzeba nie chonuje cylinder i niech dobierze odpowiedzni tłok pozdrawiam
a w tej konkretnej sprawie trzeba jeszce raz zdjąc ale cały cylinder i wszystko przejrzec jeszcze raz. a swiecę mieniałes ?
-
Autor tematuqraz
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 4
- Rejestracja: pt, 20 mar 2009, 17:07
- Motocykl: Suzuki rm 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Siedlce
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Suzuki rm250 90r problem
Jak mu tak odwaliło to byłem tak wkurzony ze walnąłem go w kont i zostawiłem...amator pisze: a w tej konkretnej sprawie trzeba jeszce raz zdjąc ale cały cylinder i wszystko przejrzec jeszcze raz. a swiecę mieniałes ?
Może dzisiaj trochę przy nim posiedzę i przejrzę wszystko jeszcze raz dokładnie.
RM 250