Rm 85 padł tłok?
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 267
- Rejestracja: ndz, 8 lut 2009, 00:07
- Motocykl: Kawsaki KX 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Głogów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Rm 85 padł tłok?
ale czym mierzyłeś ? sa takie specjalne narzedzia jak mikrometr i średnicówka (nie wiem co do czego, płace i mi mierzą). Jeśli mierzyłeś suwmiarką to nawet nie pytaj o nic dalej tylko leć pomierzyć jak należy.
BANDIT
-
Autor tematudominikos
- Mistrz prostej
- Posty: 105
- Rejestracja: pt, 4 lip 2008, 12:57
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Rm 85 padł tłok?
własnie sufmiarka mierzyłem :/. Ale dalej nie wiem od czego sa te wgniecenia w tłoku.mozliwe było ze jakis syf wleciał z paliwe ale tez prawdo podobnie gdy wykręcałem swiece i dawalem troche paliwa do cylka to mogło cos wleciec .
-
- Mistrz prostej
- Posty: 125
- Rejestracja: czw, 3 sty 2008, 15:28
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Rm 85 padł tłok?
A może poprzedni właściciel miał jakąś przygodę?jak nie znalazłeś żadnego syfu to już musiało to być tak z tego wszystkiego wnioskuje
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 267
- Rejestracja: ndz, 8 lut 2009, 00:07
- Motocykl: Kawsaki KX 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Głogów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Rm 85 padł tłok?
też bym obstawiał, że to sprawka poprzednika, bo te kratery są na tyle duże, że byś znalazł tam coś raczej, poza tym wygląda to dziwnie, bo jest dookoła głowicy i tłoka. Mi się to skojarzyło z kulkami od łożysk, ale wiadomo, że kulek w okolicy nie ma. Tylko dziwne, że na środku tego nie ma. Głowica jakoś przejdzie, ale tłok bym zmienił. tylko żeby to zrobić pomierz cylinder!
BANDIT
Re: Rm 85 padł tłok?
w przeszłości pękł komuś pierścień lub sypło się łożysko igiełkowe, wpadło nad tłok Sajgon gotowy widziałem takie przypadki, głowica może zostać nic się nie stanie, cylek lepiej pomierz porządnie a nie suwmiarką no i tłok do wymiany ja bym na takim nie jeździł jest on konkretnie osłabiony i może pęknąć w każdej chwili.
-
Autor tematudominikos
- Mistrz prostej
- Posty: 105
- Rejestracja: pt, 4 lip 2008, 12:57
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Rm 85 padł tłok?
Tłok to wiem ze trzeba zmienic bo jest tragiczny. :/ jaki powinien byc luz 0,4 ? i sprobuje zrobyc tak ze wleje troche benzyny ekstrakcyjnej do skrzyni korbwej popłukam troche i wyleje i moze cos sie znajdzie.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 1173
- Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
- Motocykl: YZF250, KXF250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
- Podziękował: 3 razy
- Podziękowania: 3 razy
- Status : Offline
Re: Rm 85 padł tłok?
Vini21 pisze:A może poprzedni właściciel miał jakąś przygodę?jak nie znalazłeś żadnego syfu to już musiało to być tak z tego wszystkiego wnioskuje
metalbeast pisze:też bym obstawiał, że to sprawka poprzednika, bo te kratery są na tyle duże, że byś znalazł tam coś raczej, poza tym wygląda to dziwnie, bo jest dookoła głowicy i tłoka. Mi się to skojarzyło z kulkami od łożysk, ale wiadomo, że kulek w okolicy nie ma. Tylko dziwne, że na środku tego nie ma. Głowica jakoś przejdzie, ale tłok bym zmienił. tylko żeby to zrobić pomierz cylinder!
To niemożliwe żeby to była sprawka poprzednika . Obejrzyjcie dokładnie jeszcze raz . To jest wszystko świerze , tam nie ma żadnego nagaru . Ani na tłoku ani na głowicy. Jeżeli to byłoby wcześniejsze to te wszystkie wgnioty byłyby czarne a tak nie jest, są białe i czyste. Poradziiłem juz włascicielowi żeby przemył skrzynię korbowa . Wgniotów na środku głowicy i tłoka nie będzie ponieważ głowica ma kształt góralskiego kapelusza i w tych miejscach gdzie w kapeluszu jest rondo w głowicy jest najciaśniej i tłok tam dochodzi bardzo blisko krawedzi głowicy. Ja stawiałem na koszyczek korbowodu ale właściciel twierdzi że korba jest w porządku. pozostaje dziurawy filter powietrza ale to chyba żwir musialoby przeciągnąc . pozdarwiamsuperpimp pisze:w przeszłości pękł komuś pierścień lub sypło się łożysko igiełkowe, wpadło nad tłok Sajgon gotowy widziałem takie przypadki, głowica może zostać nic się nie stanie, cylek lepiej pomierz porządnie a nie suwmiarką no i tłok do wymiany ja bym na takim nie jeździł jest on konkretnie osłabiony i może pęknąć w każdej chwili.
-
- Moderator
- Posty: 770
- Rejestracja: ndz, 23 gru 2007, 01:41
- Motocykl: Husqa TE450 06/ FZ6S Fazer
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 3 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Rm 85 padł tłok?
Tyle że własciciel z tego co pisze to wnioskuje że ma mierne doświadczenie i chyba nie do końca zna się na silnikach więc jego stwierdzenie że łożysko w korbie jest ok jak dla mnie nie jest wiarygodne. Takie zniszczenie w 9 przypadkach na 10 powoduje dolne łożysko korbowodu a jak ktoś się dziwi z kąd igły znalazły się z pod tłoka nad nim to odsyłam do literatury zasady działania silnika 2T pzdr Fifiamator pisze: Ja stawiałem na koszyczek korbowodu ale właściciel twierdzi że korba jest w porządku.
ADV/Adventure
-
Autor tematudominikos
- Mistrz prostej
- Posty: 105
- Rejestracja: pt, 4 lip 2008, 12:57
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Rm 85 padł tłok?
sprawdzałem dokladnie jeszcze raz wszystko:
Korbowód nie ma luzów a łozysko jest całe i nic sie z nim sie stało
zadnego sufu tam nie znalazłem ani nic w tym stylu a jak pamietam to gdy zdejmowalem tłok to zaden kawałek metalu lub czegos nie wyleciał ani nic w tym stylu.
Cylinder został zmierzony i jego srednica to 48mm.
Korbowód nie ma luzów a łozysko jest całe i nic sie z nim sie stało
zadnego sufu tam nie znalazłem ani nic w tym stylu a jak pamietam to gdy zdejmowalem tłok to zaden kawałek metalu lub czegos nie wyleciał ani nic w tym stylu.
Cylinder został zmierzony i jego srednica to 48mm.