tlok w YZ 125

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
ecik
VIP
VIP
Posty: 1001
Rejestracja: wt, 24 sty 2006, 10:28
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: tlok w YZ 125

Post autor: ecik » śr, 4 mar 2009, 17:21

kubas1994 pisze:A po chcesz ściągać głowicę? Sciągnij głowicę z cylindrem i nie będziesz musiał kupować nowej uszczelki :)
W YZ głowica jest na o-ringi ^^

bulamoto
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 251
Rejestracja: sob, 8 mar 2008, 19:57
Motocykl: yz125 sx125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: luban-olszyna-mirsk-jelenia gora
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: tlok w YZ 125

Post autor: bulamoto » śr, 4 mar 2009, 18:18

Tak sie zastanawiam, czy wogole jest sens dobierania sie do tego silnika i sprawdzania....jezeli silnik ladnie pracuje, ma swoja kompresje i moc, wkreca sie dobrze na obroty, nic w nim nie stuka itp. i nadodatek piszesz, ze sprzedajacy naprawde dbal o ten motor. Czasem jezeli nie masz za duzego pojecia przy naprawie motocykli, to mozesz narobic tym wiecej balaganu niz pozytku....

bulamoto
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 251
Rejestracja: sob, 8 mar 2008, 19:57
Motocykl: yz125 sx125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: luban-olszyna-mirsk-jelenia gora
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: tlok w YZ 125

Post autor: bulamoto » śr, 4 mar 2009, 18:20

kubas1994 pisze:A po chcesz ściągać głowicę? Sciągnij głowicę z cylindrem i nie będziesz musiał kupować nowej uszczelki :)
A uszczelka pod cylindrem?? Ja tez musi wymienic....

kubas1994
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 85
Rejestracja: sob, 19 lip 2008, 21:19
Motocykl: KTM SX-F 450
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: tlok w YZ 125

Post autor: kubas1994 » śr, 4 mar 2009, 22:38

Pod cylindrer tak ale mi chodzi pod głowice :D
Serwis motocyklowy Tarnow 791 547 160

amator
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 1173
Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
Motocykl: YZF250, KXF250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
Podziękował: 3 razy
Podziękowania: 3 razy
Status : Offline

Re: tlok w YZ 125

Post autor: amator » czw, 5 mar 2009, 14:16

kubas1994 pisze:Pod cylindrer tak ale mi chodzi pod głowice :D
pod cylinder jeśli jest nie przerwana lub inaczej uszkodzona nie trzeba wymieniac za każdym zdjęciem cylindra . Uszcżelke pod głowice(metalową ) wymieniamy zawsze. Bron Boze jakieś silikony czy inne cuda ,( dlatego cylinder trzeba zdejmować razem z głowicą) natomiast jeśli sa oringi jak w jamułce czy suzie można z powrotem złozyć na stare ale tródno bo po wyjęciu z rowka robia sie wieksze. oringi kosztuja nie wiele i warto zaopatrzyć sie w zapasowy komplet . Głowica -Czy ma jakies znaczenie jesli w swojej ma zlota glowice VHM??
jakies znaczenie ma bo przecież to nie seryjka tylko tuningowa ,czy motor ciagnie lepiej z dolu sądzę że napewno nie od głowicy . Głowicą tuningowa raczej sie silnik spręza (dodaje kompresji) a nie rozpręza , żeby poprawić dól to raczej miększą membranę przed gażnik sie wstawia . powodzonka :drinkers:

metalbeast
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 267
Rejestracja: ndz, 8 lut 2009, 00:07
Motocykl: Kawsaki KX 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Głogów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: tlok w YZ 125

Post autor: metalbeast » czw, 5 mar 2009, 17:25

apropo oringów. Przy okazji jak już zdjąłem wydech i inne części, wymieniam co się da i co się prosi.
Niby o-ring do wydechu (na dyfuzor) kosztuje 2,5/szt. Jako iż w sklepie moto nie mieli, pojechałem do sklepu gdzie są części do ciężarówek i goście mi dobrali odpowiedni... za 2 zapłaciłem 1zł !!! :O
to tak w ramach tpis&triks
BANDIT

enduroguy
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 541
Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 23:14
Motocykl: RM125 #155
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Józefów k/o W-wy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: tlok w YZ 125

Post autor: enduroguy » czw, 5 mar 2009, 17:57

Poczekaj chwile, az sie "zwegli", popeka i zacznie puszczac ( bo taki los spotyka z reguly nie-vitonowe o-ringi zakladane w okolicach cylindra ;) ).
pzdr
Fuck The Whales!!! Save 2 Strokes!!!

mXmoto.pl
- TLD , BudRacing, MSR, Answer...

metalbeast
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 267
Rejestracja: ndz, 8 lut 2009, 00:07
Motocykl: Kawsaki KX 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Głogów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: tlok w YZ 125

Post autor: metalbeast » czw, 5 mar 2009, 18:14

a właśnie nie, bo powiedziałem że ma być do wydechu :P odporny na temperatury.
BANDIT

enduroguy
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 541
Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 23:14
Motocykl: RM125 #155
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Józefów k/o W-wy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: tlok w YZ 125

Post autor: enduroguy » czw, 5 mar 2009, 23:09

Jak tak to zazdroszcze, bo u mnie vitonowe za takie pieniadze sa nie do dostania (w hurtowni pod glowice jakies 6zl/szt) :mrgreen:
pzdr
Fuck The Whales!!! Save 2 Strokes!!!

mXmoto.pl
- TLD , BudRacing, MSR, Answer...

metalbeast
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 267
Rejestracja: ndz, 8 lut 2009, 00:07
Motocykl: Kawsaki KX 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Głogów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: tlok w YZ 125

Post autor: metalbeast » pt, 6 mar 2009, 01:29

zaraz się okaże, że koleś nie wiedział co sprzedaje :evil: na wszelki wypadek zostawię te stare...
BANDIT

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”