Kawasaki kxf 250 glowica i big bore [ROZWIĄZANY]
-
Autor tematumocna kawa
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 15
- Rejestracja: sob, 13 paź 2018, 08:37
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Kawasaki kxf 250 glowica i big bore [ROZWIĄZANY]
Witam. Ostatnimi dniami popsul mi sie motor i wczoraj go rozkrecilem po czym zobaczylem ze tlok jest troche uszczerbiony i glowica tez (tlok z jakiegos powodu uderzal w glowice) jako iz tlok mam do wymiany a jest przecena na big bore 290cc to sobie taki zestaw kupilem, ale nie pomyslalem sie przed tym dowiedziec czegos waznego. Mianowicie, jezeli wymieniam cylinder i tlok na powiekszony to powinienem wymienic tez jakies inne czesci na lepsze czy ten cylinder nic nie potrzebuje wiecej?
Drugie pytanie dotyczy glowicy (pozniej wrzuce zdjecie)
Wiem ze glowice mozna szlifowac, ale nie moglem jakos dobrego tematu znalezc. Musze zeszlifowac ta powierzchnie ktora znajduje sie w komorze spalania. Powinienem to oddac do jakiegos warsztatu czy moge to zrobic samemu?
Drugie pytanie dotyczy glowicy (pozniej wrzuce zdjecie)
Wiem ze glowice mozna szlifowac, ale nie moglem jakos dobrego tematu znalezc. Musze zeszlifowac ta powierzchnie ktora znajduje sie w komorze spalania. Powinienem to oddac do jakiegos warsztatu czy moge to zrobic samemu?
- Załączniki
-
- 2.jpg (71.82 KiB) Przejrzano 11438 razy
- 2.jpg (71.82 KiB) Przejrzano 11438 razy
-
- Mistrz prostej
- Posty: 98
- Rejestracja: śr, 7 cze 2017, 13:49
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 1 raz
- Status : Offline
Re: Kawasaki kxf 250 glowica i big bore
Głowicy nie zrobisz w domu metodą "garażową" Do zrobienia może być więcej niż myślisz w głowicy. Trzeba sprawdzić gniazda zaworowe i zrobić planowanie.
To nie wszystko. Musisz obowiązkowo sprawdzić zawory... stawiam, że będziesz musiał je zmienić.
Dodatkowo korba i wał mogły również dostać:(
Bigbore to inny cylinder, tłok, pierścienie i uszczelki.
Potem pozostanie regulacja gaźnika (jeżeli masz sprzęt na gaźniku)
Wrzuć zdjęcie tłoka.
Bicie o głowice niestety czymś było spowodowane i samo się to nie naprawi. Być może coś ukruszyło się z tłoka (to najbardziej prawdopodobne - zaraz po przestawionym rozrządzie)
To nie wszystko. Musisz obowiązkowo sprawdzić zawory... stawiam, że będziesz musiał je zmienić.
Dodatkowo korba i wał mogły również dostać:(
Bigbore to inny cylinder, tłok, pierścienie i uszczelki.
Potem pozostanie regulacja gaźnika (jeżeli masz sprzęt na gaźniku)
Wrzuć zdjęcie tłoka.
Bicie o głowice niestety czymś było spowodowane i samo się to nie naprawi. Być może coś ukruszyło się z tłoka (to najbardziej prawdopodobne - zaraz po przestawionym rozrządzie)
-
Autor tematumocna kawa
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 15
- Rejestracja: sob, 13 paź 2018, 08:37
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Kawasaki kxf 250 glowica i big bore
mieszkam za granica i nie wiem za bardzo jak to tu wyglada z planowaniem glowic. Wlasnie bede zamawial z polski sciagacz do zaworow i mysle ze w weekend je sciagne i zobacze ich stan. Jesli gniazda zaworowe sa walniete to bede musial kupic druga glowice czy mozna to tez jakos naprawic?
Sprawdzalem luz na korbie i byl okej miescil sie w normach i nie wydawalo sie byc uszkodzone cos tam, ale nigdy nie wiadomo.
Motor jest na wtrysku, trzeba go wtedy oddac na warsztat zeby ustawili to komputerowo czy jak?
Sprawdzalem luz na korbie i byl okej miescil sie w normach i nie wydawalo sie byc uszkodzone cos tam, ale nigdy nie wiadomo.
Motor jest na wtrysku, trzeba go wtedy oddac na warsztat zeby ustawili to komputerowo czy jak?
- Załączniki
-
- 3.jpg (72.92 KiB) Przejrzano 11419 razy
- 3.jpg (72.92 KiB) Przejrzano 11419 razy
-
- Mistrz prostej
- Posty: 98
- Rejestracja: śr, 7 cze 2017, 13:49
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 1 raz
- Status : Offline
Re: Kawasaki kxf 250 glowica i big bore
jeśli słabo się na tym znasz i nie masz sprzętu to nie ocenisz stanu zaworów. W serwisówkach jest dokłady opis tego jak sprawdzić i jak ma wyglądać zawór.
Nie mniej najbardziej martwiłbym się tym co uderzało w głowę. Myślałem, że tłok już zdemontowałeś. Zdejmij cylinder to łatwa robota. Chociaż piszesz, że luz na korbie oceniłeś to powinieneś mieć cały tłok na wierzchu.
Patrząc po zdjęciach coś się urwało.. i niestety musisz to odszukać. Inaczej nie ma sensu składać całości.
Luz na korbie to jednak nie wszystko... mógł odkształcić się wał, łożysko...
W każdym razie zmiana na BB i ustawienie mapy to teraz Twój najmniejszy kłopot i zostaw to na później.
W razie czego z pewnością reszta chłopaków z forum podrzuci adresy gdzie powinieneś wysłać głowę do reanimacji (ja dobrych wspomnień nie mam)
Nie mniej najbardziej martwiłbym się tym co uderzało w głowę. Myślałem, że tłok już zdemontowałeś. Zdejmij cylinder to łatwa robota. Chociaż piszesz, że luz na korbie oceniłeś to powinieneś mieć cały tłok na wierzchu.
Patrząc po zdjęciach coś się urwało.. i niestety musisz to odszukać. Inaczej nie ma sensu składać całości.
Luz na korbie to jednak nie wszystko... mógł odkształcić się wał, łożysko...
W każdym razie zmiana na BB i ustawienie mapy to teraz Twój najmniejszy kłopot i zostaw to na później.
W razie czego z pewnością reszta chłopaków z forum podrzuci adresy gdzie powinieneś wysłać głowę do reanimacji (ja dobrych wspomnień nie mam)
-
Autor tematumocna kawa
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 15
- Rejestracja: sob, 13 paź 2018, 08:37
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Kawasaki kxf 250 glowica i big bore
motor nie stoi u mnie w domu a juz wrocilem do siebie, zdjecie ktore wyslalem jest z przed demontacji reszty, zdjalem juz cylinder i zabezpieczylem zeby nic sie do srodka do walu nie dostalo, moze w sobote pojade z motorem do znajomego do warsztatu on sie troche na motorach zna to moze do czegos wspolnie dojdziemy. Jezeli chodzi o serwisowke to mam jedynie owners manual a nie service w ktorym sa zawarte te wazniejsze informacje :/
Milo by bylo dostac jakies adresy dobrych miejsc ktore moga mi naprawic ta glowice bo nie moge znalezc drugiej takiej uzywanej a nowa orginalna prawie 2000zl kosztuje.
Dodano po 2 godzinach 52 minutach 1 sekundzie:
znalazlem problem. Wyjalem zawory i okazalo sie ze jedna z prowadnic zaworow sie ulamala i stad pochodzil odlamek.
Potrzebuje teraz tylko dobrego warsztatu ktory zregeneruje mi glowice. Planowanie, wymiana prowadnicy, wymiana uszczelniaczy zaworow, wymiana zaworu, dotarcie zaworu, ustawienie luzow zaworowych
Macie moze jakies sprawdzone warsztaty ktore nie maja az tak duzych terminow?
Milo by bylo dostac jakies adresy dobrych miejsc ktore moga mi naprawic ta glowice bo nie moge znalezc drugiej takiej uzywanej a nowa orginalna prawie 2000zl kosztuje.
Dodano po 2 godzinach 52 minutach 1 sekundzie:
znalazlem problem. Wyjalem zawory i okazalo sie ze jedna z prowadnic zaworow sie ulamala i stad pochodzil odlamek.
Potrzebuje teraz tylko dobrego warsztatu ktory zregeneruje mi glowice. Planowanie, wymiana prowadnicy, wymiana uszczelniaczy zaworow, wymiana zaworu, dotarcie zaworu, ustawienie luzow zaworowych
Macie moze jakies sprawdzone warsztaty ktore nie maja az tak duzych terminow?
- Załączniki
-
- 5.jpg (45.67 KiB) Przejrzano 11404 razy
- 5.jpg (45.67 KiB) Przejrzano 11404 razy
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 336
- Rejestracja: śr, 27 maja 2009, 14:24
- Motocykl: Yamaha yz-f 250
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 1 raz
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Kawasaki kxf 250 glowica i big bore
Dlaczego załozyłes blizniaczy temat? Tutajna forum jest majster128 chyba? on zajmuje sie takimi sprawami
-
Autor tematumocna kawa
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 15
- Rejestracja: sob, 13 paź 2018, 08:37
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Kawasaki kxf 250 glowica i big bore
Sory ogolnie ten temat dotyczy czegos innego, ale moglem to napisac w starym temacie masz racje.
Dzieki za polecenie, napisalem juz do majstra i czekam na odpowiedz.
Dzieki za polecenie, napisalem juz do majstra i czekam na odpowiedz.
-
Autor tematumocna kawa
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 15
- Rejestracja: sob, 13 paź 2018, 08:37
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Kawasaki kxf 250 glowica i big bore
No resztki tylko na tloku co zostaly, reszta pewnie wyleciala przez wydech. Cylinder i pierscienie byly nietkniete wiec watpie ze cokolwiek dostalo sie do silnika
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 336
- Rejestracja: śr, 27 maja 2009, 14:24
- Motocykl: Yamaha yz-f 250
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 1 raz
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
-
Autor tematumocna kawa
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 15
- Rejestracja: sob, 13 paź 2018, 08:37
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Kawasaki kxf 250 glowica i big bore
@UP
jak narazie sie jeszcze nie zakonczylo, wyslalem caly silnik wraz z czesciami do majster128 i czekam az go naprawi
jak narazie sie jeszcze nie zakonczylo, wyslalem caly silnik wraz z czesciami do majster128 i czekam az go naprawi