Spóźnione zejscie z obrotów w 4T?

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Spóźnione zejscie z obrotów w 4T?

Post autor: Isbi » śr, 9 sie 2006, 10:53

hmm a wiec tak wczoraj pojezdzilem trochu i po jezdzie zauwazylem ze moto nie schodzi mi odrazu z obrotow.... tj jak dodam lekko gazu to on nie zejdzie odrazu tylko bedzie wyl ...hmmm co to moze byc?? linki gazu sprawdzilem i sa ok ....
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » śr, 9 sie 2006, 14:55

czteropak - to normalne
umnie w yz 426 też nieschodził do końca tj. miał lekko podwyższone obroty i po okolo 20-30sek. schodził już do normalnych 8)
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » śr, 9 sie 2006, 14:57

No ja nie wiem
u mnie normalnie zchodzi z obrotów tak jak i w 2T, za to jak za szybko zchodzi to się przyciera korba.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

zielorz
VIP
VIP
Posty: 892
Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
Motocykl: GSXR 750 K0
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: RASZKÓW
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: zielorz » śr, 9 sie 2006, 22:32

U mnie tez jest normlanie ;) jak puszcze gaz do odrazu sa wolne obroty, wiec to chyba nie normalne.

pozdro

Autor tematu
Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » śr, 9 sie 2006, 23:14

hehehehe kotmx mnie zagieles... tzn ze masz cos zdupcone :lol: :lol: jakby to bylo normalne i dzialo mi sie tak zawsze to bym nie pisal tego posta.. mi normalnie chodzil tylko wczoraj tak samo ni z gruchy ni pietruchy sie zjebalo :shock: ale prawdopodobnie kruciec dolotowy z gaznika do glowicy jutro go zdejme i obadam jak nie to moze jakas dysza sie poluzowala .... :?: bo glowna jest dokrecona a tam jest w srodku jeszcze pare wiec moze..... myslalem ze to linka ale niestety nie...:/
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » czw, 10 sie 2006, 10:06

no niewiem :? mi mechanik mówił że w np. yz 426 to normalne że dopiero po chwili schodzi np. z 1500 schodzi na ok.1200rpm
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

Autor tematu
Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » czw, 10 sie 2006, 11:32

Hmmm znalazlem przyczyne.. otoz jak motor jest nie odpalony to gaz wraca a jak odpale i dodam lekko to sie zacina... w gazniku sie zacina ... ale czemu sie tak dzieje to nie mam pojecia :x i co ja mam teraz zrobic??
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

Joho
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 103
Rejestracja: wt, 28 mar 2006, 20:16
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Joho » czw, 10 sie 2006, 11:52

Znajomy miał już przytartą iglicę i raz nawet mu się tak zaczepiła na dogazówce w środku że stwierdził że 250 nie przebacza :)( setka pewnie też nie przebaczy :twisted: ) Więc może masz juz iglicę z boku przytartą to może ci w środku chaczyć :?
Było -=KX-250-93r.-Ktm-EXC-450-03r.-KXF250-08r.=-
Jest CRF-250-09r.

Autor tematu
Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » pt, 11 sie 2006, 12:52

hmmmm jest taka mozliwosc przytarcia iglicy /?? Bardzo prosze o wypowiedzenie sie kogos kto sie zna na tym bardzo dobrze a wiem ze sa tu tacy :wink: i nie wiem czy moto ma cos z tym wspolnego ale zaczol palic cos wiecej??

PS offtopic : z powodu wiekszego spalania postanowilem pozmieniac dysze glowna bo ta co mam jest za duza bo ta seryjna mi pekla i dodam ze seryjna jest nr 172 a ta co zalozylem 178 wiec pozyczylem sie nachwile dysz od husqvarny zeby zobaczyc czy bedzie lepiej jak zmienie na mniejsze ale tam nie ma takiego nr jest roznica co 5 np zapozyczylem sie 170 i 175 i na obnu tych dyszach moto jeszcze bardziej czka .... czy to z powodu za duzo paliwa czy za malo ?? :shock: Zajzalem do serwisowki stronka z dyszami i patrze ze standartowa dysza to 172 ale jest jeszcze jeden standart napisany dla USA i jest 185 czy w takim przypadku numeracja moze byc inna?? i te 170,175 moga byc za male?? czy to moze ma zwiazek z ta przytarta iglica?? jesli tak moze sie zdarzyc???
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

To.mek
VIP
VIP
Posty: 1067
Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: To.mek » ndz, 13 sie 2006, 19:04

Isbi pisze:nie wiem czy moto ma cos z tym wspolnego ale zaczol palic cos wiecej??
Ja kiedyś słyszałem o jakiś przekrętach z iglicą, że niby ją przestawiali i moto miało więcej mocy ale więcej paliło. Może te dwie sprawy są powiązane.

Hanson
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 27
Rejestracja: śr, 9 lis 2005, 23:17
Motocykl: WR400F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Hanson » pt, 18 sie 2006, 19:09

To ze silnik nie schodzi z obrotow moze byc spowodowane wyrobiona przepustnica...
A jesli chodzi o YZ 4T to wystarczy wyminic rolki na przepustnicy i pomaga,silnik ladnie schodzi z obrotów...

Autor tematu
Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » pt, 18 sie 2006, 23:18

a ja je wyczyscilem :wink: caly gaznik przeczyscilem i chodzi jush spoko
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”