Yamaha YZ250F - Strzelanie w tłumik przy hamowaniu silnikiem
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 406
- Rejestracja: pt, 20 lut 2009, 17:43
- Motocykl: niebieski 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: > okolice Kielc <
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Yamaha YZ250F - Strzelanie w tłumik przy hamowaniu silnikiem
ja teraz mam taki problem i nie wiem czy sie tym przejmowac czy nie w sumie to mi sie to nawet bardzo podoba ale jak puszcze gaz na dosc niskich obrotach to wali jak z armaty na pol miejscowosci... sprzet chodzi jak trzeba zbiera sie i ciagnie dobrze podczas jazdy nic sie nie dzieje dopiero jak puszcze gaz to wali ladych pare strzalow... delikatnie wczesniej pukal ale nie az tak... stalo sie to po wymianie tloka i wlozeniu waty do wydechu ktorej nie mial. Tam kolega napisal ze to moze byc spowodowane malo iloscia mieszanki a moj sprzet dostaje jej bardzo malo jak puszcze gaz wiec moze to dlatego <mysli>Tomski_01 pisze:normalka. Mozna korygowac gaznikiem ale nie ma sensu jak wam nie przeszkadza.
I think I can fly! MX it's my life <3
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 280
- Rejestracja: czw, 26 kwie 2007, 22:19
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Częstochowa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Yamaha YZ250F - Strzelanie w tłumik przy hamowaniu silnikiem
chyba za bogata mieszankarenner250 pisze:ja teraz mam taki problem i nie wiem czy sie tym przejmowac czy nie w sumie to mi sie to nawet bardzo podoba ale jak puszcze gaz na dosc niskich obrotach to wali jak z armaty na pol miejscowosci... sprzet chodzi jak trzeba zbiera sie i ciagnie dobrze podczas jazdy nic sie nie dzieje dopiero jak puszcze gaz to wali ladych pare strzalow... delikatnie wczesniej pukal ale nie az tak... stalo sie to po wymianie tloka i wlozeniu waty do wydechu ktorej nie mial. Tam kolega napisal ze to moze byc spowodowane malo iloscia mieszanki a moj sprzet dostaje jej bardzo malo jak puszcze gaz wiec moze to dlatego <mysli>Tomski_01 pisze:normalka. Mozna korygowac gaznikiem ale nie ma sensu jak wam nie przeszkadza.
Yamaha YZ-F 250 2002, 2006LE, 2008, 2009.
Kawasaki KX-F 250 2008, 2010, 2012.
Suzuki RM-Z 250 2011.
KTM SX-F 250 2008, 2010, 2011.
KTM EXC 450 2012.
Kawasaki KX-F 250 2008, 2010, 2012.
Suzuki RM-Z 250 2011.
KTM SX-F 250 2008, 2010, 2011.
KTM EXC 450 2012.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 343
- Rejestracja: wt, 9 mar 2010, 18:30
- Motocykl: SX 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poznań/Czerwonak
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Status : Offline
Re: Yamaha YZ250F - Strzelanie w tłumik przy hamowaniu silnikiem
U mnie w exc 450 strzela delikatnie tylko po gwaltownym odjeciu jak naprzyklad przeciagne go tak dosyc mocno.
A tak nie ma opcji zeby strzelalo jak z armaty.
Trzeba wyregulowac sklad miesznki.
Mi kolego z firmy zrobil gaznik i jest laleczka teraz.
A tak nie ma opcji zeby strzelalo jak z armaty.
Trzeba wyregulowac sklad miesznki.
Mi kolego z firmy zrobil gaznik i jest laleczka teraz.
W garażu:
KTM SX 125 2t
YAMAHA XJ 600 Diversion
Lucky Star SP 300S
Było:
Kilka rożnych
KTM SX 125 2t
YAMAHA XJ 600 Diversion
Lucky Star SP 300S
Było:
Kilka rożnych
-
- Mistrz prostej
- Posty: 98
- Rejestracja: wt, 7 gru 2010, 17:12
- Motocykl: tm80 yzf 250 cr 250 crf 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: lubelskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Yamaha YZ250F - Strzelanie w tłumik przy hamowaniu silnikiem
mialem to samo tylko ja mój motor zaprowadziłem do fachowca wyregulować zawory i ustało strzelanie, to nie jest normalne poniewaz jeśli bendzie sie ignorowało takie objawy to może powypalać gniazda
-
- Mistrz prostej
- Posty: 77
- Rejestracja: pt, 7 lis 2008, 20:22
- Motocykl: YZ125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: TM
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Yamaha YZ250F - Strzelanie w tłumik przy hamowaniu silnikiem
Strzelanie w tłumik może być normalne podczas gwałtownego hamowania silnikiem jak zamknie się gwałtownie przepustnice...
Lub też zbyt bogata mieszanka paliwowo-powietrzna:
dysza główna paliwa za duża, iglica zbyt wysoko, poziom paliwa za wysoki, coś nie halo ze ssaniem, przytkany lub brudny filtr powietrza/dysza....
Lub też zbyt bogata mieszanka paliwowo-powietrzna:
dysza główna paliwa za duża, iglica zbyt wysoko, poziom paliwa za wysoki, coś nie halo ze ssaniem, przytkany lub brudny filtr powietrza/dysza....