Honda cr 250 brak mocy na wysokich obrotach [ROZWIĄZANY]
-
Autor tematugepardie
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 7
- Rejestracja: ndz, 3 cze 2018, 19:53
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Honda cr 250 brak mocy na wysokich obrotach
Witam mam problem z moją cr 250 1997r. moto w zasadzie kupiłem w ciemno jest po generalnym remoncie silnika lecz brakuje mocy na wysokich obrotach jeśli chodzi o dolny zakres obrotów jest ok bo dobrze reaguje na gaz rwie na koło lecz jak dochodzi do około połowy obortów to wkręca się dalej lecz brakuje mocy, wolne obroty trzyma pali od kopa kompresja bardzo dobra świeca nowa gaźnik wyregulowany wyczyszczony zmienialem dysze od 125 do 180 główną i za dużej różnicy nie było na zmiane pozycji igilcy tez nie dużo reaguje. I tu moje pytanie czy poprzedni właściciel mógł źle poskładać zawór wydechowy i nie otwiera się do końca? rozkręcałem dekielek zawór się otwiera nie przycina i chodzi lekko, odkręciłem śrube po lewej stronie cylindra tam gdzie jest H i L i zauważyłem ze przedziałka wychodzi troche poza L w prawo a gdy zawór sie otwiera nie dochodzi do H tylko jest mniej więcej w połowie nie mam doświadczenia z zaworami wydechowymi i nie za bardzo wiem jak to powinno prawidłowo działać licze na wasza pomoc. A może tłok odwrotnie założony ??
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 357
- Rejestracja: ndz, 12 lip 2009, 12:25
- Motocykl: Cr250
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Ligota k. Bielska-Bialej
- Podziękował: 1 raz
- Podziękowania: 2 razy
- Status : Offline
Re: Honda cr 250 brak mocy na wysokich obrotach
Witaj!
"kreska" pod korkiem powinna być w poziomie w pozycji "h" po odkreceniu gazu,
https://m.youtube.com/watch?v=RfCSgRjfEYU
Zobacz sobie filmiki tego kanalu i porownaj. Zobacz również jaki kolor ma swieca i czy nie ma babelkow w chlodnicy po przegazowaniu. Masz stalową ramę czy alu? Spaliny nie są niebieskawego koloru?
"kreska" pod korkiem powinna być w poziomie w pozycji "h" po odkreceniu gazu,
https://m.youtube.com/watch?v=RfCSgRjfEYU
Zobacz sobie filmiki tego kanalu i porownaj. Zobacz również jaki kolor ma swieca i czy nie ma babelkow w chlodnicy po przegazowaniu. Masz stalową ramę czy alu? Spaliny nie są niebieskawego koloru?
Serwis zawieszenia Bielsko-B. okolice
-
Autor tematugepardie
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 7
- Rejestracja: ndz, 3 cze 2018, 19:53
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Honda cr 250 brak mocy na wysokich obrotach
Rama stalowa spaliny sa ok wiadomo troche musi dymic bo zawsze troszke wiecej leje oleju świece kawa z mlekiem, tylko właśnie mnie zastanawia ten zawór wydechowy dlaczego po otwarciu kreske nie dochodzi do H
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 357
- Rejestracja: ndz, 12 lip 2009, 12:25
- Motocykl: Cr250
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Ligota k. Bielska-Bialej
- Podziękował: 1 raz
- Podziękowania: 2 razy
- Status : Offline
Re: Honda cr 250 brak mocy na wysokich obrotach
Zdejmij dyfuzor, odkręć dekiel zaworu, poruszaj czy chodzi płynnie i w pełnym zakresie pracy.
Serwis zawieszenia Bielsko-B. okolice
-
Autor tematugepardie
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 7
- Rejestracja: ndz, 3 cze 2018, 19:53
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Honda cr 250 brak mocy na wysokich obrotach
Jeszcze przyszło mi do głowy że może źle tuleja została nabita ? cylinder był tulejowany w motor-techu
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 177
- Rejestracja: śr, 26 kwie 2017, 19:32
- Motocykl: Yamaha YZ 250 2005r.
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Honda cr 250 brak mocy na wysokich obrotach
ja bym zdjął cylek i zobaczył czy mechanizm zaworu się połączył
https://www.youtube.com/watch?v=Lhnk3wDeotQ
https://www.youtube.com/watch?v=Lhnk3wDeotQ
-
Autor tematugepardie
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 7
- Rejestracja: ndz, 3 cze 2018, 19:53
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Honda cr 250 brak mocy na wysokich obrotach
jeśli chodzi to raczej się połączył i wydaje mi sie że gdyby tam nie było trafione to cylinder nie zszedł by się z karterami, ktoś miał taki przypadek że została źle tuleja wstawiona?
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 455
- Rejestracja: wt, 1 cze 2010, 19:09
- Motocykl: sxf 250, TXT 300
- Styl jazdy: Cross Country
- Lokalizacja: Gielniów
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 6 razy
- Status : Offline
Re: Honda cr 250 brak mocy na wysokich obrotach
Miałem Hondę cr 125 z 2003 wieki temu, w moto skończył się cylinder. Zdecydowałem się na tuleje choć za nią nie obstaje, ale wiadomo koszty itp. Robił mi to jeden zakład w wawie. Po złożeniu moto jeździłem, byłem aż nadto przewrazliwiony na docieranie, nagle moto coś kicha prycha, rozbieram, a tam się okazuje, że goście wsadzili "tuleje w tuleje". W międzyczasie zgubili mi zawór wydechowy, który musiałem potem kupić za 200 zl, kasy nie oddali. Bylem jeszcze wtedy w gimbazie więc mój stary trochę ich nastraszył, że porozpisuje po internetach jak to oni robią itp. Gościu zgodził się na zrobienie od nowa tej tulei na koszt tamtej. Moto finalnie jeździło jak simson s51. Ile się nacudowałem, żeby to dobrze jeździło, różne rzeczy wymieniane i nic. Motocykl bardzo długo wkrecał się na obroty, a wręcz czasem nie chciał się wkręcić. Niektóre mini podjazdy gdzie człowiek jak by się spiął to by wyjeżdżał rowerem to na jedynce ledwo co wlaził bo nie było miejsca na napęd dla tej hondy w tym stanie. Myślę na 95%, że to właśnie źle obsadzona tuleja, a raczej jakość obrobienia wszelakich kanałów miała na to wpływ. W 4t jest zwykła "tulejka", a 2 takt to inna bajka z kanałami itp które mają diametralnie wpływy na osiągi. Wcześniej moto było też na tuleji ale jeździło normalnie. Lepiej doplacic te 100 zl wiecej i dac na tulejowanie do sprawdzonych zakładów. Więc według mnie jest to jakiś trop lecz nie twierdzę, że tak jest w twoim przypadku, ale można mieć to na uwadze. Najpierw trzeba sprawdzić inne rzeczy o których mówisz.